;
اخبار روزتازه ها

انتقام گیری منجر به جنگ بین سگها و میمون ها در هند شد

جنگ بین سگها و میمون ها در هند: اخیراً گروهی از میمون ها بیش از 250 سگ را در ماهاراشترا هند کشتند. به گفته ساکنان روستا، آنها شاهد کشیده شدن سگ توسط میمون ها به بالای درختان و ساختمان ها قبل از پرتاب شدن به پایین صخره ها بوده اند. به گزارش “دیلی استار” این قتل در روستاهای مجالگان و لاوال رخ داده است. تنها در روستای مجالگان حدود 250 سگ کشته شدند. تعداد سگ های کشته شده در روستای لاوال هنوز مشخص نیست.با بخش تازه ها از مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: پس از داستان فیلم ارباب حلقه ها و فرودو، عصر چهارم سرزمین میانه چگونه شد؟

بر اساس گزارش ها، این حادثه به تلافی رخدادی است که گروهی از سگ ها یک بچه میمون را در میان گروهی از میمون ها کشتند. در حال حاضر این ساکنان در ترس زندگی می کنند زیرا در گذشته موارد زیادی از تلاش میمون ها برای حمله به انسان ها رخ داده است.

این اولین بار نیست که حمله گروهی از سوی میمون ها در هند رخ می دهد. چندی پیش دختر بچه 6 ساله ای به همراه پدربزرگش در بالکن طبقه دوم خانه اش نشسته بود که ناگهان میمون هایی را دید. دختربچه چنان ترسیده بود که با عجله بیرون آمد و به طور غیرمنتظره ای از پشت بام به پایین پرید و جان داد.

جنگ بین سگها و میمون ها در هند

خانواده دختر کوچک با ناراحتی به خبرگزاری ها گفتند: «در حالی که دیگران در طبقه پایین بودند، او در بالکن خانه با پدربزرگش صحبت می کرد. ناگهان صدای فریاد کمک شنیدیم. قبل از اینکه بتوانیم از پله ها به طبقه بالا برویم، صدای برخورد شدیدی شنیده شد و جسد دخترمان را که در حوضچه آب پر از خون افتاده بود مشاهده کردیم.

علاوه بر این رخداد، 21 آبان ماه سال گذشته در نقطه ای دیگر از همین منطقه، یک فرد 66 ساله در حین رفتن به توالت توسط یک میمون جان خود را از دست داد. بر اساس گزارش ها، علت مرگ این شهروند گازگرفتگی دست این فرد و خونریزی شدید وی بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا