;
سبک زندگیمهارت های زندگی

روش‌های خانگی برای از بین بردن بوی بد فاضلاب سینک ظرفشویی

بوی بد فاضلاب سینک: آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چگونه بوی سینک آشپزخانه خود را از بین ببرید؟ خوشبختانه، از بین بردن بوی بد سینک به سادگی امکان‌پذیر است. در این مقاله بررسی می‌کنیم که چرا سینک آشپزخانه بوی بدی می‌گیرد و برای جلوگیری از آن چه راهکارهایی وجود دارد.

همچنین به شما خواهیم گفت که چه زمانی باید با متخصص تماس بگیرید تا برای این کار به شما کمک کند. در بخش سبک زندگی از سری مطالب مهارت های زندگی با روش‌های خانگی برای از بین بردن بوی بد فاضلاب سینک آشنا شوید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: تشخیص اصلی یا تقلبی بودن برندهای معروف که باید بدونی!

راههای از بین بردن بوی بد فاضلاب سینک ظرفشویی

فاضلاب سینک در ظرف‌شویی معمولاً به ‌مرور زمان و با ورود پسماند مواد غذایی هنگام شستشوی ظروف، بوی بدی خواهد گرفت. در ادامه با راهکاری رفع بوی بد فاضلا سینک آشنا خواهید شد:

 بوی بد فاضلاب سینک

این هم جالبه: ۸ ترفندهای کاربردی برای تمیز کردن فر خانگی که کارتو آسون میکنه!

۱-  بوی بد فاضلاب سینک با استفاده از محلول آبلیمو و جوش شیرین

۴/۱ پیمانه آب‌لیمو
۴/۱ پیمانه جوش‌شیرین
آب سرد
فاضلاب در اکثر آشپزخانه‌ها منبع بوی ناخوشایند است. استفاده از ترکیب آب لیمو و جوش شیرین، یکی از راه‌حل‌های آسان و غیر سمی برای رفع بوی سینک است. این راهکار مخصوصا در زمان اضطراری و شرایط عدم دسترسی به شوینده‌های صنعتی، عالی خواهد بود. برای این کار کافی است که مقداری آب‌لیمو و جوش‌شیرین را باهم مخلوط‌کنید تا یک مایع خمیری به دست آید.

مایع گازدار را درون سیستم فاضلاب بریزید و اجازه دهید چند دقیقه بماند. یک دقیقه آب سرد را بر روی آن باز بگذارید.

این هم جالبه: درمان استرس برای متولدین ماههای مختلف! کدوم ماهها بیشتر استرس دارند؟

۲- بوی بد فاضلاب سینک با استفاده از سرکه و لیمو ترش یخی

بوی بد فاضلاب سینک، یکی دیگر از راه‌های جالب برای دفع بوی بد سیستم فاضلاب سینک و حفظ بوی خوش در آن، قالب‌های مکعبی یخ با مقدار کمی سرکه و لیمو ترکیب کنید. با این کار سینک شما هم تمیز و خوشبو می‌ماند و هم از گرفتگی زهکش آن جلوگیری می‌شود.

یک لیمو را ببرید و تکه‌ای از آن را در هر قالب یخ قرار دهید. قالب‌های یخ را با سرکه پر کنید. بگذارید کاملاً یخ بزنند و آن‌ها در یک کیسه در فریزر نگهداری کنید. هرچند روز یک‌بار چند عدد از آن‌ها را در سیستم فاضلاب بریزید و آب سرد را روی آن‌ها باز بگذارید تا خرد شوند.

و در نهایت زیر سینک ظرفشویی را بررسی و لوله ها را از نظر نشتی یا شکستگی چک کنید. اگر متوجه مشکلی شدید و با راه حل‌های خانگی مشکل حل نشد، بهتر است با لوله کش با تجربه تماس بگیرید.

 بوی بد فاضلاب سینک2

این هم جالبه: ترفند جلوگیری از سیاه شدن موز که تا هفته ها تازه می مونه!

3-  بوی بد فاضلاب سینک چوب دارچین و پوست مرکبات

بوی بد فاضلاب سینک،با استفاده از روش‌های خانگی و آسان می‌توانید بوی بد ناشی از فاضلاب در خانه را از بین ببرید. برای این کار کافی است که از چوب دارچین و پوست مرکبات و آب محلولی تهیه کنید.

مقداری آب و چند عدد چوب دارچین و پوست مرکبات که روی اجاق‌گاز می‌جوشد، ترکیبی عالی برای بهبود بوی خانه است. این راهکار می‌تواند بوی بد آشپزخانه و بوی سوختگی را از بین ببرد.

اجازه دهید که مخلوط آرام آرام بجوشد. بوی این ترکیب، کل فضای خانه را دربر خواهد گرفت. در مدت‌زمان اندکی رایحه‌ای خوش در فضای خانه می‌پیچد. این رایحه کاملا دلنشین و خوشبو کننده است. همچنین جوشاندن یک ظرف آب به همراه چند برش لیموترش نیز همین خاصیت را دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا