;
تازه هاعلم و فناوری

عیدی 5 گیگی اینترنت تلفن همراه برای تمام اپراتورها+ آموزش فعال سازی

عیدی 5 گیگی اینترنت تلفن همراه: اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل بمناسبت عید نوروز اقدام به اعطای بسته اینترنت رایگان و بسته های مکالمه ویژه کرده اند. در ادامه جزئیات دریافت اینترنت رایگان برای هر نوع سیم کارت را برایتان شرح و آموزش می دهیم. با بخش تازه ها از مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

بسته اینترنت رایگان

به نقل از اصغر اصغری: عیسی زارع‌پور امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت اظهار کرد: به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان، یک بسته اینترنت رایگان برای مردم در نظر گرفتیم که حجم آن ۵ گیگ معادل ۱۲ گیگ ترافیک داخل است. مردم با مراجعه به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند می‌توانند این بسته را دریافت کنند. تا عید فطر امکان استفاده از این بسته وجود دارد.

وی ادامه داد: سال گذشته در چنین روزهایی فیبرنوری در کشور ۲.۵ میلیون نفر را پوشش می داد در حال حاضر این عدد سه برابر شده و به بیش از ۷ میلیون رسیده است. اینترنت پرسرعت ۱۰۰۰ مگ بر ثانیه برای ۳۵ درصد مردم فراهم شده است. الان حدود ۶۰ درصد خدمات از طریق پنجره هوشمند دولت انجام می شود و بیش از ۴۰ میلیون نفر از مردم از این امکان استفاده می کنند.

با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی زمستان و استقبال مشتریان شاتل از شرایط ویژه خرید بسته‌های ترافیک، تخفیف‌های ویژه‌ای برای خرید بسته‌های متنوع ترافیک نقره‌ای در پایان اسفند‌ماه در نظر گرفته شده است. از این ‌روی، بسته‌های ترافیک نقره‌ای ۵۰، ۱۵۰ و ۳۰۰ گیگابایتی اینترنت ثابت شاتل با تخفیف‌ ویژه از ۲۲ تا ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور ارائه می‌شود.

بسته های اینترنت نوروزی ایرانسل

در مدت سال هایی که اپراتور ایرانسل شروع به فعالیت کرده است در بازه های زمانی مختلف به کمک روش های مختلفی امکان دریافت اینترنت رایگان وجود داشت.

در حال حاضر به شما توصیه میکنیم ایرانسل من را دانلود و نصب کنید

  • دریافت اینترنت رایگان ایرانسل از طریق نصب برنامه ایرانسل من به راحتی صورت پذیر است.

عیدی 5 گیگی اینترنت تلفن همراه 1

بسته های نوروزی همراه اول برای مسافران

بسته نوروزی تدارک دیده شده برای مسافران کشور عراق، «اینترنت نامحدود ۷ روزه» است که با قیمت ۵۰۰ هزار تومان ارائه می شود.

مسافران نوروزی ترکیه نیز می توانند با خرید و فعالسازی «اینترنت نامحدود ۱۰ روزه» به قیمت ۵۰۰ هزار تومان از هدایای «۲۰ دقیقه مکالمه و ۲۰ پیامک» بهره مند شوند.

مشترکانی که قصد عزیمت به امارات متحده عربی را دارند، می توانند بسته «اینترنت نامحدود ۷ روزه» را با قیمت ۵۰۰ هزار تومان خریداری و فعالسازی کنند و از هدایای «۳۰ دقیقه مکالمه و ۳۰ پیامک» نیز بهره مند شوند.

سایر مشترکان همراه اولی که علاقه مند هستند در سفرهای نوروزی خود به چندین کشور منطقه یا کشورهای اروپایی و آسیایی سفر کنند و بدون خرید سیمکارت خارجی از بسته های مقرون به صرفه اینترنت یا مکالمه رومینگ بین المللی استفاده کنند، می توانند بسته های رومینگ دور دنیا ویژه ایام نوروز ۱۴۰۳ را انتخاب کنند.

متقاضیان می توانند بسته به نیاز خود یکی از دو بسته «اینترنت نامحدود ۷ روزه» یا «۲۵ دقیقه مکالمه ۱۴ روزه» را انتخاب کنند.

بسته اینترنت نامحدود ۷ روزه دور دنیا به قیمت یک میلیون تومان عرضه می شود و قیمت بسته ۲۵ دقیقه مکالمه ۱۴ روزه دور دنیا نیز با هدیه ۲۵ پیامک، ۴۸۰ هزار تومان است.

عیدی 5 گیگی اینترنت تلفن همراه

دسترسی به لیست کشورهای طرف قرارداد بسته های اینترنت و مکالمه رومینگ دور دنیا از طریق نشانی https://mci.ir/roaming ممکن است.

شایان ذکر است که بسته های نامحدود دیتا، شامل سیاست مصرف منصفانه می شود؛ به این معنی که سقف سرعت بعد از مقدار مشخص شده، به ۱۲۸ کیلوبیت در ثانیه می رسد و تا پایان مدت زمان اعتبار، ارتباط مشترک با شبکه دیتا (اینترنت بین المللی) برقرار خواهد بود.

متقاضیان فقط باید قبل از ورود به کشور مقصد از فعال بودن سرویس رومینگ خود مطلع باشند که این کار با شماره گیری کددستوری ستاره ۱۰ ستاره ۲۹۱ مربع یا مراجعه به منوی رومینگ در اپلیکیشن همراه من ممکن است.

فعالسازی بسته های مرتبط با این کمپین که از هم اکنون تا پایان موعد سفرهای نوروزی (نیمه فروردین ماه ۱۴۰۲) ادامه دارد، از طریق کدهای دستوری موجود در صفحه این کمپین در پرتال همراه اول، فروشگاه آنلاین همراه اول و اپلیکیشن «همراه من» امکانپذیر است.

 

در ادامه به محض اطلاع رسانی در مورد دریافت بسته های تشویقی نوروز 1403 اپراتورها در این مطلب به روزرسانی صورت می گیرد.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. عید کجا دلت خوشه عمو جان زیر قرض و بدهکاری پدرمون در اومده شرمنده زنو بچه ایم خدا باعث بانیانشو شرمنده کنه ای ک دستت میرسد کاری بکن

  2. چرتکه بابا من در خدمات هوشمند دولت ثبت‌نام کردم تا الان این بسته رو به من ندادن وقتی دوباره میزنم میگه شما قبلاً ثبت نام کرده‌اید ولی هنوز هم خبری نیست این چه وزشه لطفاً رسیدگی کنید گفتن پیام براتون میاد ولی هیچی به هیچی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا