;
فرهنگ و هنرهنرمندان

همسران رضا رویگری کیان ایرانی از خانوم دکتر خفن تا دختر جوان+ عکس

همسران رضا رویگری: رضا رویگری (زادهٔ ۶ دی ۱۳۲۵) بازیگر و خواننده اهل ایران است. او فعالیت حرفه‌ای خود را در اواخر دههٔ ۱۳۴۰ آغاز کرده و در سینما، تلویزیون و تئاتر پرکار بوده‌است. عکسی دیده نشده از فرشته میرهاشمی همسر اول رضا رویگری در فضای مجازی منتشر شد که برای کاربران دلیل جدایی این زوج از هم جالب است که بدانند. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان تصاویری از همسران رضا رویگری را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این مطلب هم جالبه: سریال‌های نوروز و ماه رمضان 1403 + زمان پخش

ازدواج اول و طلاق رضا رویگری با فرشته میرهاشمی

فرشته میرهاشمی همسر اول رضا رویگری می باشد، وی دارای فوق لیسانس معماری از دانشگاه تهران، فوق لیسانس شهرسازی و دکترای روان شناسی را از کالیفرنیا است.

همسران رضا رویگری1
همسران رضا رویگری

رضا رویگری : از سال ۷۳ دور بازیگری را خط کشیدم و دوباره به نقاشی روی آوردم. مدتی به آمریکا رفتم، در آنجا با همسرم آشنا شدم و ازدواج کردم… حاصل این ازدواج، پسرش کیارش رویگری و یک نوه دختر 8 ساله است. اما این زوج در سال ۱۳۹۳ از همسر اول خود به دلیل مخالفت با کار فرشته میرهاشمی جدا شد.

دلیل جدایی فرشته میرهاشمی از رضا رویگری

رضا رویگری: زن اولم به فکر زندگی نبود!
«از کودکی اطلاعات هفتگی در خانه ما بود، همیشه شنبه ها دم کیوسک منتظر بودم تا مجله بیاد و با ولع مطالبش را بخوانم. سالهای دور، یادش به خیر. این روزها دیگر وقت مطالعه ندارم.»

این هم جالبه: جکی چان موفق و عدم رضایت از دختر همجنسگرا و پسر قاچاقچی اش + عکس های خصوصی

ازدواج دوم رضا رویگری با خانمی جوان

رضا رویگری در حال حاضر 75 سال سن دارد. رضا رویگری در سال 92 با تارا کریمی ازدواج کرد که این ازدواج رضا رویگری به خاطر اختلاف سنی با همسرش بسیار جنجال به پا کرد. رضا رویگری دارای یک فرزند از ازدواج اول خود می باشد که ساکن ایران نمی باشد.

همسران رضا رویگری2
همسران رضا رویگری
رضا رویگری 4
همسران رضا رویگری

از بازی های اثرگذار رضا رویگری می توان به ایفای نقش کیان ایرانی در سریال مختارنامه اشاره کرده که بسیار با اقبلا مخاطبین مواجه شد.

این هم جالبه: زهره حمیدی از ازدواج در سن 16 سالگی تا بازیگری و سرطان

بیماری

در سال ۱۳۹۳ رسانه‌های ایران اعلام کردند که رضا رویگری سکته کرده و به دلیل از کار افتادن بعضی از اعضای بدن، نیازمند مراقبت و مجبور به فیزیوتراپی است. او در این مدت کمتر در سینما و تلویزیون بازی کرده و چند بار هم در بیمارستان بستری و تحت مداوا قرار گرفته‌است و در آسایشگاه کهریزک به سر می‌برد. او گفته بود در ایام بیماری برخی از جمله یکی از همکارانش بسیاری از اموال او و سکه‌هایش را گرفته‌اند و خانه‌ای ندارد و اجاره‌نشین است و به دلیل بیماری و پیشنهاد نشدن کار سینمایی توان پرداخت هزینه‌های زندگی را ندارد.

در اوایل اردیبهشت ۱۴۰۱ نیز با انتشار کلیپی از اسکان اجباری در خانه سالمندان کهریزک توسط همسرش خبر داد و از دوستان، طرفداران و مردم درخواست کمک کرد. تصویری منتشر شده که گروهی به او می‌گویند خانه‌ای با یک پرستار اختصاصی برای او آماده کرده‌اند.

 

این مطالب هم جالبن:

بازیگر حسن کچل قطار ابدی بعد 24 سال کنار همسر و فرزندان زیبایش+ عکس و بیوگرافی

امید آهنگر علی کوچولو دهه شصت در 45 سالگی کنار همسر زیبایش در هلند+ عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + ده =

دکمه بازگشت به بالا