;
رابطه و ازدواجسبک زندگی

کاریزماتیک ترین ماه ها: کدوم ماه ها برای ریاست ساخته شدن و حرفشون برش داره؟؟

کاریزماتیک ترین ماه ها: چه کسی در زندگی میتواند ریاست و مدیریت را در دست بگیرد؟

اگر می‌ خواهید در زندگی تعادل را احساس کنید و زندگی تان را دوست داشته باشید، باید سعی کنید که همیشه کنترلِ آن را در دست بگیرید و با برنامه‌ریزی پیش بروید تا بتوانید حتی جزئیات را هم به خوبی انجام دهید. در این قسمت قصد داریم به شما توضیح دهیم که کنترل زندگی دست متولدین کدام ماه است.

با سبک زندگی مجله گفتنی همراه باشید.

شاید جالب باشد: 7 حرف های ممنوعه: برای فرار از بدبختی اینا رو به بقیه نگو!

کاریزماتیک ترین ماه ها کدامند؟

مهر

کاریزماتیک ترین ماه ها: متولدین مهر ماه علاقه خاصی به ریاست و مدیریت شرایط دارند و اغلب ترجیح میدهند در هر تصمیمی حضور داشته باشند. اگر این توانایی آنها به شکل مثبتی هدایت شود برایشان کاربردی خواهد بود در غیر اینصورت میتواند مثل هر توانایی دیگری، دردسر ساز شود.

شاید جالب باشد: ازدواج با مردان بتا: قابل توجه خانم ها با مردان بتا ازدواج کنید و خوشتیپ ها و قدبلندها را رد کنید!

فروردین

کاریزماتیک ترین ماه ها: فروردین ماهی ها مدیر و رهبر هستند و روی خودشان تسلط دارند. می دانند که چگونه باید مسیر اصلی زندگی را مدیریت کنند. هرگز از اینکه دیگران آن ها را بشناسند، نمی‌ ترسند.‌

فروردین ماهی ها هیچ گاه عقب نمی‌ نشینند و سعی می‌ کنند که همیشه در صحنه باشند و شرایط را مدیریت کنند. روحیه رقابت جویانه بسیار بالایی دارند که همین به آنها انگیزه می دهد و مانع از کلافگی شان در زندگی می شود.

مرداد

کاریزماتیک ترین ماه ها: مرداد ماهی ها همیشه می دانند که چگونه باید هر کاری را به موقع و به درستی انجام دهند؛ اکثراً هم خوب عمل می کنند. اعتماد بنفس بالایی دارند و می دانند که چگونه فرد موفقی باشند، زیرا همیشه کنترل ذهن خود را دارند و کارشان را به درستی انجام می دهند برای همین در مدیریت مسائل و زندگی، کارشان را به خوبی انجام میدهند.

جالب است: نشانه های عشق پنهانی: 10 نشانه که به شما می گویند یک نفر عاشق شما شده است حتی اگر پنهان کند!

شهریور

کاریزماتیک ترین ماه ها: شهریور ماهی ها ذهن دقیقی دارند. می دانند که چگونه به جزئیات توجه کنند و همیشه آماده انجام کارهای جدید هستند و از قبل هر چیز را در ذهنشان برنامه‌ریزی می‌ کنند. کنترل هر چیز را در زندگی در دست می‌ گیرند.

خیلی از اوقات بدون این که دیگران متوجه شوند، از راه دور هم شرایط را کنترل می کنند. اگر همسرتان یک شهریور ماهی است، از اینکه او مدیریت زندگی را برعهده بگیرد، هراسی نداشته باشید.

دی

کاریزماتیک ترین ماه ها: دی ماهی ها هرگز قوانین را زیر پا نمی گذارند و به دنبال برقراری عدالت هستند و کنترل شرایط را در دست می گیرند و‌ همیشه مدیران خوبی می باشند. هیچ وقت ناامید نمی شوند و روی خودشان تسلط دارند و مسئولیت خود را خیلی خوب انجام می دهند برای همین اگر همسرتان متولد دی ماه است، بهتر است مدیریت را به او بسپارید.

متولدین ماههای دیگر

متولدین ماههای دیگر در مدیریت زندگی مشترک و کنترل امور زندگی شخصی خود به یک اندازه مهارت دارند و این یعنی اگر هم شما و هم همسرتان جزو متولدین ماههایی هستید که در لیست بالا جا نداشت، بطور مشارکتی میتوانید مسائل را پیش ببرید و در مدیریت، هیچ کدام بر دیگری برتری ندارد.

این مطالب هم جالب و خاص هستند:

ماجرای طلاق عجیب: آقا داماد با دیدن این صحنه عروسی خود را به هم زد!

چت عاشقانه: این ایموجی ها در چت های عاشقانه نشانه خوبی نیستند، آن ها بشناسید!

اسموتی خرما: سه نوع معجون خوشمزه فوری برای روزه داران و ورزشکاران

هنوز نمی توانم عشق سابق را فراموش کنم: اگر این احساس را دارید چه کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا