;
فرهنگ و هنرهنرمندان

تصاویر جدید عاطفه باقری زن رحمت در سریال پایتخت!

عاطفه باقری بازیگر سریال پایتخت ۶ متولد ۳۰ آذر ۱۳۶۴ در استان مازندران و شهر قائمشهر است. عاطفه باقری دارای مدرک کارشناسی گرافیک و فیلمسازی است. اطلاعاتی از مجرد یا متاهل بودن او در دسترس نیست. مادرش فوت کرده است و او همراه با پدرش زندگی می کند. در ادامه با بیوگرافی و جدیدترین عکس های عاطفه باقری با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

 عاطفه باقری و بیوگرافی مختصر

عاطفه باقری نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۷ در فیلم پسر تهرونی به کارگردانی کاظم راست‌گفتار بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال پایتخت ۵، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای عاطفه باقری محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون محمدرضا شریفی‌نیا، امین حیایی، سارا خوئینی‌ها و سید جواد هاشمی را تجربه کرد.

خیلی جالبه از دست ندین:  عکس خانوم بزرگ 62 ساله و خانوم کوچیک 54 ساله بیرون سریال پس از باران

عاطفه باقری در سریال پایتخت
عاطفه باقری در سریال پایتخت

عاطفه باقری در سال ۱۳۹۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم او در این سال، بازیگری در سریال پایتخت ۵ به کارگردانی سیروس مقدم محسوب می‌شود.

تصاویر جدید عاطفه باقری

این مطلب هم جالبه: عکس های جدید پارک مین یونگ در سریال جومونگ 3 + بیوگرافی

سریال پایتخت

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی عاطفه باقری بازی در سریال پایتخت ۵ و ۶ بوده است. وی سال ۱۳۹۶ سریال پایتخت ۵ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با سیروس مقدم همکاری داشته است. عاطفه باقری توانست با بازی در سریال پایتخت ۵ تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر و علیرضا خمسه بر تجارب او افزود.

او علاوه‌بر سریال پایتخت ۵، سال ۱۳۹۵ در سریال بیمار استاندارد نیز بازی کرده است. او این‌بار با سعید آقاخانی یعنی کارگردان سریال بیمار استاندارد و هنرمندانی چون بابک حمیدیان، جواد عزتی، اصغر سمسارزاده و شیلا خداداد همکاری داشت.

بازی در فصل ششم پایتخت

فصل ششم مجموعه پرظرفدار «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم، با طراحی از محسن تنابنده در ۱۵ قسمت از اول نوروز ۹۹ بر روی آنتن شبکه اول سیما رفت.

داستان: قصه سریال «پایتخت ۶» با فوت بابا پنجعلی آغاز می‌گردد و روح پنجعلی در سریال حضور دارد و اعضای بدن او اهدا می‌گردد. بهبود فریبا پس از سال‌ها به ایران بازمی‌گردد اما ماجراهایی برایش پیش می‌آید که فهیمه را از شوهرش دلسرد می‌کند. بهتاش که در فصل ۵ بیکار و آس و پاس بود حالا دروازه‌بان باشگاه فوتبال نساجی مازندران شده‌است و سیاسی شدن نقی معمولی شخصیت اصلی قصه یکی از دیگر جذابیت‌های سریال است. وی در این فصل نقش نامزد رحمت را بازی کرده است.

بازیگران : محسن تنابنده، ریما رامین‌‌فر، احمد مهران‌‌فر، مهران احمدی، هومن حاجی‌عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، سارا و نیکا فرقانی، عطیه جاوید، سلمان خطی، سحر عبدالهی ، غلامعلی رضایی ، عارفه معماریان ، عاطفه باقری

برایتان جالب خواهد بود

عکس های عروسی دختر عامر خان بازیگر معروف هندی با رکابی و دمپایی!

قیافه 20 سال پیش عمو پورنگ و امیر محمد رو ببین باورت نمیشه!

سریال سلمان فارسی جدیدترین شاهکار ایرانی+ تصاویر جدید

جدیدترین تصویر خصوصی نانسی عجرم و خانواده اش+ اصلن بهش نمیاد!

جدیدترین عکس رضا رویگری بازیگر کیان ایرانی و پسر خارجی اش!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا