;
تازه هاعلم و فناوری

معرفی بازی موبایلی Level Devil یک بازی جالب دو بعدی + دانلود

بازی موبایلی Level Devil: اگر علاقه مند به بازی های ساده دو بعدی با چاشنی سرعت عمل و دقت هستید می توانید این بازی جالب و سرگرم کننده را که این روزها بسیار داغ شده است بازی کنید و لحظات جذابی را برای خودتان رقم بزنید. با یک معرفی بازی از بخش علم و فناوری در تازه ها مجله اینترنتی گفتنی با ما همراه باشید.

بازی موبایلی Level Devil 1

بازی موبایلی Level Devil از بازی‌های غیرقابل پیشبینی و پر از تله‌های متحرک است. محیط بازی بسیار ساده، پیکسلی و فلت است. از نکات جالب این بازی افکت مرگ کارکتر بازی است، به صورتی که با برخورد با تله‌ها یا افتادن از بلندی، کاملا پودر می‌شوید و با لمس صفحه دوباره زنده و به ابتدای آن مرحله بر می‌گردید.

بازی لول دویل با یک سبک آزمون و خطا پیش می‌رود، به طوری‌که برای هر حرکت باید حواستان باشد که قدم روی چه می‌گذارید و فقط شانس است که می‌تواند جلوی مرگ‌های پی در پی تان را بگیرد.

این بازی کاملا آفلاین است. از نقاط ضعف بازی، مراحل کم آن است که البته باتوجه به سبک بازی، ممکن است جزو نقاط مثبت آن هم به حساب بیآید.

بازی level devil شامل ۱۶ قسمت با محیط‌های جدید است که هر قسمت ۵ مرحله دارد و شما در مجموع ۸۰ مرحله پر از سورپرایز را می‌گذرانید.

دانلود بازی Level Devil

در ادامه با توجه به نوع سیستم عامل خود بر روی یک از عکس های زیر ضربه بزنید:

گوگل پلیاپ استور بازار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا