;
سبک زندگیمهارت های زندگی

چرا نباید گوجه فرنگی را در یخچال نگهداری کرد؟

گوجه فرنگی را در یخچال نگذارید

بهترین مکان نگهداری گوجه فرنگی: آیا می دانستید که گوجه فرنگی را کاملاً اشتباه نگهداری می کنید؟ سرد کردن آن در یخچال ممکن است به آن آسیب برساند.دانشمندان دریافته‌اند که دمای کمتر از 10 درجه سانتی‌گراد منجر به سفتی آن می‌شود.

بیشتر یخچال‌ها روی 5 درجه سانتی‌گراد تنظیم می‌شوند. دانشمندان همچنین دریافتند که یخچال منجر به تغییر در بو و طعم گوجه فرنگی می شود. طعم گوجه فرنگی نتیجه تعامل بین قندها، اسیدها و ترکیبات فرار متعدد است و همان چیزی است که به آن طعم قوی می دهد.

حتما بخوانید: سردمزاجی در رابطه را بدون نیاز به پزشک درمان کنید: خانم ها بیشتر مراقبت کنید

بهترین مکان نگهداری گوجه فرنگی-گوجه فرنگی را در یخچال نگذارید

یه ترفند کاربردی: رفع خشک شدن ریمل: با این روش ها مثل روز اول میشه!

نگهداری گوجه فرنگی در دمای اتاق حدود 20 درجه سانتی گراد به آنها اجازه می دهد تا مواد فراری را که به آنها طعم می دهد، حفظ کنند. نگه داشتن آنها در دمای 3 درجه سانتیگراد باعث تجزیه این مواد می شود و این توضیح می دهد که چرا گوجه فرنگی های یخچالی طعم اصلی خود را از دست می دهند. همچنین نگهداری آن در دمای زیر 10 درجه باعث تغییر بافت می شود. با بخش سبک زندگی از وب‌سایت گفتنی همراه باشید.

دمای سرد سطح لیکوپن را که مسئول رنگ قرمز است، کاهش می‌دهد که توصیه می‌شود برای جلوگیری از سرطان، از غذاهای حاوی آن استفاده کنید، زیرا یک آنتی اکسیدان است.

بهترین مکان برای نگهداری گوجه فرنگی چیست؟

بهترین گزینه برای نگهداری گوجه فرنگی یک کمد چوبی یا روی پیشخوان در آشپزخانه است. اگر دوست دارید گوجه فرنگی سرد بخورید، می توانید آن را مدتی در یخچال نگهداری کنید و سپس از آن استفاده کنید. اگر می‌خواهید سرعت رسیدن گوجه‌فرنگی‌ها را تسریع کنید، می‌توانید آن‌ها را در یک کیسه کاغذی قرار دهید، زیرا گاز اتیلن تولید می‌کند که منجر به رسیدن سریع‌تر می‌شود.

لینک های بیشتر:

ترفندهای فوق العاده برای نگهداری میوه ها در بهترین شرایط

6 اشتباهی که باید هنگام تمیز کردن عینک از آن اجتناب کنید

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا