;
سبک زندگیرابطه و ازدواج

نکات مهم برای جذب دختر: رازهایی که هر پسری برای جذاب تر شدن باید بداند

آیا می خواهید بدانید چگونه هر دختری را جذب کنید؟ فرقی نمی کند شما به چه تیپ های شخصیتی علاقه دارید؛ دختران شوخ یا جدی، فرهیخته و اهل موسیقی یا اسپرت و اهل سفر. یکسری اصول مهم وجود دارند که برای جذب هر دختری به آن نیاز دارید. با این پایه می توانید به تدریج با هر زن زیبایی جذابیتی ماندگار ایجاد کنید.

پیش از آن یادآور شویم نکات مهم برای جذب دختر مورد علاقه، جهت تقویت روابط عاطفی سالم ارائه می شوند. بنابراین خواهشمندیم برای سرگرمی و اهداف غیر اخلاقی از آن ها استفاده نکنید. با این بخش از سبک زندگی در وب سایت گفتنی همراه باشید.

حتما نگاه کنید: جذب غیر مستقیم مردان: فوت و فن های جذب پسران را یاد بگیرید!

نکات مهم برای جذب دختر مورد علاقه:

اگر نیازمند هستید، زنان را جذب نمی کنید

رفتار نیازمند یک خاموشی فوری است زیرا نشان دهنده عدم احترام به خود، عشق به خود و پایین بودن اعتماد به نفس است. اگر می‌خواهید زنان را جذب کنید، به‌عنوان آدم‌های چسبنده یا وابسته برخورد نکنید.

یک مرد با ارزش برای دانستن ارزش خود نیازی به توجه و تایید کسی ندارد. او ارزش خود را می شناسد و تلاش آگاهانه ای برای قدردانی از ارزش در اطرافیانش انجام می دهد. در نتیجه، او زنان را جذب خواهد کرد، زیرا در مورد اینکه چه کسی است و چگونه در جهان حرکت می کند، مطمئن است.

این بدان معناست که می توان به او اعتماد کرد که خودش است، بر خلاف یک نیازمند که هر کاری انجام می دهد تا توجه لازم را جلب کند.

حتما ببین: بازگشت به رابطه قبلی: چطوری به رابطه ای که تمام شده برگردم؟

محتاج بودن چگونه است؟

هنگامی که برای اولین بار با یک زن ملاقات می کنید، اگر بلافاصله به پیام های او پاسخ دهید، می توانید به عنوان نیازمند برخورد کنید. این به او می‌رساند که شما هیچ کار مهمی در زندگی خود ندارید و اولویت اول شما پاسخ دادن به غریبه نسبتاً ناشناسی است که به تازگی ملاقات کرده‌اید.

اگر هرگز با زنی که با او صحبت می کنید مخالف نباشید، مانند یک مرد نیازمند به نظر می رسید. زنان تمایل دارند نسبت به افرادی که با هر چیزی که می گویند موافق هستند مشکوک باشند زیرا انسان ها به طور ناخودآگاه درک می کنند که هر کس عقاید متفاوتی دارد.

بنابراین اگر با هر چیزی که یک زن می‌گوید موافق باشید، این نشان می‌دهد که خواستن تایید او را بر وفاداری به خودتان ترجیح می‌دهید. و این بدان معناست که نمی توان به شما اعتماد کرد زیرا شما ترجیح می دهید او را فریب دهید تا اینکه واقعاً چه احساسی یا فکر می کنید.

همه ما هر از گاهی کمی نیازمندیم

مشکلی نیست که احساس نیاز کنید، مانند زمانی که می خواهید فوراً به پیامی پاسخ دهید زیرا واقعاً او را دوست دارید. اما فقط به این دلیل که چنین احساسی دارید، به این معنی نیست که باید به آن عمل کنید.

فقط به این دلیل که بستنی می خواهید، به این معنی نیست که باید بیرون بروید و آن را بگیرید. اگر به هر احساس و انگیزه‌ای که تجربه می‌کنید عمل کنید، چقدر زمان برای انجام کار معنادار در زندگی دارید؟

شما او را با تأخیر در پاسخگویی، فریب نمی دهید، بلکه به زمان خود احترام می گذارید. یک انسان با ارزش نسبت به محیط خود واکنش آنی نشان نمی دهد. او در افکار، گفتار و اعمال خود قصد و هدف معینی دارد.

عمل به هر احساسی که تجربه می کنید شما را ضعیف و غیر جذاب می کند. اگر نمی توانید احساسات خود را کنترل کنید، چگونه یک زن از شما انتظار داشته باشد که منبع ثبات و قدرت در زندگی باشید؟

نکات مهم برای جذب دختر مورد علاقه

برای جذب زنان از زبان بدن مطمئن استفاده کنید

اگر می‌خواهید زنان را جذب کنید، از میان تمام ویژگی‌های جذابی که باید داشته باشید، اعتماد به نفس یکی از ویژگی‌های مقاومت‌ناپذیر است. بیشتر خانم ها فقط با نگاه کردن به زبان بدن (از جمله حالات صورت) می توانند فوراً تشخیص دهند که آیا شما اعتماد به نفس دارید یا خیر.

به عنوان مثال، اگر شما در حال بی قراری هستید یا خود را در محیط خود «کوچک» جلوه می دهید، زنان شما را فاقد اعتماد به نفس می بینند.

بنابراین اولین قدم برای جذب زنان، اتخاذ زبان بدن مطمئن است.

حرکات بدن خود را آرام و کنترل کنید. ارتباط چشمی برقرار کنید. نترسید که فوراً فضای اطراف خود را تصاحب کنید.

