;
سرگرمی

هوش خود در معمای پیچیده بازی با چوب کبریت بسنجید و باید با جابجایی 3 چوب کبریت 4 مثلث تشکیل بشه؟؟؟

معمای پیچیده بازی با چوب کبریت: همه ما فکر می کنیم می توانیم پیچیده ترین مشکلات را حل کنیم. آیا این برای شما هم صادق است؟ پس بیا و این چالش را قبول کن . با به چالش کشیدن خود از طریق این پازل، مهارت های خود را امتحان کنید.

معمای پیچیده بازی با چوب کبریت

 

این تست هوش هیجانی شامل یافتن راهی برای جابجایی 3 کبریت برای تشکیل 4 مثلث است.مراقب باشید، باید در کمتر از 25 ثانیه این کار را انجام دهید . دستورالعمل ها را در پاراگراف زیر کشف کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که به آنچه در مقابل خود دارید نگاه کنید. 3 مثلث وجود دارد که هر کدام از 3 کبریت تشکیل شده اند. شما باید مغز خود را جمع کنید تا با حرکت دادن تنها 3 مثلث، راهی منطقی برای ایجاد 4 مثلث پیدا کنید.

برای موفقیت در چنین چالشی باید عمیقاً تمرکز کنید. اجازه ندهید حواس خود را پرت کنید، زیرا ممکن است شما را از تصور تمام ترکیبات ممکن باز دارد.

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای پیچیده بازی با چوب کبریت

 

در اینجا نحوه حرکت دادن 3 کبریت برای تشکیل 4 مثلث آورده شده است: 

25 ثانیه گذشت، پاسخ شما چیست؟ بسیاری از بازیکنان شکست خورده اند. درست است که وقتی فقط 3 مثلث وجود دارد، تشکیل 4 مثلث آسان نیست.اما در واقع راه حل این بود که باید رئوس دو تای اول را با یک کبریت و سپس پایه ها را با دیگری به هم وصل می کردید.

معمای پیچیده بازی با چوب کبریت-2

تست هوش فقط برای گذراندن اوقات خوش نیست. آنها همچنین برای تحریک مغز مفید هستند. آنها با نشان دادن اینکه چقدر می توانید یک مشکل را حل کنید، فرصتی برای اندازه گیری هوش شما ارائه می دهند.

مهارت های استدلال و تفکر مورد آزمایش قرار می گیرد. از طریق این پازل ها متوجه خواهید شد که آیا برای رویارویی با موقعیت های خاص آماده هستید یا خیر.

آنها شما را فعال و سریع نگه می دارند. این بازی ها صبر را پرورش می دهند و به ما می آموزند که یک مشکل می تواند راه حل های زیادی داشته باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 15 =

دکمه بازگشت به بالا