;
تازه ها

دلتنگی هری کین برای تیم سابقش: دلم برای تاتنهام تنگ شده است!

دلتنگی هری کین برای تاتنهام: هری کین پس از انتقال 100 میلیون یورویی خود به بایرن مونیخ در تابستان، فاش کرد که بیش از همه دلش برای چه چیزی در زندگی خود در لندن دلتنگ شده است.

کاپیتان انگلیس از زمانی که در تابستان انتقال ۱۰۰ میلیون یورویی به بایرن مونیخ را انجام داد، با پوشیدن لباس بایرن مونیخ در آلمان حسابی درخشیده است. این ستاره در این فصل در بوندسلیگا تنها در 13 بازی 18 بار گلزنی کرده و 5 پاس گل نیز داده است. اما کین علیرغم اینکه در باشگاه جدیدش از فرم درخشانی برخوردار است، برای زندگی خود در تاتنهام هاتسپور دلتنگ شده است.

دلتنگی هری کین برای تاتنهام

این بازیکن در صحبت با The Standard فاش کرد که بیشتر از همه دلش برای لندن تنگ شده است. او گفت: “فقط آن احساس خانه‌داری، محیطی آشنا، یک پیاده‌روی با سگ‌های محلی، یک رستوران که مکان خوبی در لندن بود که من قبلاً زیاد به آن می‌رفتم، رستورانی به نام Beast است. این یک رستوران استیک است و آنها غذاهای خوبی درست می کنند. خوراک خرچنگ آنجا بی نظیر است.”

این بازیکن 30 ساله تاکنون در هتلی در مونیخ زندگی می کرد، اما هفته گذشته بیلد اعلام کرد ،این مهاجم بالاخره خانه ای را پیدا کرده که قبلا متعلق به لوکاس هرناندز، ملی پوش فرانسوی بود. همسر این بازیکن، کیت، از زمان تولد فرزند چهارم خود در انگلیس زندگی می کند، اما اکنون انتظار می رود که کل خانواده قبل از کریسمس به خانه جدید خود نقل مکان کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا