;
فرهنگ و هنرهنرمندان

مهراوه شریفی‌نیا بازیگر کیمیا بعد از 8 سال قرمز شد+ تصاویر

مهراوه شریفی‌نیا با بازی در نقش کیمیا در ذهن بسیاری از مخاطبان ثبت شده است. سریال کیمیا با محوریت زندگی بانوی جوانی به نام «کیمیا پارسا» با بازی مهراوه شریفی‌نیا در سه مقطع زمانی قبل و حین انقلاب، آغاز جنگ، دوران جنگ ایران و عراق و زمان حال روایت می‌شود. تصاویری از مهراوه شریفی نیا بازیگر کیمیا با استایل قرمز را ببینید. پس با یک مطلب دیگر از بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

شاید برایتان جالب باشد: نقد و بررسی سریال بازی مرگ ساخته کره ای جدید نت فلیکس + ارزش دیدن دارد؟

مهراوه شریفی‌نیا بازیگر کیمیا با استایل قرمز

مهراوه شریفی‌نیا3 مهراوه شریفی‌نیا مهراوه شریفی‌نیا2

داستان سریال کیمیا

این مجموعه نشان‌گر تاثیر تحولات جامعه بر روابط خانوادگی است که پدر و دختری را مقابل همدیگر قرار می دهد. دختر خانواده که نامش کیمیا است پرسشگر و معترض است و در مقابل او پدرش قرار دارد که فردی نظامی، منضبط و پایبند به قانون است. سیر حوادثی که در مراحل زندگی خانواده کیمیا اتفاق می‌افتد، آنها را درگیر توطئه و دسیسه‌ای بزرگ و شیطانی می‌کند و کیمیا با تلاشی خستگی‌ناپذیر درصدد نجات خانواده برمی‌آید.

خیلی جالبه ببینید: عکس های جدید و لاکچری مرجانه گلچین در 59 سالگی که با تیپ سریال هاش خیلی فرق داره!

سریال کیمیا

این مطلب رو هم ببین: شراره رخام زیباتر از جنیفر لوپز: چهره اش کامل تغییر کرده

این مجموعه تلویزیونی که براساس فیلم‌نامه‌ای از مسعود بهبهانی نیا ساخته شده، با محوریت زندگی بانوی جوانی به نام «کیمیا پارسا» با بازی مهراوه شریفی‌نیا در سه مقطع زمانی قبل و حین انقلاب، آغاز جنگ، دوران جنگ ایران و عراق و زمان حال روایت می‌شود.

این را هم ببینید: بیوگرافی سانیا سالاری با چهره شیرین و عسلی+ عکسهای دلبر

بیوگرافی مهراوه شریفی نیا در یک نگاه:

ملیکا شریفی نیا : ملیکا شریفی نیا متولد 21 آبان 1365 در تهران و بازیگراست.و علاوه بر بازیگری، هنرآموختهٔ رشتهٔ گرافیک بوده و در زمینه های گرافیک، عکاسی، تصویرسازی کتاب و ساخت آثار حجمی بطور جدی فعالیت می کند. او بازی در سینما را از سال 1370 با فیلمی به نام «اوینار» به کارگردانی «شهرام اسدی» شروع کرد.

او دیپلم ریاضی-فیزیک دارد و مشغول تحصیل در رشته موسیقی در دانشگاه هنر تهران می باشد و ساز تخصصی او پیانو است. شریفی نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند اما از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد. او در پروژه «شاخه گلی برای دبورا» دستیار کارگردان ضیاءالدین دری بود.

او فرزند محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان است و خواهر بزرگتر ملیکا شریفی نیا (بازیگر و نقاش) است.

محمدرضا شریفی نیا‏: محمدرضا شریفی نیا در 25 خرداد ماه 1334 در خاتون آباد از روستاهای نزدیک خوراسگان در اصفهان متولد شد. شریفی نیا برای اولین بار با بازی در نقش بسیار کوتاهی (استاد دانشگاه) در فیلم پری (داریوش مهرجویی، 1373) دیده شد.

آزیتا حاجیان: آزیتا حاجیان متولد 21 دی 1336در ملایر و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون میباشد، حاجیان لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیکِ دانشگاه هنر است.

 

برایتان جالب خواهد بود

این هم جالبه: افسردگی ستاره سادات قطبی مجری تلویزیون

فرهاد مجیدی خوشتیپ دو ازدواج و دو فرزند+ عکس

58 سالگی سید جواد هاشمی و رونمایی از اعضای خانواده اش

عکس خواهر خفن رامسین کبریتی، پسر بی عرضه حشمت فردوس!

کوتوله گیم آف ترونز و زن قد بلندش بیرون سریال+ دختر خوشگلش

تصاویر جدید مینا مختاری همسر بهرام رادان در کاخ

نیلوفر هوشمند بازیگر نرگس لیسانسه ها کنار همسرش + عکسای شخصی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا