;
سرگرمی

اگه در 7 ثانیه گفتی کدوم فرد در تصویر احمق تر و سر به هواتره نشون میده خیلی نکته سنجی.

هوش تصویری شناخت فرد احمق و چاله: در تصویر هوش تصویری شناخت فرد احمق و چاله ما دو تصویر مجزا را می بینیم که در یکی از آنها مادری به همراه کودک خود می باشد که مادر حسابی سرش به گوشیش گرمه و متوجه گودالی که روبروشه و کودکش هر لحظه ممکنه داخل اون بیفته نیست و در تصویر دیگر مردی که ناگهان با دیدن یک تبلیغ خیابانی محو تصویر آن شده و چاله روبروی خودش رو نمی بینه.

با توجه به تصویر  میتونی در 7 ثانیه بگی کدوم یک از این دو نفر سر به هوا تر و احمق تره که حواسشون اصلا به چاله روبروییشون نیست؟

 

تصویر هوش تصویری شناخت فرد احمق و چاله

هوش تصویری شناخت فرد احمق و چاله 1

.

.

.

 برای انجام سوالات هوش تصویری شما باید بتوانید به صورت کامل از حواس خود استفاده کنید. در هوش تصویری شناخت فرد احمق و چاله شما باید از تمام دقت و منطق خود استفاده کنید. استفاده از مهارت های شناختی می تواند به بهترین شکل ممکن آن را تقویت کرده و بهبود ببخشد. شما با کمی تجزیه و تحلیل به راجتی می توانید این معمای تصویری را حل نمایید.

.

.

.

پاسخ هوش تصویری شناخت فرد احمق و چاله

در مورد مرد سمت راستی میتوان گفت شرکت تبلیغ کننده به صورت بسیار ماهرانه ای توانسته تبلیغ کند که باعث شده نگاه مرد به عکس بیفتد و از سر کنجکاوی به آن نگاه کرده و مبهوت آن شود،البته نباید از حماقت مرد گذشت ولی مقصر شهرداری می باشد که دور چاله رو با حفاظی نپوشانده است.

در سمت چپ نیز زن مشغول کار با گوشی می باشد و اصلا توجهی به کودک خود ندارد و متوجه چاله روبروی خود نشده است،وی میتوانست در گوشه ای آرام بگیرد و سپس با گوشی خود کار کند در نتیجه وی احمق تر  و سر به هواتر می باشد.

هوش تصویری شناخت فرد احمق و چاله 2

آیا هوش تصویری شناخت فرد احمق و چاله را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + هفت =

دکمه بازگشت به بالا