;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

حالت دادن مژه بدون فرمژه با قاشق و مسواک!

حالت دادن مژه بدون فرمژه

حالت دادن مژه بدون فرمژه: مژه‌ها نقش مهمی در زیبایی یک آرایش دارند. خانم‌ها امروزه بیشتر سراغ کاشت مژه و مژه مصنوعی می‌روند؛ اما در این مطلب به شما آموزش می‌دهیم چگونه مژه‌های خودتان را خوش‌حالت کنید.
فر کردن مژه با روش‌هایی مانند استفاده از فرمژه یک روش متداول است. در این مطلب اما قصد داریم شما را با روش‌های جالبی برای فر کردن مژه‌هایتان آشنا کنیم. این روش‌ها بدون استفاده از فرمژه بوده و بسیار ساده است. با مد و زیبایی مجله گفتنی همراه باشید.

شاید مفید باشد: پف زیر چشم را چجوری بخوابونیم؟ 5 روش موثر که خیلی جالب هستند!

حالت دادن مژه بدون فرمژه:

روش‌های جالبی برای فر کردن مژه را در این مطلب برای شما آماده کردیم.

فر کردن مژه با قاشق

استفاده از یک قاشق فلزی: برای این کار ابتدا یک کاسه پر از آب گرم و یک قاشق چای‌خوری اندازه چشم را لازم داریم. قاشق را درون کاسه آب قرار می‌دهیم تا گرم شود. سعی کنید در این مرحله از قاشق بزرگ استفاده نکنید زیرا فر کردن مژه با قاشق بزرگ زیبا نمی‌شود.
قرار دادن قاشق بالای مژه‌ها: حالا قاشق را از کاسه خارج و با یک دستمال آن را خشک کنید. وقتی می‌خواهید این قاشق را بالای چشمتان بگذارید، ابتدا دمای آن را تست کنید تا چشمتان را نسوزاند. حالا قاشق را به‌صورت عمودی بالای چشمتان قرار دهید طوری که قسمت برآمده قاشق سمت بیرون باشد و لبه پایینی قاشق روی لبه خط مژه شما قرار بگیرد.
فشار دادن مژه‌ها به سمت قاشق: با یک انگشت مژه‌هایتان را به سمت قاشق فشار داده و ۱۰ ثانیه نگه دارید تا مژه‌های شما حالت بگیرد.
حالت مژه‌ها را با زدن ریمل ثابت کنید: برای اطمینان از ثابت شدن حالت مژه‌ها از یک ریمل بلندکننده مژه استفاده کنید. سپس اضافه‌های ریمل را قبل از خشک شدن آن با یک برس مخصوص مژه بردارید.

همچنین بخوانید: درمان ترک کف پا در منزل با 3 بار در هفته!

آموزش فر کردن مژه با مسواک

استفاده از یک مسواک تمیز: برای این ترفند باید از یک مسواک تمیز استفاده کنید. این مسواک را زیر آب گرم قرار دهید و سپس مسواک را تکان دهید تا آب آن گرفته شود. حالا مسواک را با یک دستمال خشک کنید.
شانه کردن مژه‌ها به سمت بالا: با مسواکی که گرم است، آرام مژه‌هایتان را شانه کنید و برای بهتر شدن حالت مژه‌ها، وقتی مسواک به نوک مژه‌ها رسید، ده ثانیه آن را فشار دهید و نگه دارید. چنانچه از نتیجه کار راضی نبودید مجددا مسواک را گرم کرده و این کار را تکرار کنید.
استفاده از ریمل: در این مرحله برای تثبیت حالت مژه‌ها از ریمل استفاده کنید. استفاده از چندین لایه ریمل ضد آب برای بهتر تثبیت شدن مژه‌ها مفید است و مژه‌های شما را در بلندترین و پرحجم‌ترین حالت خود حفظ می‌کند.
گرم کردن انگشت: در این مرحله برای فر کردن مژه‌ها، انگشت شست و اشاره خود را به هم بمالید تا گرم شوند.
با انگشت مژه‌ها را به سمت عقب حالت دهید: با نوک انگشتان که گرم هستند مژه‌هایتان را به سمت پلک فشار دهید تا به ابروها برسند و به مدت ده الی پانزده ثانیه نگه دارید.

شاید برایتان جالب باشد:

بوتاکس دور چشم به صورت خانگی چگونه انجام می شود؟

قهوه برای رشد مجدد موها: با این 3 روش نتیجه می گیرید!

عمل لیپوماتیک اگر از اضافه وزن رنج برده و از تمامی روش‌ها برای کاهش وزن ناامید شده‌ای!

لیفت ابرو در خانه در حال تبدیل شدن به یک ترند جهانی است!

روش های فوری از بین بردن جوش اگر قرار است جایی بروید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا