;
سرگرمی

عجیب ترین شخصیت شناسی: جادوگر تیک تاک می گوید نوع چت تان همه چیز را لو می دهد!

عجیب ترین شخصیت شناسی

عجیب ترین شخصیت شناسی: فرانچسکا، ساکن ایالات متحده و اصالتاً اهل رومانی است. او روانشناسی را در دانشگاه لندن خوانده است و به دلیل به اشتراک گذاشتن نکات روانشناسی با ۱.۲ میلیون دنبال کننده خود در تیک تاک، شهرتی به دست آورده است. او در جدیدترین ویدیوی خود به مخاطبانش توضیح داد که سه پیام متنی رایج آنها، در مورد شخصیتشان چه می گویند.

شاید جالب باشد: در تست تفاوت تصویری عروس و داماد باید در مدت زمان 8 ثانیه 3 تفاوت تصویری را پیدا کنید؟

۱. اگر همیشه تمام کننده مکالمه هستید

عجیب ترین شخصیت شناسی: فرانچسکا توضیح داد که همیشه تمام کردن یک مکالمه، حتی اگر فقط با یک ایموجی یا یک قلب عاشقانه باشد، نشان دهنده ترس از رها شدن است. اگر همیشه به هر چیزی که طرف مقابل می‌گوید پاسخ می‌دهید، احتمالاً نسبت به اطرافیانتان بیش از حد حساس هستید.

سندرم آخرین متن آنلاین، نیاز اجباری یک فرد را برای ارسال آخرین پیام در یک مکالمه صرف نظر از اینکه آیا چیزی به آن اضافه می کند یا نه را توصیف می کند.

از طرف دیگر، بسیاری بر این باورند که وادار کردن طرف مقابل برای پایان دادن به مکالمه، شما را در موقعیتی قدرت قرار می دهد، چراکه دیگر منتظر پاسخ نیستید.

اینم جالبه: بی ادب ترین کشورهای جهان: بی حیاترین مردم جهان چه کسانی هستند؟

۲. اگر استفاده از چند پیام کوتاه را به نوشتن پاراگراف ترجیح می دهید

عجیب ترین شخصیت شناسی: افرادی که ترجیح می‌دهند مجموعه‌ای از پیام‌های کوتاه ارسال کنند، دامنه توجه کمی دارند و تمرکزشان کم است.

البته پیشنهاد می شود که پیام‌های متنی خیلی طولانی نباشند. در حالت ایده‌آل، بهتر است طول پیام هایتان را تقریباً به اندازه یک توییت نگه دارید. ارسال متن های طولانی می تواند برای پیام گیرنده آزاردهنده باشد، به خصوص اگر آنها در محل کار خود یا در حال تکمیل یک پروژه هستند.

اگرچه ارسال چندین پیام کوتاه می تواند نشانه بی ادبی یا بی توجهی به وقت گیرنده تلقی شود.

۳. اگر از ایموجی استفاده می کنید

عجیب ترین شخصیت شناسی: فرانچسکا توضیح داد افرادی که در هنگام ارسال پیامک به شکل قابل توجهی به ایموجی ها اعتماد می کنند، برونگرا هستند.

ایموجی ها، حس افراد را بهتر نشان می دهند، به خصوص زمانی که استفاده از آنها با پیام متنی مورد نظر مطابقت داشته باشد.

عجایب و دانستنی های روز دنیا

وب سایت گفتنی هر روز در این ساعت برای شما عزیزان جالب ترین اتفاقاتی که در دنیا رخ داده را نشر می دهد. این اتفاقات می تواند شامل عجیب ترین باورها، بناهای خاص، مردم و کارهای عجیب شان، قوانین کشورها و سایر رسومات و چیزهایی باشد که تا به حال راجع به آن نشنیده اید.

این مطالب هم جالب هستند:

اینم جالبه: چه چیزی از خدا بزرگتر، از شیطان بدتر، فقرا آن را دارند، ثروتمندان به آن نیاز دارند، و اگر آن را بخوری، میمیری؟

شاید جالب باشد: چیستان: آن چیست که بالا می رود و هرگز پایین نمی آید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا