;
اخبار روزتازه ها

غذاهای ممنوع در آمریکا: ایرانیان ساکن آمریکا حق ندارند این غذاها را بخورند!

غذاهای ممنوع در آمریکا: ایالات متحده در مورد غذا از یک سیستم سختگیرانه پیروی می کند. این سخت گیری در ممنوعیت برخی از مواد غذایی رایج در جهان نمود پیدا کرد، زیرا خوردن و ورود آنها به کشور برای ساکنین و ساکنان به هر طریقی ممنوع است! در مقاله ۸ غذای ممنوعه را مرور می کنیم که هرکس در آمریکا آنها را بخورد مجازات می شود!

با این بخش از تازه ها در گفتنی همراه باشید!

غذاهای ممنوع در آمریکا:

1. گوشت اسب

غذاهای ممنوع در آمریکا1- گوشت اسب

غذاهای ممنوع در آمریکا: بر اساس قانون دولت فدرال، دولت ایالات متحده تحت صلاحیت قضایی این دو کشور مشمول تصمیماتی است که ممکن است آزادانه به عنوان چنین تصمیمی پذیرفته شود، از جمله، اگر اجازه حذف آنها داده نشود.

بازارسی و خدمات امنیتی مواد غذایی USDA سال 2006 بیمه بازار بازار کاشتر به عنوان بانک برای انسان جایز است. با توجه به شواهد ناتوانیسم در گذشته، زیرا در آمریکا کشتار سبزیجات قانونی است.

طبق گزارش USA TODAY، ذبح چاقو قبل از تعویض آن با چاقوی “سرد نیست” در یک شیشه ممنوع است. حمایت دوحزبی برای ممنوعیت دائمی، اگر خانه ای وجود داشته باشد، هر انسانی از ایالات متحده ممکن است محافظت شود، اما نیروهای امنیتی آمریکایی از کانادا محافظت می شوند.

2. هاگی اسکاتلندی

غذاهای ممنوع در آمریکا2- هاگی اسکاتلندی

غذاهای ممنوع در آمریکا: غذاهای ممنوع در آمریکا: این غذای ملی اسکاتلند، به طور سنتی با شکم بره درست می شود که به عنوان یک کیسه حاوی سایر مواد از جمله ریه های خرد شده سرو می شود.

این غذای سنتی در ایالات متحده برای محافظت از مصرف کننده ممنوع شده است، زیرا مایعات گوارشی می توانند در طی فرآیند کشتار به ریه های حیوان راه پیدا کنند و خطر بیماری های ناشی از غذا را ایجاد کنند.

بنابراین، بسیاری از مردم در ایالات متحده هاگی را با موادی مانند گوشت بره و گوشت اعضای دیگر حیوانات مانند گوشت گاو یا جگر مرغ درست می کنند.

3. انگور فرنگی

غذاهای ممنوع در آمریکا3- انگور فرنگی

غذاهای ممنوع در آمریکا: این ممنوعیت عمدتاً برای ساکنان شمال شرق کشور اعمال می شود. مین، دلاور، نیوهمپشایر، و تعداد انگشت شماری از ایالت‌های دیگر، انگور فرنگی و انگور فرنگی سیاه را ممنوع کرده‌اند، زیرا برخی از انواع آن باعث ایجاد بیماری مرگبار درختان به نام زنگ تاول کاج سفید می‌شوند.

و از آنجایی که شمال شرقی بسیار به درختان کاج سفید علاقه دارد، جای تعجب نیست که چرا این نوع میوه ها ممنوع است.

4. گوشت گاو خمیر شده

غذاهای ممنوع در آمریکا4- گوشت گاو خمیر شده

غذاهای ممنوع در آمریکا: شما نمی توانید گوشت گاو جدا شده مکانیکی را در ایالات متحده پیدا کنید زیرا می تواند حاوی انسفالوپاتی اسفنجی شکل گاوی باشد که شما آن را بهتر به عنوان “بیماری جنون گاوی” می شناسید.

گوشت گاو ام اس یک فرآورده گوشتی خمیر مانند است که وقتی گوشت خوراکی که هنوز به استخوان چسبیده است از صافی تحت فشار بالا عبور داده می شود که استخوان را از بافت گوشت جدا می کند، اما این فرآیند در سال 2004 ناامن تلقی شد.

با این حال، خطر ابتلا به بیماری جنون گاوی به گوشت اصلاح شده با ام اس محدود نمی شود، زیرا سایر قسمت های گاو برای غذای انسان ممنوع است، از جمله مغز گاو، جمجمه، چشم، نخاع، لوزه ها و قسمت های مختلف دیگر.

5. گیاه ساسافراس

غذاهای ممنوع در آمریکا5- گیاه ساسافراس

غذاهای ممنوع در آمریکا: برگ‌های ساسافراس حاوی روغن‌هایی هستند که با مواد سرطان‌زا مرتبط هستند، اگرچه قبلاً در انواع غذاها، غذاها و نوشیدنی‌ها و حتی برای درمان التهاب چشم استفاده می‌شد.

به دلیل ارتباط آن با سرطان، گیاه ساسافراس در دهه 1960 توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده برای مصرف انسان ممنوع شد و امروزه تابو باقی مانده است.

6. فوی گراس

غذاهای ممنوع در آمریکا6- فوی گراس

غذاهای ممنوع در آمریکا: اردک ها یا غازها از طریق لوله ای به مقدار زیادی غذا تغذیه می شوند تا زمانی که کبد آنها حداقل هشت برابر اندازه طبیعی آنها متورم شود! به این ترتیب فوا گراس، فوی گراس یا اردک چرب تولید می شود.

امروزه در بسیاری از ایالت های آمریکا قوانینی وجود دارد که این غذا را به دلیل روش غیرانسانی تولید آن ممنوع می کند و برخی از ایالت های دیگر که هنوز این غذا در آنها سرو می شود، از این قانون پیروی می کنند.

7. شیر غیر پاستوریزه

غذاهای ممنوع در آمریکا: شیر غیر پاستوریزه به دلیل پتانسیل داشتن باکتری های بیماری زا در لیست غذاهای ممنوعه در ایالات متحده قرار دارد.

پاستوریزه کردن یا حرارت دادن کافی شیر، باکتری های بدی را که باعث بیماری هایی مانند سالمونلا، اشریشیا کلی و لیستریا می شوند، از بین می برد.

این گونه ها باعث بیماری های کشنده ای مانند سل، تب حصبه، دیفتری و غیره می شوند. برخی از مردم ترجیح می دهند شیر بدون پاستوریزه بنوشند، که بسیاری از ایالت های ایالات متحده را وادار به اجرای قوانین پاستوریزه کرده است.

سایر ایالت ها هنوز اجازه می دهند شیر خام و غیرپاستوریزه فقط در مزارع فروخته شود، نه در فروشگاه ها.

8. آکی تازه

غذاهای ممنوع در آمریکا7- آکی تازه

غذاهای ممنوع در آمریکا: این گیاه بومی غرب آفریقا است و در سایر مناطق گرمسیری مانند جامائیکا نیز یافت می شود، اما در ایالات متحده فقط به صورت کنسرو شده یا منجمد می توان آن را مصرف کرد، زیرا پوست قرمز میوه سرشار از ویتامین است.

با این حال، میوه گلابی شکل حاوی سمی کشنده به نام هیپوگلیسین است که فقط در صورت تازه چیدن و قبل از رسیدن کامل وجود دارد. این سم می تواند باعث هیپوگلیسمی شدید، استفراغ شدید و در موارد شدید مرگ شود.

این مطالب هم جالب هستند:

رونالدو و مسی تو بازار کابل افغانستان چیکار می کنند؟

چرا آینه در آسانسور نصب می‌کنند؟ پاسخ این سوال شما را غافلگیر خواهد کرد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

دکمه بازگشت به بالا