اگر احساس هیجان یا عصبی بودن دارید، نفس های آهسته و عمیق بکشید (آیا می توانید پاهای خود را احساس کنید؟). این به شما کمک می کند آرام شوید و اجازه دهید زبان بدن مطمئن به طور طبیعی ظاهر شود.

اگر می خواهید دخترها را جذب کنید، آنها را بخندانید

هر دختری پسری می خواهد که بتواند او را بخنداند و هیچ زمانی بهتر از ابتدای مکالمه برای اثبات داشتن این توانایی وجود ندارد.از یک دختر بخواهید زودتر لبخند بزند و این به او کمک می کند تا راحت شود و با شما راحت صحبت کند.

یکی از تکنیک‌هایی که می‌توانید برای شروع مکالمه و خندیدن یک دختر استفاده کنید، تمسخر بازیگوشانه است. این امر مؤثر است زیرا اکثر پسرها آنقدر ناامن هستند که نمی توانند با بازیگوشی یک دختر را همان موقع مسخره کنند. تمسخر شما باید ریز، مودبانه و شیطنت آمیز باشد.

با شروع مکالمات خود به این ترتیب نشان می دهید که مرعوب زنان زیبا نیستید. شما می توانید در همان زمان اعتماد به نفس فوق العاده ای نشان دهید، و این فورا زنان را جذب می کند.

نکات مهم برای جذب دختر مورد علاقه

ارتباط عاطفی ایجاد کنید

برای اینکه بدانید چگونه هر دختری را جذب کنید، مهم است که بدانید چگونه با هر دختری ارتباط برقرار کنید. یعنی چگونه یک ارتباط عاطفی ایجاد کنید تا او احساس کند به شما نزدیک است و شما نیز به او احساس نزدیکی کنید.

یکی از راه‌های ایجاد ارتباط عاطفی با یک دختر، استفاده از دیدگاه «من» هنگام صحبت کردن است. افکار و نظرات مهم خود را مستقیماً بیان کنید.

چگونه ؟

گفتن «من عاشق بازی تاج و تخت هستم» به او نگاهی اجمالی به دنیای عاطفی شما می‌دهد، اما شما چیزی به او نمی‌دهید که برایش درگیرکننده باشد. به جای آن، بگویید «من عاشق بازی تاج و تخت هستم چون…» و یکی دو دلیل را برای دوست داشتن آن توضیح دهید.

صحبت کردن در مورد تجربیات شخصی شما، به جای حقایق عینی، باعث می شود که او احساس کند با شما مرتبط است.

اما لاف نزنید. صحبت کردن بیش از حد در مورد خود برای زنان، مانع جذابیت است. با به اشتراک گذاشتن آنقدر تعادل پیدا کنید تا ارتباط عاطفی شکل بگیرد، بدون اینکه متکبر یا خود شیفته باشید.

نکته حرفه ای: اگر می خواهید داستان جالبی از زندگی خود تعریف کنید، به یاد داشته باشید که آن را با درسی که آموخته اید به پایان برسانید تا ارزش خود را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید، نه اینکه فقط درباره کاری که انجام داده اید به خود ببالید.

نکات مهم جذب دختر مورد علاقه

خود را از نتیجه جدا کنید

یکی از چیزهایی که هنگام یادگیری نحوه جذب زنان به شما کمک زیادی می کند، عدم دلبستگی به نتیجه است.

فقط از روند ملاقات با زنان لذت ببرید و روی تفریح ​​تمرکز کنید. شما هنوز در مراحل آشنایی هستید و ممکن است این آشنایی به رابطه جدی منجر نشود. بنابراین بپذیرید که این مسئله طبیعی است. رویاپردازی بیش از اندازه درباره رابطه ای که هنوز نوپاست باعث همان انگیزه های نیازمندی و چسبندگی شما می شود.

به طور خلاصه—نکات مهم برای جذب دختر مورد علاقه

  • بر اساس انگیزه های نیازمند عمل نکنید. همه ما در مواقعی احساس نیاز می کنیم، اما احساس به شیوه ای خاص به این معنا نیست که باید بر اساس آن عمل کنید. فقط زنان نیازمند به سراغ مردان نیازمند می روند.از زبان بدن برای ایجاد اعتماد به نفس استفاده کنید. بیشتر دختران می توانند مردان ناامن را از یک مایل دورتر بر اساس نحوه حمل خود شناسایی کنند. تماس چشمی برقرار کنید تا اعتماد به نفس خود را همین الان ایجاد کنید.
  •  او را بخندانید. از حس شوخ طبعی خود استفاده کنید تا متوجه شوید که آیا او با شما در حس شوخ طبعی شریک است یا خیر. اگر این کار را نمی کند، چرا می خواهید با او وقت بگذرانید؟
  • او را با سوالاتی وادار کنید که شما را جذب کند. دریابید که آیا زنی که جذبش می‌شوید ارزش وقت گذاشتن را دارد یا خیر. یک مرد جذاب و با ارزش، معیارهایی در مورد اینکه چه کسی به زندگی شگفت انگیزش اجازه ورود دارد، می سازد.
  • برای ایجاد ارتباط عاطفی سوالاتی بپرسید. به عنوان انسان، ما بر اساس تجربیات عاطفی مشترک و نه واقعیت ها به هم متصل می شویم. وقتی در مورد چیزی که به آن علاقه دارید صحبت می کنید، به یاد داشته باشید که توضیح دهید که چرا به آن علاقه دارید.

لینک های مرتبط:

نشانه های عاشق شدن در مردان محافظه کار : با پسرهای مغرور چطور رفتار کنیم؟

جذب پسر مورد علاقه + چگونه مردان را جذب کنیم؟

آنفالو شدن توسط عشقتان: وقتی کسی شما را آنفالو می کند چه معنایی دارد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا