;
رابطه و ازدواجسبک زندگی

جذاب ترین رنگ مو از نظر مردان ایرانی و اروپایی چیست؟خانم ها این رنگ موها را نگذارید!

جذاب ترین رنگ مو از نظر مردان: رنگ کردن موها همیشه یکی از جذاب ترین و موثرترین روش ها برای ایجاد تغییر و جذابیت بیشتر در ظاهر افراد، به ویژه خانم ها، بوده است.

خانم ها اغلب ترجیح می دهند رنگی را انتخاب کنند که همسرشان دوست دارد. اما سوال اینجاست که جذاب ترین رنگ مو از نظر مردان چیست؟ یافتن یک پاسخ صحیح و قاطع برای این سوال ممکن نیست. زیرا نظر و سلیقه افراد کاملا با هم متفاوت است و ممکن است نظر یک آقا در آسیای شرقی با نظر یک مرد اروپایی زمین تا آسمان تفاوت داشته باشد.

به همین دلیل نظرسنجی های مختلفی انجام شده است تا رنگ موی مورد پسند آقایان را تشخیص دهند. ما در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم و نتایج نظر سنجی های مختلف را با هم بررسی می کنیم. برای اینکه بدانید کدام رنگ مو از دید آقایان جذاب تر است، تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

جذاب ترین رنگ مو از نظر مردان

جذاب ترین رنگ مو از نظر مردان: با اینکه برخی افراد ترجیح می دهند رنگ موی طبیعی خود را حفظ کنند، اما برخی دیگر هر از گاهی از تغییر ظاهر خود لذت می برند. درست است که بسیاری از مردم می دانند چه رنگ مویی به آن ها می آید. اما گاهی نظر آن ها با نظر اکثریت جامعه یا نظر مردان یکی نیست. در واقع رنگ های خاصی وجود دارد که می تواند شما را بسیار جذاب و به روز جلوه دهد. اما آقایان کدام یک از این رنگ ها را بیشتر می پسندند؟

برای پاسخ به این سوال، محققان کالج علوم طبیعی و سلامت دانشگاه تامپا تحقیقی در این زمینه انجام دادند و یافته‌های خود را در سال ۲۰۱۸ منتشر کردند. محققان دریافتند که ۶۷ درصد از مردان، رنگ موی طیف قهوه ای را برای زنان می پسندند. پس از آن رنگ موی بلوند در دومین رتبه و رنگ موی طیف قرمز در انتهای جدول قرار گرفت.

اما نظرسنجی های دیگری که در سال ۲۰۲۳ در وبسایت ها و شبکه های اجتماعی مختلف انجام شد، نتایج تقیقات گذشته را تغییر داد. طبق تحقیقات و نظر سنجی های سال ۲۰۲۳ رنگ موی مورد پسند آقایان به ترتیب زیر طبقه بندی می شود:

جذاب ترین رنگ مو از نظر مردان به این صورت است:

۱. رنگ موی بلوند

جذاب ترین رنگ مو از نظر مردان عکس1
رنگ موی بلوند

جذاب ترین رنگ مو از نظر مردان: در نظر داشته باشید که این تحقیقات منحصر به کشورهای غربی هستند و ممکن است نژاد و رنگ موی بلوند طبیعی زنان در این کشورها در نظر نهایی مردان بی تاثیر نباشد. اما در هر حال نتیجه نظرسنجی ها نشان داد که بیشتر مردان رنگ موی بلوند مانند رنگ موی عسلی روشن، کرمی، طلایی، رنگ مو کنفی و … را برای خانم ها می پسندند. البته رنگ موی بلوند باید با رنگ چشم و پوست نیز تناسب داشته باشد تا زیبایی بیشتری در چهره ایجاد کند.

به عنوان مثال، زنان ایتالیایی مانند بانوان ایرانی اغلب به طور طبیعی بلوند نیستند. اما گمان می کنند مردان طرفدار این رنگ مو هستند و اصرار دارند موهای خود را بلوند کنند که در بیشتر موارد نتیجه خوبی ندارد. تناسب نداشتن رنگ مو با رنگ چشم و تناژ پوست می تواند تاثیر منفی روی چهره شما داشته باشد.

۲. رنگ موی قهوه ای

جذاب ترین رنگ مو از نظر مردان عکس2
رنگ موی قهوه ای

جذاب ترین رنگ مو از نظر مردان: دومین رنگی که بیشترین رای را در میان سایر رنگ ها به خود اختصاص داد، رنگ های طیف قهوه ای است. این تناژ رنگ مو مناسب پوست سبزه، گندمی و حتی سفید است و برای خانم های ایرانی کاملا مناسب است.

اگر تناژ پوست گرم دارید و از خود می پرسید چه رنگ مویی چهره را جذاب می کند، می توانید رنگ موی نسکافه ای، خرمایی، رنگ موی کاراملی، قهوه ای و … که در این دسته قرار می گیرند را امتحان کنید. اگر رنگ پوست و رنگ چشم شما مناسب این طیف رنگ مو است، خوشحال باشید زیرا انتخاب های بی شماری پیش روی شما قرار دارد.

۳. رنگ موی قرمز

جذاب ترین رنگ مو از نظر مردان: در اکثر نظرسنجی ها موهای قرمز جذابیت کمی از نظر مردان دارند. البته این نظر سنجی مربوط به رنگ موهای قرمز طبیعی است که سایه نارنجی در خود دارد. اما اگر شما به این طیف رنگ مو علاقه دارید، می توانید رنگ فانتزی قرمز یا رنگ موی شرابی را برای خود انتخاب کنید و روحیه جسورانه خود را به نمایش بگذارید.

۴. رنگ موی مشکی

جذاب ترین رنگ مو از نظر مردان عکس3
رنگ موی مشکی

جذاب ترین رنگ مو از نظر مردان: ظاهرا رنگ موی مشکی مورد علاقه مردان اروپایی نیست. اما همچنان حس رمز و راز و ظرافتی دارد که هیچ مردی نمی تواند در برابر آن مقاومت کند.

رنگ مشکی رنگ موهای بسیاری از خانم ها و آقایان ایرانی است. به ویژه خانم های جنوب کشور به طور طبیعی این جذابیت فوق العاده را در خود دارند. اما اگر دوست دارید مشکی پرکلاغی را برای خود انتخاب کنید، توجه داشته باشید که این رنگ جذاب با تناژ پوست سرد تطابق ندارد.

۵. رنگ موی خاکستری

جذاب ترین رنگ مو از نظر مردان عکس4
رنگ موی خاکستری

جذاب ترین رنگ مو از نظر مردان: به نظر می رسد خاکستری کمترین جذابیت را از نظر مردان دارد. این رنگ که حاصل گذر زمان است، سن شما را بالا نشان می دهد و ممکن است جذابیت ظاهری شما را کم کند.

اما نگران نباشید. روش های زیادی وجود دارد که می توانید موهای خاکستری خود را به زیباترین رنگ مو تبدیل کنید. با استفاده از تکنیک های مختلفی مانند هایلایت، آمبره، بالیاژ و … می توانید سایه های دلخواه خود را به موهایتان اضافه کرده و آن را به یک رنگ شیک و خاص تبدیل کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا