;
تازه ها

توهین هواداران بیرمنگام به وین رونی سرمربی تیمشان

توهین هواداران بیرمنگام به وین رونی: هواداران بیرمنگام سیتی در جریان باختشان مقابل لیدز یونایتد در روز دوشنبه به وین رونی سرمربی این تیم توهین کردند. لیدز بعدازظهر روز دوشنبه در الند رود با نتیجه 3-0 مقابل بیرمنگام به برتری رسید، در حالی که هواداران آبی ها شعارهایی را علیه بازیکن سابق منچستریونایتد و اورتون سر دادند، مردی که فقط می توانست شاهد ثبت نهمین شکست تیمش در 15 بازی او در این باشگاه باشد.

شعارهایی که از هواداران حاضر در استادیوم شنیده می شد این بود: “از باشگاه ما برو بیرون، از باشگاه ما برو، وین رونی، از باشگاه ما برو بیرون.”

در صحبت با BirminghamLive پس از شکست،از رونی در مورد شعارهای هواداران بیرمنگام پرسیده شد،که وی جواب داد: “نتیجه ای که می خواستیم نیست. می دانستم که بازی سختی خواهد بود. تا قبل از گل اول بازی خوبی داشتیم که باعث ایجاد مشکلاتی برای آنها (حریف) شد. ولی فرصت هایی که داشتیم به اندازه کافی خوب نبود.

توهین هواداران بیرمنگام به وین رونی

“گل اول تفاوت بزرگ را در بازی را رقم زد. نمی توان بامفورد را در محوطه شش قدم آزاد گذاشت زیرا او شما را مجازات خواهد کرد. من یک مبارز هستم و می فهمم که فوتبال در مورد عقاید است.

رونی در اکتبر 2023 به عنوان سرمربی گری در سنت اندروز منصوب شد، پس از اینکه باشگاه تصمیم گرفت راه خود را از جان یوستاس جدا کند، کسی که آنها را به رتبه ششم در جدول چمپیونشیپ هدایت کرده بود. آبی ها اکنون در رده بیستم قرار دارند و تنها چهار امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارند.

رونی و شاگردانش در بازی بعدی  مقابل دستیار سابقش لیام روزنیور خواهد رفت، زیرا تیمش در دور سوم جام حذفی آخر هفته آینده به مصاف هال سیتی خواهد رفت و فشارها بر سرمربی سابق دی سی یونایتد ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا