;
سبک زندگیمهارت های زندگی

شخصیت‌ شناسی از روی انگشتان پا: پنجه پای شما شبیه کدوم یکی هست؟+ تفسیر

شخصیت‌ شناسی از روی انگشتان پا: شکل و طول انگشتان پا در افراد مختلف می‌تواند متفاوت باشد. در برخی افراد انگشت دوم از شست بلندتر است و در عده‌ای دیگر طول سه انگشت اول یکسان است.

شخصیت‌ شناسی از روی انگشتان پا

این باور وجود دارد که پنجه پا می‌تواند آشکارکننده برخی ویژگی‌های شخصیتی ما باشد. بخش گوناگون را بخوانید تا ارتباط میان طول و شکل انگشتان پا و شخصیت خود را متوجه شوید. با مجله گفتنی همراه باشید.

مصری

شخصیت‌ شناسی از روی انگشتان پا1

شخصیت‌ شناسی از روی انگشتان پا: پنجه مصری یکی از رایج‌ترین‌ها در جهان است. این انگشتان در کنار یکدیگر یک نردبان بی‌نقص ایجاد می‌کنند که از انگشت شست تا انگشت کوچک به ترتیب از طولشان کاسته می‌شود.

شکل پای مصری می‌تواند به این معنی باشد که باید رد پای نیاکان خود را در مصر جستجو کنید. به این معنی که احتمالاً اجداد شما از جمعیت مصری‌های اطراف نیل، شمال آفریقا و عربستان آمده‌اند.

اگر شکل انگشتان پاهایتان مصری است از ویژگی‌های شخصیتی‌تان می‌توان به قدرت تخیل، تمرکز و خلاقیت بالا اشاره کرد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که افراد با پنجه مصری از نظر زیبایی‌شناختی خوشایندترین فرم انگشتان پا را دارند و کمتر دچار فرو رفتن ناخن در گوشت پا می‌شوند.

رومی

شخصیت‌ شناسی از روی انگشتان پا2

شخصیت‌ شناسی از روی انگشتان پا: مشخصه پنجه رومی یکسان بودن طول سه انگشت اول و نزولی شدن طول دو انگشت بعدی است. این فرم پا استایل کلاسیک‌تری دارد و اغلب در آثار هنری روم باستان به چشم می‌خورد.

افراد با شکل پای رومی فرم بدنی و همچنین شخصیت متعادلی دارند. آنها اهل گردش و ماجراجویی هستند و از کشف فرهنگ‌ها و فضاهای مختلف لذت می‌برند.

از نظر ژنتیکی، کسانی که پنجه‌های رومی دارند ممکن است بتوانند ریشه‌های خود را در اروپا و شمال آفریقا ردیابی کنند.

یونانی

شخصیت‌ شناسی از روی انگشتان پا3

شخصیت‌ شناسی از روی انگشتان پا: پنجه یونانی که به آن «پا آتشی» هم می‌گویند با انگشت دوم خود که بلندتر از شست و سایر انگشتان است شناخته می‌شود. به‌علاوه انگشتان بعد هم درست مانند پای مصری به ترتیب نزولی قرار می‌گیرند.

به‌طور مشابه، این شکل از انگشتان پا نیز در آثار هنری کلاسیک به‌ویژه آثار یونانیان به چشم می‌خورد.

افراد با این شکل پنجه پا اغلب آدم‌هایی فوق‌العاده ورزشی، خلاق و دارای ویژگی‌های عالی برای رهبری هستند. با این حال همچنین به‌وضوح تکانشی هستند و به همین دلیل دچار استرس می‌شوند.

سلتیک

شخصیت‌ شناسی از روی انگشتان پا4

پنجه سلتیک شبیه به پنجه یونانی است زیرا انگشت دوم از بقیه بلندتر است. اما چندین تفاوت نیز دارد. انگشت شست در این فرم کوتاه اما گرد و پهن است، انگشت سوم به اندازه شست پا است و انگشتان چهارم و پنجم کوتاه‌تر و از نظر طول برابر هستند.

تصور می‌شود که این مدل پنجه پا، با شکل پیچیده‌ خود نشان‌دهنده شخصیتی قدرتمند و قوی باشد.

وقتی صحبت از ژنتیک به میان می‌آید، این باور وجود دارد که این شکل پنجه پا از اروپای غربی، به‌ویژه بریتانیا و ایرلند آمده، جایی که سلتیک رایج‌ترین فرم پا است.

با این حال پیچیدگی این شکل پا آن‌قدر زیاد است که ممکن است نشان‌دهنده این موضوع باشد که فرم سلتیک چندین زیرگروه ژنتیکی دارد.

آلمانی

شخصیت‌ شناسی از روی انگشتان پا5

شخصیت‌ شناسی از روی انگشتان پا: یکی از کم‌یاب‌ترین اشکال پا، پنجه ژرمنی یا آلمانی است که بسیاری را به یاد مدل رایج‌تر مصری می‌اندازد.

در این فرم، انگشت شست از همه بزرگ‌تر است و چهار انگشت دیگر بسیار کوچک‌تر و همگی دقیقاً به یک اندازه هستند.

به علاوه این شکل انگشتان پا معمولاً حجیم‌تر از سایر فرم‌هاست و صرف‌نظر از انگشت دوم بلندتر، بسیاری را به یاد پنجه سلتیک می‌اندازد؛ موضوعی که باتوجه به خاستگاه جغرافیایی مشابه این دو، منطقی به نظر می‌رسد.

شخصیت کسانی که پنجه ژرمنی دارند به طور کلی بسیار همدل و بردبار است. آنها شنوندگان خوبی هستند و همیشه می‌توانند با دیگران همدردی کنند. این افراد عموماً بی‌پرده و روراست هستند به جز یک جنبه پنهان خاص که به‌طور ویژه در مورد آن پنهان‌کاری می‌کنند.

انگشتان جدا از هم

شخصیت‌ شناسی از روی انگشتان پا6

شخصیت‌ شناسی از روی انگشتان پا: در این فرم که به آن «پای مسافر» هم می‌گویند یا فضای زیادی بین انگشتان وجود دارد یا انگشتان می‌توانند تا حد زیادی کشیده شوند.

این فرم پا عموماً نشان‌ می‌دهد که فرد تمایل به تجربه ماجراهای جدید و هیجان‌انگیز دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا