;
تازه ها

حمله تند و بی سابقه گری نویل به مالکان منچستر یونایتد

حمله گری نویل به گلیزرها: گری نویل می گوید باخت 3-0 منچستریونایتد مقابل بورنموث یک “ننگ” و نشان دهنده “10 سال ناکامی” زیر نظر گلیزرها بوده است.

یونایتد در آخر هفته در اولدترافورد از گیلاس ها شکست خورد و باعث شد تا نویل اسطوره باشگاه، به انتقاد از شیوه اداره تیم توسط گلیزرها بپردازد. در حالی که نویل سرمربی تیم، اریک تن هاگ و بازیکنان را مورد هدف قرار داد، او در نهایت انگشت اتهام را به سوی صاحبان شیاطین سرخ، خانواده گلیزر ، نشانه رفت. او افزود که امیدوار است زمانی که 25 درصد از سهام سر جیم راتکلیف تایید شود ، سرمایه دار INEOS اداره بخش ورزشی تیم که بیمار است را در اختیار بگیرد و باشگاه را حرفه ای تر اداره کند.

حمله گری نویل به گلیزرها در پادکست Sky Sports 

نویل در پادکست Sky Sports خود گفت: «ببینید، در حال حاضر فکر می‌کنم که ما فقط زمان خود را تا شروع مالکیت جدید اختصاص می‌دهیم . “مردم می گویند، “شما نمی توانید گلیزرها را برای این یا آن سرزنش کنید” شما کاملاً می توانید آن را به مالکان واگذار کنید. آنها مدیر ورزشی ندارند. آنها کسی را ندارند که بتواند به یک مدیر نه بگوید.

حمله گری نویل به گلیزرها مالکین یونایتد

 

زمانی که مدیران منچستریونایتد کمی قدرت پیدا می‌کنند، روند جذب بازیکنان جدید را به عهده می‌گیرند و شروع به جذب بازیکنان می‌کنند. باشگاه‌های دیگر مدیرهای ورزشی واقعاً شایسته‌ای دارند. گلیزرهایی است که منچستریونایتد را برای 10 سال در اختیار دارند فاقد مدیر ورزشی هستند و اشتباهات آنها برای ارائه رهبری، راهنمایی و قدرت در مورد استخدام نابخشودنی می باشد. شما 300-400 میلیون پوند در یک بازه زمانی، سه یا چهار بار در 10 سال اخیر خرج کرده اید ولی شکست خورده اید. این به مالکان بستگی دارد. چرا سر جیم رتکلیف قرار است وارد شود و اداره ورزش را در دست بگیرد. گلیزرها می دانند که نمی توانند این کار را انجام دهند.

“بله، اریک تن هاگ باید بهتر عمل کند. بله، بازی آنتونی مارسیال در جلو عجیب است. سبک بازی خاصی وجود ندارد. بازیکنان باید خیلی بهتر عمل کنند، برخی از عملکردها به صورت فردی و جمعی بسیار ضعیف است. نتیجه (در مقابل بورنموث) مایه شرمساری است و من نمی توانم آن را باور کنم. آفرین به بورنموث، اما نباید این اتفاق بیفتد. اما ادامه 10 سال شکست به گردن آنها (گلیزرها) است.

حمله گری نویل به گلیزرها

گلیزرها در نوامبر 2022 اعلام کردند تیم را به فروش می رسانند ، اما در نهایت پیشنهادات خرید مستقیم از راتکلیف و سرمایه گذار قطری شیخ جاسم بن حمد آل ثانی را رد کردند . اکنون، به نظر می رسد گلیزرها به میلیاردر بریتانیایی اجازه خواهند داد تا سهام کمی از باشگاه را در اختیار بگیرد.

جدای از نامشخص بودن مالکیت، تیم تن هاگ در بازی بعدی ،روز سه شنبه در خانه  میزبان بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا می باشد. فقط یک برد می تواند شانس کم آنها را برای خروج از گروه زنده نگه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا