;
اخبار روزتازه ها

تنهاترین مرد یونانی که هرگز زنی را با دو چشم خود ندیده است(عکس)

تنهاترین مرد یونانی: برای هزاران سال، افراد مختلف پیرو ادیان مختلف به زندگی رهبانی، یعنی زندگی در یک صومعه یا صومعه روی آورده اند. این افراد عمدتاً (یا کاملاً) دور از بقیه دنیای بیرون زندگی می کنند تا خود را وقف ایمان، نماز و اجتماع کنند.

زندگی رهبانی به مسیحیت محدود نمی شود ، اگرچه این مفهوم برای اولین بار برای گروه های رهبانی مسیحی به کار رفت. تا به امروز، بودیسم، دائوئیسم، و جینیسم، در میان ادیان دیگر، تمرین‌کنندگانی دارند که گاهی زندگی رهبانی را انتخاب می‌کنند.

درجات مختلفی وجود دارد که گروه‌های رهبانی این ایده جداسازی را از بقیه جهان اتخاذ می‌کنند. به عنوان مثال، برخی مکان‌ها میزبان گروه‌های تور هستند ، در حالی که سایر صومعه‌ها ترجیح می‌دهند از چشمان کنجکاو دور باشند.

یکی از کوه‌های یونان نمایشگاه A برای راهبانی است که ترجیح می‌دهند تنها بمانند. همانطور که یونسکو گزارش می دهد، کوه آتوس محل حدود 20 صومعه است که به یک هزاره پیش باز می گردد که در آن راهبان مسیحی از اقشار مختلف در انزوا شدید زندگی می کنند و یک راهب خاص ممکن است این شاهکار نادر زندگی و مردن را انجام داده باشد بدون اینکه هرگز به زنی چشم دوخته باشد.

با این بخش از تازه ها در وب سایت گفتنی همراه باشید.

هیچ زن در کوه آتوس وجود ندارد

تنهاترین مرد یونانی1- کوه آتوس

تنهاترین مرد یونانی: اگر می خواهید یک صومعه، و به ویژه، صومعه ای ایجاد کنید که ساکنان آن در انزوا شدید زندگی می کنند، می توانید خیلی بدتر از کوه آتوس یونان انجام دهید.

این در قسمتی دورافتاده از یونان است، و صومعه هایی که آن را زینت می دهند، بنا به گفته یونسکو، چند قرن قدمت دارند، بر فراز تپه های بسیار شیب دار هستند.  به گفته اورانوپولی ، این بخش بسیار زیبای یونان  صومعه‌های ارتدکس شرقی را در خود جای داده است، نه تنها صومعه‌های ارتدکس یونانی، بلکه صومعه‌های ارتدکس بلغاری، ارتدکس روسی و صومعه ارتدکس صرب نیز .

صومعه‌های آنجا نه تنها مشتاق دور نگه داشتن افراد خارجی هستند، بلکه به‌خصوص نگران دوری زنان هستند. بدیهی است که نزدیکترین چیزی که یک زن قرار است به آن مکان برسد، دیدن آن از روی یک قایق است، صدها فوت پایین تر.

بر اساس اخبار بی‌بی‌سی ، آنها در فاصله 500 متری (یا 1650 فوتی) از ساحل مجاز نیستند. علاوه بر این، یک سند قانونی به هزار سال قبل می گوید که حتی حیوانات ماده در آنجا مجاز نیستند. در سند ذکری از انسان‌های زن نمی‌شود، اما نیازی نبود، زیرا فهمیده شد که زنان نمی‌توانند وارد صومعه‌های مردانه شوند.

در یکی از این صومعه‌ها بود که یک یتیم جوان (مذکر) را به خانه بردند و روزهای خود را سپری کردند، احتمالاً بدون اینکه هرگز به زنی چشم دوخته باشند.

طبق گزارش دیلی میل، به طور رسمی، ورود کودکان به کوه آتوس نیز ممنوع است . به‌طور غیررسمی، زمان‌های ناامیدکننده نیاز به اقدامات ناامیدکننده دارند، همانطور که گروهی از راهبان در شبه جزیره در سال 1856 یا در حوالی آن کشف شدند.

همانطور که Vintage گزارش می‌دهد، یک بریده روزنامه در سال 1938 از روزنامه ادینبورگ دیلی پیک ادعا می‌کند که داستان میهایلو (معروف به انگلیسی مایکل) تولوتوس را روایت می‌کند. . مادرش ظاهراً چند ساعت پس از به دنیا آوردنش فوت کرد و در حالی که کسی از او مراقبت نمی کرد، او را به پله های صومعه بردند و آنجا رها کردند. ظاهراً راهبان قوانین را تغییر دادند و تصمیم گرفتند او را قبول کنند.

طولوتوس 82 سال بعد از زندگی خود را در صومعه سپری می کند، به این معنی که او هرگز زنی را با دو چشم خود ندیده است (به جز مادرش که ساعاتی پس از تولد او درگذشت، و احتمالاً زنی که به او ترحم کرده است. نوزاد در حالی که هنوز نوزاد بود). به گفته The Vintage News، او تقریباً مطمئناً می دانست که یک زن چگونه به نظر می رسد ، زیرا مریم باکره بدون شک در شمایل نگاری در صومعه ظاهر می شود.

تا امروز زنان و کودکان از رفتن به هر نقطه نزدیک صومعه های کوه آتوس منع شده اند. و از آنجایی که تصمیم برای ورود به زندگی رهبانی تصمیمی است که معمولاً توسط نوزادان گرفته نمی شود، به نظر می رسد که طولوتوس ممکن است اولین، آخرین و تنها مرد (بینا) باشد که تمام عمر خود را بدون ندیدن زنی گذرانده است.

مطالب و حقایق جالب دیگر:

نام خانوادگی از چه سالی در ایران اجباری شد؟

علت کوتاه بودن درهای توالت عمومی چیه؟ حتی فکرش رو نمیکردی!

ساخت باتری خودرو در پاکستان با این روش سنتی عجیب انجام میشه!

مهارت خاص مرد پاکستانی در درست کردن میلک شیک انبه+ویدیو

ازدواج ارواح پدیده ای که در فرانسه قانونی است! ماجرا چیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا