;
اخبار روزتازه ها

جادوی زیزو ادامه دارد، حضور زیدان بر روی نیمکت رئال مادرید!

حضور زیدان بر روی نیمکت رئال مادرید: نام پسر زین الدین زیدان در ترکیب رئال مادرید برای بازی گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ناپولی قرار گرفت.

با غیبت سه هافبک تیم اصلی به دلیل مصدومیت، کارلو آنچلوتی، سرمربی مادریدی، گزینه های آکادمی خود را برای تکمیل ترکیب خود به تیم دعوت کرده است. زیدان در میان دعوت شدگان است. این بازیکن 21 ساله هنوز اولین بازی خود در مادرید را انجام نداده است، اما بیش از دو سال است که در تیم ذخیره حضور دارد.

زیدان تنها بازیکن آکادمی نیست که برای دیدار روز چهارشنبه برای ترکیب 21 نفره دعوت شده است، ماریو مارین، زیکو پاز، فران گونزالس و لوکاس کانیزارس، پسر سانتیاگو، دروازه بان سابق بلانکوس، نیز در لیست 21 نفره آنچلوتی برای دیدار ناپولی قرار گرفته اند.

ببینید: زنده شدن زنی پس از اعلام مرگ وی که باعث شوکه شدن خانواده اش شد

حضور زیدان بر روی نیمکت رئال مادرید 1

آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی چهارشنبه، ایمان خود را به تیم جوانان نشان داد.وی گفت: صحبت‌های زیادی در مورد گروهی وجود دارد که بازی نمی‌کنند و حالا باید از آن بهره ببریم. نیکو و گونزالو در بازی‌های اندکی که انجام داده‌اند کمک بسیاری به تیم کرده‌اند. ماریو مارتین نیز آمادگی خوبی دارد است، تئو زیدان نیز می‌تواند در ترکیب باشد!

“من اعتماد زیادی به آن دارم. کار رائول فوق العاده است. باید به کسانی که کمتر بازی کرده اند، مانند براهیم، لوکاس واسکز یا فران گارسیا، اولویت بدهم. من آرام هستم زیرا بازیکنان جوان آماده بازی هستند.”
این بازیکن 21 ساله امیدوار است که روز چهارشنبه به عنوان یک بازیکن ثابت حضور داشته باشد. لوس بلانکوس که قبلاً صعود خود را در مراحل حذفی قطعی کرده است، مطمئناً می تواند ترکیب چرخشی را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − دو =

دکمه بازگشت به بالا