;
تازه ها

فرصتی برای زندگی دوباره: زن انگلیسی که پس از 40 دقیقه مردن، زنده شد!

فرصتی برای زندگی دوباره: آیا دنیایی پس از مرگ وجود دارد یا خیر، سوالی است که بسیاری از مردم در مورد آن کنجکاو هستند. یک مادر بریتانیایی که دارای سه فرزند است پس از توقف ناگهانی قلبش به کما رفت. او 40 دقیقه بعد نجات یافت. در طول مدتی که وی “درگذشت”، او چیزهای باورنکردنی را تجربه کرد که چشم ها را باز می کرد.

بر اساس گزارش “سان”، کرستی بورتافت و نامزدش استو در 29 ژانویه 2021 از یک شب قرار ملاقات لذت بردند. با این حال، آنها بعداً در حالی که بی حرکت روی مبل دراز کشیده بودند، با چشمانی کاملا باز پیدا شدند که عمدتاً به دلیل کما ناشی از مصرف مواد مخدر بود. اگرچه کادر پزشکی تمام تلاش خود را برای نجات او انجام دادند، اما او همچنان بیهوش بود. حتی به اعضای خانواده او گفته شد که “برای بدترین حالت آماده شوید.” او به طور غیرمنتظره ای 40 دقیقه پس از مرگش به طور ناگهانی زنده شد.

فرصتی برای زندگی دوباره

به گفته کرستی: در طول کما، “روح” وی در سالن با زنی صحبت میکرده و از طرف مقابل خواسته که آخرین کلماتش را برای فرزندان و نامزدش بنویسد: «بدنم فرسوده شده است و احساس می‌کنم نمی‌توانم به عقب برگردم، اما او بسیار سخت‌گیر بود. «می‌خواهی من برگردم» و به او گفتند: «نمی‌میری، مأموریتت هنوز تمام نشده است».

کرستی قاطعانه معتقد بود که مدیتیشن می تواند شفا را تسریع کند. در نتیجه 10 روز بعد عکس ریه انجام شد. زخم ها و تجمع آب تقریباً از بین رفته بود که کادر پزشکی را شوکه کرد. وقتی از او پرسیدند که چگونه درمان شد، این تجربه معجزه آسا را ​​بازگو کرد. ، در حالی که از بهبودی خود احساس شادی و هیجان می کند، اکنون امیدوار است که آن را با دیگران به اشتراک بگذارد تا نگرانی و اضطراب را از بین ببرد، “من احساس خوشبختی می کنم زیرا فرصتی برای زندگی دوباره پیدا کردم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا