;
تازه ها

مردی از جابجا نمودن صندلی خود برای زوج مسن در یک پرواز 12 ساعته امتناع کرد

عدم جابه جایی صندلی در پرواز 12 ساعته: به نظر می رسد در چند ماه گذشته درام های زیادی در حین پرواز رخ داده است، سال 2023 سالی است که خشم در آسمان ها (پروازها) وجود داشته است. اما اکنون خبری وجود دارد که یک مرد را در موقعیت بسیار ناراحت کننده ای قرار می دهد.

وقتی مسافر ناشناس (برای راحتی او را جو بنامیم) یک پرواز 12 ساعته از نیوزیلند به لس آنجلس را رزرو کرد، به دلیل قدش، هزینه اضافی برای فضای پا پرداخت کرد. جو گفت، نام او به وضوح بالای صندلی رزرو شده اش نوشته شده بود، جایی که او یک زوج مسن را دید که جای وی نشسته بودند.

او مودبانه  این موضوع را مطرح کرد، بلیط خود را به آنها نشان داد و توضیح داد که برای راحتی خود هزینه اضافی پرداخت کرده است، ولی آنها به او پیشنهاد دادند که 10 ردیف عقب تر به جای صندلی های آن ها برود. آنها در ادامه به او گفتند که آنجا آنقدرها هم بد نیست!

در حالی که جو در حال صحبت با زوج مسن بود، مهماندار هواپیما وارد عمل شد. وقتی وضعیت توضیح داده شد، کارمند به زوج گفت که آنها برای آن صندلی ها پولی نداده اند و باید نقل مکان کنند.در پاسخ، آنها درخواست ارتقاء دادند، اما این امکان پذیر نبود زیرا پرواز پر بود.

ببینید: توصیه های اسکولز به آنتونی برای بستن دهان منتقدان

عدم جابه جایی صندلی در پرواز 12 ساعته

جو در تاپیک محبوب Reddit نوشت: «چشم همه مسافرین به سمت من دوخته شده بود. طولی نکشید که یکی از کاربران این جفت را “مسخره” خواند.

یک نفر دیگر نوشت: “قیافه آرام شما  کارخیلی زشتی بود، مثل این است که شما به این زوج پیر برای سلامتی آنها آسیب رسانده اید.”

یکی دیگر اضافه کرد: “راستش مهم نیست که شما گنده یا کوچیک بودید، آنها صندلی های شما بودند.”

کاربر دیگری گفت: “جدی، چه جور آدمی تصمیم می گیرد در هواپیما روی صندلی شخص دیگری بنشیند؟ من می‌دانم که وقتی از هواپیما پیاده می‌شوید، صندلی خالی است، اما چنین چیزهایی به نوع خاصی از حق نیاز دارند.» ”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 12 =

دکمه بازگشت به بالا