;
سرگرمی

می تونی در 7 ثانیه تشخیص بدی که کدوم یک از دانش آموزا در حال تقلب کردنه؟

هوش تصویری شناسایی دانش آموز متقلب: در تصویر هوش تصویری شناسایی دانش آموز متقلب ما صحنه ای از یک کلاس درس در مدرسه را می بینیم که در حال دادن امتحان می باشند،یکی از این دانش آموزان به علت تنبلی نتوسته درساشو به موقع بخونه و حالا داره تقلب می کنه.

میتونی با توجه به تصویر بگی کدوم یکی از اونها در حال تقلب کردنه،اگه بتونی وی را در 7 ثانیه گیر بیاری نشون میده که خیلی باهوشی.

 

تصویر هوش تصویری شناسایی دانش آموز متقلب

هوش تصویری شناسایی دانش آموز متقلب 1

.

.

.

معماهای تصویری یکی از ساده ترین راه ها برای آزمایش مهارت های مشاهده شما است. این گونه فعالیت ها سرگرم کننده و در عین حال چالش برانگیز هستند. پاسخ به معماهای تصویری مانند هوش تصویری شناسایی دانش آموز متقلب نسبتاً ساده است به شرطی که شما فردی جزیی نگر و با دقت و تمرکز زیاد باشید. تمرین چنین چالش هایی به صورت روزانه به شما کمک می کند خارج از چارچوب ذهنی خود فکر کنید و راه حل های خلاقانه ای برای مشکلات پیدا کنید. همچنین، یکی از بهترین راه‌ها برای بهبود توجه و تقویت مهارت‌های تفکر انتقادی است.علاوه بر این، به جلوگیری از زوال عقل در بزرگسالان نیز کمک می کند.

.

.

.

پاسخ هوش تصویری شناسایی دانش آموز متقلب

همان طور که اشاره کردیم فردی که جزیی نگر باشد به راحتی میتواند جواب این گونه سوالات را بدهد،در این کلاس نیز همه در حال نوشتن مطالب امتحانی هستند و تنها فردی که در حال تقلب و جواب دادن به سوالات است پسر آخری می باشد که خط کشی در دستانش دارد،که بر روی آن موارد تقلب را نوشته و خوشحال از این تقلب خنده موذیانه ای بر صورتش نقش بسته است.

هوش تصویری شناسایی دانش آموز متقلب 2

آیا هوش تصویری شناسایی دانش آموز متقلب را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا