;
تناسب اندام و تغذیهسلامت

آب گوجه فرنگی برای لاغری+ طرز تهیه و روش مصرف!

آب گوجه فرنگی برای لاغری: آب گوجه فرنگی سرشار از خاصیت و فایده است. افرادی که به سلامتی و زیبایی خود اهمیت می دهند حتما با دانستن خواص و فواید آب گوجه فرنگی مصرف آن را در برنامه غذایی خود می گنجانند. در بخش سلامت از سری مطالب تناسب اندام و تغذیه طرز تهیه و روش مصرف آب گوجه فرنگی برای لاغری را یاد بگیرید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: خوراکی شکم آب کن: بهترین روشی که شما را لاغر و فیت می کند!

آب گوجه فرنگی برای لاغری

آب گوجه فرنگی برای لاغری1

 

آب گوجه فرنگی یک آبمیوه لاغر کننده است. آب گوجه فرنگی یک ماده ی غذایی چربی سوز به حساب می آید، طبق نتایج مطالعات دانشگاه بوستون مصرف گوجه فرنگی و آب گوجه فرنگی تا 30 درصد احتمال بروز بیماری های قلبی را کاهش می دهد.

سوخت چربی ها را در بدن سرعت می بخشد. آب گوجه فرنگی یکی از گزینه های مناسب تغذیه ای برای تناسب اندام و از بین بردن چربی های اضافی است.

این هم جالبه: کاهش وزن و لاغری با مصرف روزانه روغن نارگیل + نکات و روش مصرف

طرز تهیه آب گوجه فرنگی برای لاغری

آب گوجه فرنگی برای لاغری2

گوجه فرنگی ها را شسته و پاک کنید تا میکروب آن ها از بین برود، سپس آن را به چند تکه تقسیم کنید و این تکه ها را در یک قابلمه انداخته و آن ها را با قاشق فشار دهید تا آب گوجه فرنگی خارج شود که در صورت لزوم می توانید مقداری کم آب نیز به قابلمه اضافه کنید و اجازه دهید محتویات داخل قابلمه به خوبی برای مدت زمان 15 تا 20 دقیقه بجوشد و گوجه ها نرم شود.

می توانید مواد افزدونی مانند شکر و نمک و فلفل را اضافه کنید و حتما با چشیدن آن حواستان به مقدار افزودنی ها باشد، قابلمه را از روی حرارت بردارید و اجازه دهید سرد شود و سپس آب گوجه فرنگی را از یک پارچه نازک رد کنید تا دانه و تکه های سفت آن گرفته شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا