;
سرگرمی

تست شخصیت دو راهی: در یک موقعیت خطرناک مادرتان را نجات می دهید یا پدر؟

تست شخصیت دو راهی: در یک موقعیت خطرناک مادرتان را نجات می دهید یا پدر؟ این سوال یکی از سخت ترین و وحشتناک ترین سوالهای چالشی در دنیاست. واقعا نمی توان به این موضوع فکر کرد. اما سعی کنید به این سوال فرضی فرصت دهید زیرا رازهای شما در این تست شخصیت آشکار خواهد شد، پدر یا مادر؟

کدام یک از این دو را نجات می دهید؟ پدرت یا مامانت؟ تست شخصیت به شما این امکان را می‌دهد تا با پاسخ دادن به فرضی که در ابتدای این تست روان‌شناختی مطرح شد، جزئیات زیادی از وجوه شخصیتی خود را بدانید. هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد، زیرا همه چیز به تفسیر نتیجه ای که می گیرید واگذار می شود.

این هم جالبه: چالش بینایی Y ها را در میان X ها پیدا کنید؛ فقط 10 ثانیه زمان دارید!

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی طعمه کوسه: کدام فرد زنده نخواهد ماند اگر باهوش هستید در کمتر از 6 ثانیه طعمه کوسه را پیدا کنید!

تصویر تست شخصیت دو راهی

در تصویرتست شخصیت دو راهی می بینید که دو نفر در آستانه مرگ هستند، آنها پدر و مادر شما هستند. نکته عجیب در مورد این آزمایش این است که شما فقط می توانید یکی از آنها را نجات دهید، بنابراین باید بین زندگی هر دو تصمیم بگیرید. آیا حاضرید این دوراهی را تحمل کنید؟ مجله گفتنی با آزمونی بسیار چالشی در خدمت شماست!

همچنین جالب است: توهم نوری تشخیص رنگ: اگر جزو نوابغ محسوب می شوید رنگ متفاوت را بیابید!

تست شخصیت دو راهی

خوب، وقتی پاسخ خود را از قبل در ذهن دارید، نکته بعدی این است که معنی آن را در لیست نتایجی که در خطوط زیر خواهیم گذاشت، ببینید. در آنجا حقایق ناراحت کننده ای در مورد شخصیت خود خواهید دید! بخش سرگرمی گفتنی را هر روز دنبال کنید.

شاید جالب باشد: تست شخصیت شناسی کمک: از بین 5 گزینه تصویر به کدام کمک می کنید؟ نتایج بسیار جالب هستند!

برای دیدن نتایج تست شخصیت دو راهی صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید:

شاید جالب باشد: تست هوش تصویری قاتل در پارک: یک قاتل در این تصویر وجود داره؟ اگه زبلی بگو اون کجاست؟

.

.

.

.

.

جالب است: داستان ضرب المثل قوز بالای قوز: ماجرایی ترسناک از نفرین اجنه!

.

.

.

.

.

.

جالب است ببینید: تست بینایی سگ کوچولو: اگر سگ را در بین صیفی جات ظرف 2 ثانیه پیدا کنی رودست عقاب ها زدی!

نتایج تست شخصیت دو راهی:

شاید بپسندید: آزمون شناسایی تفاوت پلیس راهور را اگر چشم تیزبینی دارید انجام دهید: 5 تفاوت میان تصاویر وجود دارد!

نجات پدر:

تست شخصیت دو راهی: نظرات دیگران خیلی برایتان اهمین ندارد با اینکه در بسیاری از مواقع از اطرافیان دلخور می شوید اما همچنان روی ایده های خود پافشاری دارید. معمولا ارتباط موثری با دیگران برقرار می کنید. همه به شما می گویند که بسیار منطقی هستید و گاهی نیز شما را فرد سختگیر و دقیق می شناسند.

شما فردی هستید که ترجیح می دهید به جای کار، وقت خود را با دوستان یا خانواده بگذرانید. علاوه بر این، اطرافیان به شما نگاه می کنند تا به هر یک از توصیه های شما گوش دهند یا به آنها در حل مشکلاتشان کمک کنید. صداقت در امور دارید و گهگاهی دچار زیان نیز شده اید.

جالب است: تست هوش تصویری زن مایه دار تصویر را پیدا کنید و بگین کدوم خانوم شوهرش پولداره؟

نجات مادر:

تست شخصیت دو راهی: فشار استرس و اضطراب در شما زیاد است. بایستی کمی به فکر خود نیز باشید. گاهی چنان خودتان را نادیده می گیرید که حتی فراموش می کنید چیزی بخورید.

دوست داری به مردم کمک کنی، حتی مشکلات آنها را در اولویت قرار می دهی. روال روزانه شما را خسته می کند، شما همیشه به دنبال ماجراجویی های جدید در سفر یا اشتراک گذاری لحظات با دوستان خود هستید. بنابراین لحظه ای در روز را حتی اگر چند دقیقه باشد به روح و ذهن خود استراحت بدهید.

شاید جالب باشد: تست هوش تصویری والدین: به نظر شما کدام زوج به تازگی پدر و مادر شده اند؟

تست شخصیت شناسی چیست؟

تست شخصیت شناسی ابزاری است که برای ارزیابی شخصیت انسان استفاده می‌شود.

آزمون و ارزیابی شخصیت به تکنیک‌هایی اشاره دارد که برای اندازه‌گیری الگوهای مشخصه ویژگی‌هایی که افراد در موقعیت‌های مختلف از خود نشان می‌دهند طراحی شده است.

از تست‌هایشخصیت شناسی می‌توان برای کمک به مشخص کردن تشخیص بالینی، راهنمایی مداخلات درمانی و کمک به پیش‌بینی نحوه واکنش افراد در موقعیت‌های مختلف استفاده کرد.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل آش نخورده و دهان سوخته

شخصیت چیزی است که ما هر روز آن را به‌طور غیر رسمی ارزیابی و توصیف می‌کنیم. وقتی ما در مورد خودمان و دیگران صحبت می‌کنیم، اغلب به ویژگی‌های مختلف شخصیت یک فرد اشاره می‌کنیم. زمانی که روانشناسان شخصیت را در سطحی منظم‌تر و علمی‌تر ارزیابی می‌کنند، تقریباً همین کار را انجام می‌دهند.

شاید جالب باشد: تست هوش تصویری پیدا کردن بچه: به نظر شما کدوم یکی از این بچه های با نمک بچه این آقا هست؟

تاریخچه تست‌ شخصیت شناسی

یکی از اولین اشکال تست‌های شخصیت‌شناسی، معروف به فرنولوژی، در اواخر قرن ۱۸ پدیدار شد و در طول قرن ۱۹ رایج شد. این رویکرد شامل اندازه‌گیری برجستگی‌های روی جمجمه انسان بود که به ویژگی‌های شخصیتی خاصی نسبت داده می‌شد.

بعدها، روانشناسان شروع به تلاش برای تعیین تعداد ویژگی‌های شخصیتی مختلف کردند. به عنوان مثال، گوردن آلپورت پیشنهاد کرد که بیش از ۴۰۰۰ ویژگی شخصیتی مختلف وجود دارد. سپس روانشناس ریموند کاتل از یک تکنیک آماری به نام تحلیل عاملی استفاده کرد تا این فهرست را به ۱۶ عامل شخصیتی مختلف کاهش دهد، در حالی که هانس آیزنک این فهرست را به سه عامل کاهش داد.

بخوانید: داستان ضرب المثل چیزی که عوض داره، گله نداره 

یکی از محبوب‌ترین رویکردهای شخصیتی امروزه به عنوان پنج جنبه بزرگ شخصیت شناخته می‌شود.

این نظریه نشان می‌دهد که شخصیت از پنج بعد گسترده تشکیل شده است: برون‌گرایی، سازگاری، وظیفه‌شناسی، روان‌رنجوری و استقبال از تجربه.

امروزه، طیف گسترده‌ای از تست‌های شخصیت‌شناسی رایج شده‌اند که اغلب بر اساس نظریه‌های خاص سیستم‌های شخصیت هستند.

آزمون‌های شخصیتی که معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرند عبارتند از:

  1. تست شخصیت شناسی مایرز-بریگز (MBTI)
  2. پرسش‌نامه شخصیتی چندمحوری مینه‌سوتا (MMPI)
  3. پرسش‌نامه شخصیتی ۱۶ عامل کتل (16PF)

همچین جالب است: کار نیکو کردن از پر کردن است یعنی چه؟ داستان جلب توجه های بهرام گور برای کنیز چینی زیبارو!

نکاتی برای شرکت در تست شخصیت شناسی

هیچ راهی جهت آماده شدن برای تست شخصیت‌شناسی وجود ندارد اما مواردی وجود دارد که با انجام دادن آن‌ها می‌توانید مطمئن شوید که نتایج آزمون شما بهترین بازتاب شخصیت شماست. این نکات شامل موارد زیر هستند:

همچنین ببینید: اگر آدم شناس خوبی هستی کدام پسر لیاقت نجات دادن دختر را دارد؟

صادقانه جواب دهید

سعی نکنید یک نسخه «ایده‌آل» از خودتان را ارائه دهید. در عوض، سعی کنید فقط به روشی پاسخ دهید که نشان دهد شما چه کسی هستید و چه احساسی دارید.

پیشنهاد می شود: تست شخصیت آبرنگ: با انتخاب یک گزینه بفهمید خوش بین هستید یا خلاق؟

دستور‌العمل‌های تست را بخوانید

اگر متوجه دستور‌العمل‌ها یا سؤال‌ها نشوید، ممکن است نتایج آزمون شما بازتاب دقیقی از شخصیت شما نباشد.

سعی نکنید «آزمون را شکست دهید»

سعی نکنید جوابی را حدس بزنید که فکر می‌کنید ممکن است پاسخ «ایده‌آل» آزمون باشد. فقط صادقانه به سؤالات جواب دهید.

شاید جالب باشد: بین تصویر روباه چپ و راست 5 تا تفاوت هست، آیا میتونی پیداشون کنی؟

تست های شخصیت چه کاربردی دارند؟

شاخه ای از روانشناسی که به شخصیت و تنوع آن در بین افراد می پردازد، روانشناسی شخصیت نامیده می شود . آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا 2 نفر با شخصیت های متفاوت دوستان صمیمی هستند و چرا دو نفر با شخصیت های مشابه دشمنان قسم خورده هستند؟ خوب، این تست های شخصیت شناسی جالب، علاوه بر سرگرمی به سوالاتی از این دست پاسخ می دهد.

چرا گاهی نتایج تست ها با ویژگی های من مطابق نیست؟

تست های شخصیت وجوه پنهان ویژگی هایمان را به ما نشان می دهند. گاهی ممکن است آن چه می خوانیم درباره مان درست صدق نکند اما در موارد زیادی نیز نتایج تست ها با شخصیت ما مطابقت دارند. علت اینکه نتایج تست ممکن است با شخصیت مان همخوانی نداشته باشد، به این دلیل هم می تواند باشد: تو تا امروز خودت را درست نشناخته بودی! و بهتر است با این یافته جدید درباره خودت آشنا شوی و بیش تر به آن بیندیشی!

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی ماهی مجرد رو فقط افراد با بینایی خوب پیدا می کنند! کدام ماهی جفت ندارد؟

چه عواملی باعث می شود ما خودمان را درست نشناسیم؟

ما به دلایلی مختلفی ممکن است خودمان را هنوز به درستی نشناخته باشیم. اگر از مشکلاتی در دوران کودکی یا نوجوانی رنج برده اید که باعث کاهش عزت نفس شما شده، بیش تر احتمال دارد خودتان را ناکارآمد یا غیر اجتماعی توصیف کنید! در حالی که این ویژگی مربوط به دوران گذشته تان بوده و خصایا و ویژگی افراد در طی زمان با اتفاقات مختلفی تغییر می کند.

این هم جالبه: معمای شناسایی مسافر بیگانه: آیا به زبل بودنتان اعتماد دارید؟ پس حدس بزنید کدام مسافر از فضا آمده؟!

به همین دلیل هم هست که تکنیک ها و روش هایی وجود دارد که با آموختن آن مهارت ها می توانید شخصیت تان را رشد بدهید: شما همان آدم دیروز نیستید و فردا هم آدم امروز نخواهید بود! اگر دیروز برچسب های منفی می‌خورده اید، دلیلی ندارد که امروز هم دقیقا همان ویژگی را داشته باشید! به همین دلیل هم هست که ممکن است از نتایج تست ها تعجب کنید. چون این تست ها باعث می شوند شما خودتان و تغییرات اخلاقی تان را بشناسید و بفهمید که بر خلاف تصورتان آدم دیگری هستید!

شاید جالب باشد: معمای هوش تصویری کبریت: آیا به اندازه کافی زبلی؟ پس این معادله رو درست کن!

مطالبی که جالب هستند:

معمای تصویری مادربزرگ فضایی: فقط اگه ضریب هوشی بالای 130 داری می تونی بفهمی کدوم از فضا اومده!

اگر بتونی مرد میلیاردر رو خیلی سریع تشخیص بدی واقعا نکته سنج هستی!

معمای ریاضی چوب کبریت را تنها با حرکت یک چوب کبریت درستش کن! آیا قادر هستید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 2 =

دکمه بازگشت به بالا