;
رابطه و ازدواجسبک زندگی

از نظر علمی آلت تناسلی مردان چه شکلی جذاب تر است؟

آلت تناسلی مردان: مطالعه‌ای که در سال ۲۰۲۲ در ژورنال Sexuality & Culture منتشر شد به دنبال بررسی این بود که از تصویر اندام تناسلی یک مرد چه اطلاعاتی می‌توان به دست آورد و چه طول و کلفتی آلت تناسلی و مدل موی ناحیه تناسلی برای افراد جذاب‌تر است. با یک سبک زندگی دیگر از مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: تمیز کردن پشت قابلمه با راهکارهای خانگی بدون زحمت

محققان از ۱۰۶ دانشجو خواستند تا به ۲۴ عکس آلت تناسلی که بر اساس ضخامت، طول و میزان موهای ناحیه تناسلی طبقه‌بندی شده بودند امتیاز دهند.

جدای از رتبه‌بندی اینکه چه نوع آلت مردانه‌ای برایشان جذاب‌تر بود، از شرکت‌کنندگان خواسته شد که بگویند با نگاه کردن به هر کدام و بسته به طول، کلفتی و نوع موهای ناحیه تناسلی چه برداشتی راجع به ویژگی‌های شخصیتی این مردان می‌کنند. اینکه به نظرشان این مردان از نظر جنسی فعال، در رختخواب خوب، برون‌گرا، قابل اعتماد، مضطرب یا پذیرای تجربیات جدید هستند و اینکه آیا بیشتر دوست دارند لذت بدهند یا بگیرند؟

این مطلب هم کاربردیه: طرز تهیه رنگ خوراکی در آشپزخانه: دیگه از بیرون نخر

اندازه، شکل و میزان موی آلت تناسلی مردان بر اساس علم

آلت تناسلی مردان2

تیم تحقیقاتی نوشت: «تفاوت‌های قابل توجهی بین نحوه برداشت شرکت‌کنندگان از آلت تاسلی با کلفی کم و زیاد وجود داشت. آنها به‌طور کلی آلت تناسلی با قطر بیشتر‌ را جذاب‌تر ارزیابی کردند.»

مردانی که اندام تناسلی باریک‌تری داشتند از نظر شرکت‌کنندگان عصبی‌تر تلقی شدند و صاحبان آلت ضخیم‌تر، برون‌گراتر، پذیرای تجربیات جدید، از نظر جنسی فعال و بهتر در رختخواب تصور شدند. همچنین این‌طور تصور شد که آنها شرکای جنسی بیشتری داشته‌اند و نقش فعالی در جلب رضایت شریک زندگی خود دارند.

در مورد طول، مردان با آلت تناسلی کوتاه نسبت به مردان با آلت بلند یا متوسط، عصبی‌تر برداشت شدند. در همین حال شرکت‌کنندگان گفتند که فکر می‌کنند مردانی که طول آلت تناسلی‌شان بلندتر است جذاب‌تر، برون‌گراتر، وظیفه‌شناس‌تر، در رختخواب بهتر و فعال‌تر در لذت‌بخشی هستند.

اصلاح موهای ناحیه تناسلی

محققان همچین سه سطح مختلف از اصلاح موهای ناحیه تناسلی را نشان دادند: اصلاح‌نشده، کوتاه‌شده و کاملاً بدون مو. که از نظر شرکت‌کنندگان موهای کوتاه‌شده از دو مورد دیگر جذاب‌تر ارزیابی شد.

آنها مردانی که موهای ناحیه تناسلی خود را اصلاً اصلاح نمی‌کنند کمتر برون‌گرا و به نظرشان این مردان روابط جنسی کمتری دارند. آنهایی که موهای خود را کوتاه کرده بودند از نظر جنسی فعال‌تر، در رختخواب بهتر و فعال‌تر در زمینه لذت‌بخشی تلقی شدند. درنهایت محققان نتیجه گرفتند که «آلت تناسلی ضخیم‌تر، بلندتر و با موهای کوتاه از نظر شخصیتی و جذابیت جنسی مثبت‌تر تلقی می‌شوند».

 

برایتان جالب خواهد بود

مردان و زنان کدام ماههای سال زیبا هستند؟

صفر تا صد شخصیت شناسی مردان از طرز لباس پوشیدن برای اولین بار!

تغییرات باورنکردنی مغز در زمان عاشق شدن

درخواست رابطه جنسی قبل از ازدواج + دخترا و پسرا مراقب باشین!

بیا تا بهت بگم کدوم مرد مناسب توعه؟+ یکبار برای همیشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − ده =

دکمه بازگشت به بالا