;
تازه ها

قوانین دیوانه وار آلمان برای جام جهانی زنان

لینا ماگول و لورا فریگانگ، ستاره‌های آلمانی، با بازدید از آپارتمان‌هایشان برای کمپ اصلی جام جهانی، یک سری قوانین دیوانه وار آلمان برای جام جهانی زنان را آشکار کردند.

ماگول و فریگانگ گروه فیلمبرداری را به آپارتمان خود می برند و در آنجا توضیح می دهند که چگونه در بدو ورود، برخی “قوانین” و “راهنماهایی” برای نحوه زندگی در طول مدت حضورشان در جام جهانی به آنها ارائه شد. بازیکنان در کمال ناباوری و پر از طعنه توضیح می دهند که چگونه به آنها آموزش داده شد که چه لباسی بپوشند، بهترین وضعیت برای خوابیدن چیست،در مورد نحوه سرگرمی آنها،توصیه به نوشیدن مقدار زیادی آب و بررسی ادرارشان از جمله این اقدامات عجیب آلمان بود.

نظر بازیکنان درباره قوانین دیوانه وار آلمان برای جام جهانی زنان

ماگول در مورد قوانین تعیین شده گفت:صادقانه بگویم “من فکر می کنم ژست خوبی بود، اما در عین حال غیرضروری بود.” در این کلیپ فریگانگ دستورالعمل ها را به سخره می گیرد: شب ها هرگز نمی دانستم که چه بپوشم. خوشبختانه من راهنمایم را برای لباس خواب مناسب داشتم!

ببینید: زنده شدن زنی پس از اعلام مرگ وی که باعث شوکه شدن خانواده اش شد

قوانین دیوانه وار آلمان برای جام جهانی زنان

فریگانگ سپس ادامه می‌دهد و می‌گوید که وضعیت خواب ترجیحی او این است که به پشت دراز بکشد و دستش را روی سینه‌اش بگذارد، قبل از شروع به خواندن سرود ملی آلمان. او قبل از خنده، اول سرود ملی آلمان را می خواند(“Einigkeit und Recht…”).

عملکرد تیم آلمان با وجود قوانین دیوانه وار آلمان برای جام جهانی زنان

قوانینی که از نظر بازیکنان کمی بیش از حد زیاده‌روی قلمداد شده بود، نتوانست عملکرد تیم را در جام جهانی بهبود بخشد. آلمان با وجود شکست دادن 6-0 مراکش در بازی افتتاحیه خود در این مسابقات، 2-1 به کلمبیا باخت و با کره جنوبی 1-1 مساوی کرد. تیمی که به عنوان یکی از برگزیدگان مسابقات انتخاب شده بود، در مرحله گروهی به طرز عجیبی از مسابقات حذف شد.

هم اکنون آلمان در صدر گروه خود در لیگ ملت ها قرار دارد و روز سه شنبه در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف ولز می رود. آلمان می داند که برای راهیابی به المپیک و صعود به مرحله نهایی مسابقات، فقط باید با نتیجه دانمارک مقابل ایسلند برابری کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + شش =

دکمه بازگشت به بالا