;
فرهنگ و هنرهنرمندان

اعتراف نیکول کیدمن: از بازی در صحنه های جنسی احساس حقارت می کنم

نیکول کیدمن همواره با بازی های جسورانه و باورپذیرش شناخته شده است. با این حال، در پس همه ی زرق و برق های بازیگری، جنبه ای از این حرفه وجود دارد که کمتر به آن پرداخته می شود – آسیب های عاطفی ای که بازی در صحنه های خصوصی می تواند بر بازیگر به جای بگذارد.

کیدمن در مصاحبه ی جدید با صراحت درباره ی نظر واقعی خود درباره ی این موضوع و دشواری برقراری تعادل میان تعهد حرفه ای و راحتی شخصی صحبت کرده و در نهایت از عمق فداکاری اش برای حرفه ی خود پرده برداشته است. با فرهنگ و هنر مجله گفتنی همراه باشید.

احساس حقارت شدیدی می کرد

کیدمن در مصاحبه ی خود صحبت های بی پرده ای درباره ی بازی اش در سریال «دروغ های کوچک بزرگ» (Big Little Lies) داشت. سریالی که در آن نقش زنی به نام سلست رایت را برعهده داشت که در یک ازدواج پرچالش و به لحاظ عاطفی دشوار گیر افتاده بود.

کیدمن فاش کرد که بازی در این نقش او را با چالش های بزرگی رو به رو کرد و باعث شد به لحاظ عاطفی احساس ناامنی و آسیب پذیری و به میزان زیادی احساس شرم کند. او در اینباره گفت: «گاهی خیلی احساس آسیب پذیری و عمیقاً احساس حقارت می کردم.»

پیشنهاد می شود: راز کثیف جوانی هالیوودی ها: استفاده از خون کودکان!

یک صحنه ی بخصوص به سلامت روان او آسیب زد

در میان قسمت های این سریال، یک سکانس به طور خاص به طور واضح در خاطر نیکول کیدمن باقی مانده است.

نیکول کیدمن در اینباره گفت: «یادم است که روی زمین حمام دراز کشیده بودم و بین برداشت ها حتی نمی توانستم از جایم بلند شوم. فقط آنجا دراز کشیده بودم، یک جورهای درهم شکسته و گریان. و یادم است که یکجا ژان-مارک ولی (کارگردان سریال) آمد و یک حوله رویم کشید چون با لباس زیر نیمه پاره دراز کشیده بودم و در واقع بدون هیچ لباسی روی زمین مانده بودم.»

پیشنهادی: عکس های داغ شوگر مامی ترکیه مردها را عاشق کرد!

این هم جالبه: سریال جومونگ3: زمان پخش و عکس های بازیگران

نیکول کیدمن از تجربیات دیگر زنان کمک گرفت

کیدمن درباره ی زنان دیگری که موقعیت مشابهی را تجربه کرده اند گفت: «ولی تصویر زن هایی که این تجربه را داشته اند می آمد جلوی چشمم. بعد با خودم فکر می کردم واقعیت ماجرا همین است و این کاری است که باید انجام دهم و باید همینطور تجربه اش کرد. و باید بگویم که این مسأله در سریال به زیبایی روایت شد.»

این تجربه تأثیر عمیقی برنیکول کیدمن داشت

تأثیر تجربه ی آن احساسات حتی تا بعد از اتمام کار هم ادامه داشت. کیدمن در اینباره گفت: «سر کار قیافه ی خیلی شجاعی به خودم گرفته بودم و نفهمیده بودم که این تجربه تا چه در من نفوذ کرده. ولی وقتی به خانه برگشتم احساس شرم می کردم.

و این دقیقاً همان احساساتی بود که سلست داشت. بنابراین هر دو شرایط احساسی بسیار نزدیکی داشتیم، ولی من به تجربه ی آن برای این نقش راضی بودم چون فکر می کنم برای این نقش لازم بود.»

بازی نیکول کیدمن به زنان کمک کرد درباره ی خشونت خانگی بیاموزند

کیدمن همچنین از تأثیر زیادی که نقش او در این سریال بر زنان داشته بسیار ابراز خوشحالی کرد.

او گفت: «خوشحالم که باب گفتگو را باز کرد. و خوشحالم که یک جورهایی روشنگری کرد. من ایمیل های فوق العاده ای از کسانی گرفتم که می گفتند حالا می فهمند که چرا زن ها در چنین روابطی می مانند و اگر زندگی یک نفر را تغییر دهد، همان برای من فوق العاده است.»

این مطالب هم جالبه:

طرفداران سریال اوشین بشتابید: این تصویر از او همه را شوکه کرده!

هدیه تهرانی در بی همه چیز دیشب همه را شوکه کرد+ عکس

زشت ترین بازیگر دنیا که از بیماری نادر رنج می برد(عکس)

(ویدیو) بازیگران جومونگ از 20 سال پیش تا الان: حتی ترک برنداشتن چه برسه پیر شن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا