;
رابطه و ازدواجسبک زندگی

لانگ دیستنس: برای حفظ رابطه عاطفی از راه دور چه کنیم؟

لانگ دیستنس: بیشتر مردم باور دارند رابطه‌ از راه دور راه به جایی نمی‌برد! احتمالا اطرافیان‌تان توصیه می‌کنند وارد چنین رابطه‌ای نشوید. خُب هیچ‌کس نمی‌گوید حفظ رابطه‌ی راه دور آسان است؛ فاصله‌ی زیاد برخی مشکلات را به‌همراه دارد.

گاهی مسائل پیچیده می‌شود و شما گاه‌وبی‌گاه احساس تنهایی می‌کنید. اما فاصله ساده‌ترین چیزها را شیرین و جذاب می‌کند؛ گرفتن دست یکدیگر، باهم سر یک میز غذا‌خوردن، باهم قدم‌زدن، بوی یکدیگر را استشمام‌کردن و… در رابطه‌ی راه دور چنین کارهای کوچک و پیش‌پاافتاده‌ای تبدیل به کارهایی ارزشمند می‌شوند.

رابطه‌ی راه دور دشوار است اما شگفتی‌های خودش را دارد. در این مطلب سبک زندگی به شما چندین نکته‌ی سودمند را ارائه می‌کنیم تا راهنمای شما در حفظ رابطه‌ی راه دورتان باشد. با مجله گفتنی همراه باشید.

حتما بخوانید: سردمزاجی در رابطه را بدون نیاز به پزشک درمان کنید: خانم ها بیشتر مراقبت کنید

لانگ دیستنس: برای حفظ رابطه عاطفی از راه دور چه کنیم؟

 با یکدیگر روراست باشید

لانگ دیستنس: درباره‌ی احساسات‌تان، ترس، ناامنی، حسادت، بی‌عاطفگی، هرچه هستند، صحبت کنید. اگر تلاش کنید این احساسات را پنهان کنید، دیر یا زود این راز نابودتان می‌کند. سعی نکنید به‌تنهایی با این مسائل کنار بیایید. روراست باشید. اجازه بدهید طرف مقابل حمایتی را که نیاز دارید برای‌تان فراهم کند. بهتر است از همان آغاز مسئله را با یکدیگر درمیان بگذارید، نه وقتی که کار از کار گذشته است.

حتما نگاه کنید: جذب غیر مستقیم مردان: فوت و فن های جذب پسران را یاد بگیرید!

 فعالیت‌ یکدیگر را در شبکه‌های مجازی دنبال کنید

لانگ دیستنس: عکس و پست‌های یکدیگر را در فیسبوک یا اینستاگرام لایک کنید. در صفحه‌های مجازی یکدیگر پیام بگذارید. توجه و علاقه‌تان را نشان بدهید. زیرنظرداشتن یکدیگر چیز بدی نیست حتی می‌تواند جذاب و هیجان‌انگیز باشد.

این مطلب رو از دست نده: آزمون بینایی ساعت را در آشپزخانه شلوغ پیدا کنید!

 بیش‌ازحد درتماس نباشید

«کم، ارزش‌مند است!» برای حفظ رابطه‌تان لزومی ندارد هر ۱۲ ساعت روز را در تماس باشید. مثل کنه نباشید! بسیاری از زوج‌ها گمان می‌کنند، به‌جبران فاصله‌ی فیزیکی بین‌شان باید پیوسته باهم در ارتباط باشند. این‌کار ممکن است اوضاع را حتی بدتر کند. در چنین وضعیتی خیلی زود از «ابراز علاقه» خسته می‌شوید. اندازه نگه دارید! قرار نیست یکدیگر را کلافه و خودتان را خسته کنید. مهم این است که در زمان درست حرف‌‌تان را بزنید و به‌درستی احساسات یکدیگر را تحریک کنید.

حتما بخوانید: پنهان کاری زنان که کار دستشان می دهد، زنان چه چیزهایی را به شما نمی گویند؟؟

 این وضعیت را به‌عنوان فرصت ببینید

چطور رابطه راه دور را حفظ کنیم

لانگ دیستنس: اگر می‌خواهید با یکدیگر زندگی کنید، نخست باید بدانید چطور دور از هم زندگی کنید. این وضعیت را به‌عنوان فرصتی برای یادگیری درنظر بگیرید. این دوری می‌تواند آزمونی برای اثبات عشق‌تان باشد. به‌قول معروف «عاشقی شيوه‌ی رندان بلاكِش باشد!» به‌جای فکروخیال درباره‌ی اینکه این دوری مهرتان را نسبت به‌هم کم می‌کند و باعث جدایی‌تان خواهد شد، باور داشته باشید این تجربه پیوندتان را محکم‌تر می‌کند.

حتما بخوانید: چرا زنان مهربان عاشق مردان بدجنس می شوند

درباره‌ی دوست‌ها و آشنا‌ها صحبت کنید

گاهی حرف‌زدن درباره‌ی شایعات و حتی دری‌وری گفتن می‌تواند خیلی لذت‌بخش باشد.

هر وقت می‌توانید تماس ویدئویی داشته باشید

نگاه‌کردن به چشمان یکدیگر و شنیدن صدای هم باعث می‌شود احساس کنید اوضاع روبه‌راه است و حس خوبی داشته باشید.

 برای یکدیگر نام‌های بانمک انتخاب کنید

چون کار بانمکی است و عشق و عاشقی‌تان را بیشتر می‌کند!

 کارها را اشتراکی انجام دهید

 بازی‌های آنلاین و فیلم را امتحان کنید. در تماس‌های ویدئویی آواز بخوانید، نقاشی کنید یا هر کار دیگری را که دوست دارید با هم انجام بدهید. با هم به خرید آنلاین بروید و برای یکدیگر هدیه بخرید. باید خلاقیت به‌خرج دهید و انجام این کارها برای‌تان طبیعی باشد.

 کارهای مشابه انجام دهید

لانگ دیستنس:کتاب، برنامه‌ی تلویزیونی، فیلم، موسیقی و موارد مشابه دیگر را در برنامه‌تان بگنجانید. وقتی کتاب یکسانی را می‌خوانید یا فیلم مشابهی را تماشا می‌کنید، موضوعات بیشتری برای صحبت‌کردن خواهید داشت. با این کار حتی باوجود دوری از یکدیگر، تجربه‌های مشابهی خواهید داشت.

مثبت‌اندیش بمانید

لانگ دیستنس: برای حفظ رابطه‌ی راه دور باید پیوسته به آن انرژی مثبت تزریق کنید. بله، انتظار سخت است، شاید گاهی احساس تنهایی بکنید اما پیوسته به خودتان یادآوری کنید که نتیجه‌ی این شکیبایی چقدر شیرین و لذت‌بخش خواهد بود. برای اینکه مثبت اندیشی خود را حفظ کنید، همیشه قدردان باشید؛ قدردان اینکه کسی را دارید که دوستش داشته باشید و او هم شما را دوست دارد، قدردان همه‌ی چیزهای کوچک زندگی‌تان مثل نامه‌های درون صندوق پست، قدردان سلامتی و امنیت‌تان باشید.

مطالب جالب دیگر:

جالب است بخوانید: اعتیاد عاشقانه: وقتی به فردی «معتاد» می شویم چه کنیم؟

خیانت در رابطه: آیا تجربه خیانت داشته اید؟ با این احساس چه کنیم؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا