;
سرگرمی

تست هوش بچه گروگان: یکی از این بچه های بینوا دزدی و گروگان گرفته شده؛ بگو کدوم؟!

تست هوش بچه گروگان: وب سایت گفتنی در بخش سرگرمی، انواع مطالب جالب و تست شخصیت، هوش تصویری و  تست بینایی را نشر می دهد. همچنین مطالب جدید و دانستنی های عجیب ما را در بخش عجایب بخوانید.

گزارشی به کارآگاه رسید که طبق آن یک گروگانگیر بچه ای را دزدیده. تحقیقات به عمل رسیده راه به جایی نبرد. ما با دوربین های مداربسته و تجهیزات موفق شدیم تنها دو مورد مشکوک گزارش شده را رصد کنیم.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت دکمه فرار: اگر جای این مرد بودی کدام دکمه را برای فرار انتخاب می کردی؟

هر دو کودک در شرایط ظاهرا عادی به سر میبرد اما یکی از آن ها احتمالا کودک گمشده ماست. آیا می توانید حدس بزنید کدام کودک را باید نجات داد؟!

تست هوش بچه گروگان: یکی از این بچه های بینوا دزدی و گروگان گرفته شده؛ بگو کدوم؟!

حتما ببین: تست بینایی قلب مخفی که می تپد را اگر زیر 5 ثانیه بیابی هوش تصویری ات عالیست!!

حتما ببین: آزمون شناسایی دشمن صبحونه کیه؟ کدوم شخصیت ترسناک از صبحونه خوردن فراریه؟!

تست هوش بچه گروگان

از دست نده: شخصیت شناسی خال های بدن را بفهمید، این که در کدام قسمت بدن خال دارید حقایق جالبی را لو می دهد

.

جالب است حتما ببینید: مردان و زنان کدام ماههای سال زیبا هستند؟

.

.

تست هوش بچه گروگان: 

گر پاسخ درست را پیدا کردید، تبریک می گویم! شما یک نابغه هستید. اگر موفق نشدید، ناامید نشوید. ما بازی های فکری زیادی داریم تا مهارت های منطقی شما را آزمایش کنیم.

.

این تست رو از دست نده: تست بینایی C رو بین G ها پیدا کن! اگر بتونی یعنی از عقابم تیزتری!

.

.

از دست نده: معمای تصویری اسب در خانه: اگر ظرف 3 ثانیه پیداش کنی سلطان تیزچشمایی!

جواب تست هوش بچه گروگان

بچه سمت راست گروگان گرفته شده چون اتاقی که در آن خوابیده شبیه اتاق کودک نیست و به نظر می رسد در یک مکان موقتی اسکان داده شده است.

حتما ببین: معمای تصویری مکعب: اگه تیزبینی ظرف 7 ثانیه اونی که فرق داره پیدا کن!

جواب تست هوش بچه گروگان

شاید جالب باشد: بازی فکری رژلب و پیراهن ها را محاسبه کنید در در جرگه زبل ها جا بگیرید!

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

بازی های فکری و جلوگیری از کند شدن مغز

تست هوش بچه گروگان: کاهش بخشی از فعالیت شناختی مغز در پیری غیرقابل اجتناب است، حتی برای کسانی که دچار آلزایمر نمشوند و زوال عقل را تجربه نمی کنند. با گذشت سالها ، بیشتر احتمال دارد که کلیدهای خود را جا بگذارید یا نام آشنایی را فراموش کنید. همینطور فعالیت های چند وظیفه ای به طور فزاینده ای دشوار می شود.

حتما بخوانید: تغییر همسر: آیا می‌توان خصوصیات بد یک نفر را بعد از ازدواج عوض کرد؟

هرچه پیرتر می شویم ، از بین رفتن حافظه اغلب شکایتی اساسی است. شری ویلیس ، دکترای روانشناسی رشد و نمو در دانشگاه واشنگتن می گوید: اما این اولین فعالیت برای کاهش نیست.

در این عصر که ما شاهد سرعت در درک ادراکی هستیم، توانایی ما برای پاسخ سریع و دقیق به محرک های ساده مانند اسکن یک متن چاپی برای پیدا کردن تمام کلمات با حرف “الف”. ویلیس می گوید: “اینها کارهای ساده ای هستند که همه می توانند انجام دهند ، اما توانایی انجام آنها با افزایش سن کم می شود.”

در یک تحقیق طی یک دوره هشت هفته ، شرکت کنندگان در گروه تحت آموزش با بازی های فکری را برای بهبود سرعت و صحت پردازش اطلاعات مورد آزمایش قرار دادند ، در حالی که افراد گروه دیگر فیلم های آموزشی مشاهده می کردند. نتیجه نشان داد كساني كه آموزش با بازی فکری را گذرانده بودند ، در آزمون هاي عمومي حافظه و توجه بهبود بيشتري نشان دادند ، گرچه اين مهارت ها به صراحت براي آنها آموزش نياوردند.

پیشنهاد می شود: داستان ضرب المثل چیزی که عوض داره، گله نداره 

افزایش کارکرد حافظه در بزرگسالان

تست هوش بچه گروگان: جیسون چین ، دکترا ، روانشناس دانشگاه معبد ، همچنین در مورد تأثیرات آموزش واقعی در دنیای واقعی تحقیق کرد. در یک مثال ، چین و همکارانش بزرگسالان سالم عصبی ، 60 تا 80 ساله را با یک کار حافظه کار پیچیده در طی چهار تا پنج هفته آموزش دادند.

پس از آموزش ، شرکت کنندگان پیشرفت هایی در کارهای حافظه کوتاه مدت را نشان دادند که به طور صریح آموزش داده نشده بودند. آنها همچنین پیشرفتهای در توجه خود را در خارج از آزمایشگاه گزارش دادند. افراد یک گروه دیگر ، که به جای آموزش شناختی با بازی فکری ، آزمونهای بی اهمیت را به پایان رساندند ، هیچ گونه پیشرفت توجهی در توجه گزارش نکردند.

نقش تست های هوش

تست هوش بچه گروگان: این تست‌های IQ به این منظور است که ذهن ما را به کار بیاندازد و هوش ما را بفهمد. علاوه بر این، آنها تفکر تحلیلی و عقلانی را توسعه می دهند و به ما کمک می کنند تا در هنگام جستجوی پاسخ برای داده های “مشکل” خود را کشف کنیم. در حین حل این تست ها، ذهن ما در تصمیم گیری درست حتی در زندگی روزمره بسیار آموزش می بیند.

بازی‌های ذهنی تمرین‌های مغزی عالی هستند، علاوه بر آموزش سرعت پردازش اطلاعات توسط مغز، بازی‌ها می‌توانند به بهبود حافظه نیز کمک کنند.

ارتباط بین تیپ شخصیتی و بهره هوشی بالا 

تست هوش بچه گروگان: افرادی که ضریب هوشی پایین دارند سنت گراتر هستند. بیشترین ارتباط بین ویژگی شخصیتی استقبال از تجربه و هوش بالا دیده می‎شود.

افرادی که از تجربه ‎های جدید استقبال می‎کنند به گفته محققان علم روانشناسی هوش بیشتری دارند.

استقبال از تجربه یا گشودگی یعنی علاقه داشتن به چیزهایی که جدید، پیچیده یا حتی خلاف سنت و قراردادها هستند.

ویژگی‎های خلاقیت، حساسیت نسبت به عواطف و استقبال از مسائل همچنین بیشترین ارتباط را با بهره هوشی بالاتر دارند. دلیل آن می‎تواند این باشد که باهوش بودن باعث می‎شود افراد نسبت به دنیای اطراف خود کنجکاوی بیشتری نشان دهند.

این مطالب هم جالب هستند:

تست روانشناسی فوق العاده: جای خود را به چه کسی می دهید؟

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. اما به نظر من کودک سمت چپ چون در خواب ارامش نداره و اتاق برای یک دختر هست ولی بچه پسر است اما اون دختر با راحتی و ارامش خوابیده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا