;
سرگرمی

تست شخصیت: اینکه اول چه چیزی دیدی، نشون میده فضولی یا بی خیال!

تست شخصیت شهر ونیز: با نگاه به این نقاشی وهم آمیز زیبا شخصیت خود را بیابید؟ فقط کافی است بگویید در نگاه ال چه دیدی! پس با یک تست شخصیت دیگر از بخش سرگرمی گفتنی همراه باشید.

این تست ها بهترین راه برای فاش کردن رازهای درونی شما هستند. آن ها حتی نیازی ندارند که شخصاً شما را ببینند یا با شما صحبت کنند، اما می توانند اسرار شما را کشف کنند و واقعی ترین ویژگی های شخصیتی شما را آشکار کنند. تصویر امروز نقاشی دیگری از اولگ شوپلیاک، هنرمند اوکراینی است که به خاطر نقاشی‌های توهم نوری‌اش معروف است.

این را هم بخوانید: بازی حدس کلمه: فقط یک ذهن خلاق متوجه کلمه در تصویر می شود!

تصویر تست شخصیت شهر ونیز

تصویر کامل را برایتان در زیر قرار داده ایم، سعی کنید به خودتان دروغ نگویید و بگویید در نگاه اول چه دیدی؟

تست شخصیت شهر ونیز1

این را هم ببینید: سوال برا باهوشا: کدوم پلیس واقعی و بی خطره و کودک می تونه بهش اعتماد کنه؟!

.

.

.

این را هم ببین: بازی حدس کلمه: باید خیلی باهوش باشی که بفهمی کلمه زیر چی میشه!

نتیجه تست شخصیت شهر ونیز

بسیاری از مردم ادعا کرده اند که یک پل و یک قایق، یک زن و شوهر در حال حرکت، یا یک چهره مشاهده می کنند. در زیر نتیجه هرکدام از این موارد را برایتان درج می کنیم که می توانید ببینید:

پل و قایق:

کسانی که برای اولین بار پل و قایق زیر آن را مشاهده کردند، از آن دسته افرادی هستند که دوست ندارند مسائل خود را با دیگران در میان بگذارند. این افراد از همه روشن ترند. آن ها دقیقاً می دانند که چه می خواهند و اگر بخواهند به روابط خود با کسی ادامه دهند، بدون شک و بدون توقع زیاد این کار را انجام می دهند. بنابراین، حفظ روابط از راه دور برای آن ها مهم است، اما تا زمانی که از آن راضی باشند.

زن و شوهر :

اگر ابتدا زوج را در حال حرکت در داخل ساختمان دیدید، شما فردی بسیار متمرکز هستید و دوست دارید در زمان حال باشید. شما به تلاش برای چیزی که قطعاً در آینده محقق نمی شود اهمیتی نمی دهید. این به این معنی است که وقتی بتوانید، با شرایط خوب به همه چیز پایان دهید و زندگی خود را به جلو ببرید، خیلی مایل نیستید در یک رابطه از راه دور باشید.

این را هم شاید بپسندید: تست هوش: به نظرت ماریا در این اتاق پر آب چه کاری برای نجات باید کند؟

چهره در پل(چهره با ماسک):

کسانی که چهره را روی پل می بینند از دسته افراد خوشحال هستند. آن ها دوست ندارند در زندگی کسی دخالت کنند و ترجیح می دهند در زندگی آن ها نیز دخالت نشود. بنابراین، می توانند روابط از راه دور را تا زمانی که بر آن ها تأثیر بد نداشته باشد، حفظ کنند. در صورتی که زندگی آن ها تحت تأثیر قرار گیرد، ترجیح می دهند به خاطر آرامش درونی روابط از راه دور عاشقانه را ترک کنند.

این سوال هم جالبه: سوال ریاضی: فقط با یک حرکت چوب کبریت معادله رو درستش کن!

امیدواریم از این تست شخصیت شهر ونیز لذت برده باشید، هرروزه مطالب جذاب و متنوعی در بخش سرگرمی مجله گفتنی می توانید مشاهده کنید و ساعت ها لذت ببرید و سرگرم شوید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند ایسنتاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

 

این مطالب هم جالبه:

چیستان: نام حیوانی است که دو حرف اول آن نام عضوی از بدن و سه حرف آخرش نام دخترانه است!

تست هوش: کدوم حیوون فرد افتاده و با بقیه فرق داره؟

حکایت دختر حاجی صیاد و خیانت معلم مکتب | بخش دوم

هویج پنهان در عکس رو زیر 3 ثانیه پیدا کن، نتونی برای چشمات هویج لازمه بخوری!

چیستان: کدام یک از حبوبات را واروونه کنیم نام یکی از وعده های غذایی می شود؟

مهتاب منصوری

مهتاب هستم، فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه سوره تهران علاقه بسیاری به شخصیت های کارتونی و انیمیشنی دارم و اوقات فراغتم رمان های عاشقانه رو دوست دارم مطالعه کنم. من از زمستان 1402 به خانواده گفتنی پیوستم و در همین مدت کوتاه خیلی چیزها یاد گرفتم و دوست دارم مهارت هام رو روز به روز افزایش بدم.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. درود برشما
    خیلی جالب بود
    من نیگا اول چهره با ماسک رو دیدم و دقیقا تفسیرش هم به خصوصیات اخلاقیم ميخوره.😊

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا