;
سبک زندگیمهارت های زندگی

قویترین دعای گشایش کار با اثر فوری

قویترین دعای گشایش کار: دعای گشایش کار فوری برای افرادی که به قول معروف درجستجوی راهی برای گشایش کار بسته شده خود هستند، میتواند شامل ادعیه ای باشد که در احادیث معصومین و کتاب هایی همچون مفاتیح الجنان یا صحیفه سجادیه به وفور یافت می شود.

قوی ترین دعای گشایش کار را می توان از دل قرآن کریم نیز استخراج کرد و با استفاده از آن، کار و روزی را به رونق رساند. در بخش سبک زندگی از سری مطالب مهارت های زندگی قویترین دعای گشایش کار را یاد بگیرید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: راه حل چشم چرانی مردان: اگه شوهرت به خانم ها نگاه میکنه حتمن ببین!

قوی ترین دعای گشایش کار و روزی

حضرت امام باقر (عَلَیهِ السَّلامُ) فرمود:

شخصی خدمت پیامبر (صَلَّی اللهُ عَلَیهِ وَ الِهِ وَ سَلَّمَ) رسید و عرض کرد:

ای رسول خدا من عیالمند و بدهکار و مدیون هستم و زندگی برای من سخت شده است، دعایی به من تعلیم ده که با ان به درگاه خداوند دعا کنم تا به من رزق و روزی عنایت فرماید به اندازه ای که با ان قرض و بدهکاریم را ادا و خرج و مخارج اهل و عیال و خانواده ام را فراهم سازم.

رسول خدا (صَلَّی اللهُ عَلَیهِ وَ الِهِ وَ سَلَّمَ) فرمود:

ای بنده خدا وضوی خوب و کاملی بساز و سپس دو رکعت نماز بجای اور و رکوع و سجودش را بطور کامل و درست انجام ده و پس از ان بگو:

یَا مَاجِدُ یَا وَاحِدُ یَا کَرِیمُ اَتَوَجَّهُ اِلَیْکَ بِمُحَمَّدٍ نَبِیِّکَ نَبِیِّ اَلرَّحْمَهِ یَا مُحَمَّدُ یَا رَسُولَ اَللَّهِ اِنِّی اَتَوَجَّهُ بِکَ اِلَی اَللَّهِ رَبِّکَ وَ رَبِّ کُلِّ شَیْءٍ اَنْ تُصَلِّیَ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ عَلَی اَهْلِ بَیْتِهِ وَ اَسْاَلُکَ نَفْحَهً مِنْ نَفَحَاتِکَ وَ فَتْحاً یَسِیراً وَ رِزْقاً وَاسِعاً اَلُمُّ بِهِ شَعْثِی وَ اَقْضِی بِهِ دَیْنِی وَ اَسْتَعِینُ بِهِ عَلَی عِیَالِی.

ای بزرگوار، ای یگانه، ای کریم، به سویت روی می اورم بواسطه محمّد که پیامبرت تو و پیامبر رحمت تو است. ای محمّد ای رسول خدا، بواسطه تو رو می کنم به سوی خدا که پروردگار تو و پروردگار هر چیزی است. خدایا از تو می خواهم که بر محمّد و اهل بیتش درود فرستی و از تو می خواهم نَفحَه و نسیم کریمانه ای از نسیم هایت را و نیز گشایش اسان و رزق واسعی را که با ان پراکندگی ها و نابسامانی های امور زندگیم را جمع و جور کنم و قرضم را بپردازم و با ان به اهل و عیالم کمک و مساعدت نمایم و مخارجشان را تامین نمایم. (اَلکافِی – جلد 3 – ص 473)

قویترین دعای گشایش کار در قرآن

قویترین دعای گشایش کار: برای گشایش کار فوری در زندگی و شغل خود، تلاوت این آیه از قرآن بسیار سفارش شده است.

وَ مَنْ اَعْرَضَ عَنْ ذِکری فَاِنَّ لَهُ مَعیشَهً ضَنْکاً و هر کسی از یاد من روی گرداند برای او زندگی تنگ و سختی خواهد بود (ایه 124 سوره طه)

معنی ایه ان است که اگر داراترین انسان کره زمین هم باشی وقتی خدا را در یاد نداری زندگی ات سخت است و خاطرت اسوده نیست.

 

این مطالب هم جالبن:

خوردن هسته انبه؛ چطوری تلخی آن را بگیریم و بخوریم؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا