;
سرگرمی

اگر بتوانید شبدر 4 برگ پنهان را ظرف 8 ثانیه پیدا کنید آدم خوش شانسی هستید!

تست بینایی شبدر: برای کشف شبدر چهار برگی پنهان شده در این تصویر شلوغ، به شانس زیادی نیاز دارید. کاربران این بازی فکری را یک برنامه ریزی کامل می‌دانند؛ زیرا سعی می‌کنند طلسم خوش شانسی را در بین بقیه شاخ و برگ‌ها تشخیص دهند. پس شانس خود را با این تست بینایی سرگرمی محک بزنید تا وب سایت گفتنی به شما بگوید آیا آدم خوش شانسی خواهید بود یا نه؟

تقریباً نیمی از بریتانیایی ها (43 درصد) در زندگی احساس خوش شانسی می کنند – علیرغم اینکه هرگز طلسم خوش شانسی ندارند. یک نظرسنجی از 2000 بزرگسال، 20 نشانه اصلی خوش شانس بودن را نشان داد – از جمله داشتن سلامتی خوب، نداشتن هیچ گونه نگرانی عمده در زندگی و صمیمی بودن با دوستان و خانواده. نشانه‌هایی که نشان می‌دهد در مسیر خوش شانسی قرار دارید نیز شامل یافتن پول نقد در زمین، افتادن در شغل رویایی‌تان و همیشه بدون هیچ دلیلی چیزهای رایگان است. گفته می شود بیش از یک سوم از بریتانیایی ها یک نماد خوش شانسی را در خانه خود نگهداری می کنند، مانند یک نعل اسب یا یک پنی خوش شانس.

 

خیلی جالبه: معمای تصویری دارک که حلش نبوغ می خواد: چی می لنگه و عجیبه؟!

 

بیش از یک کاربر اینترنتی این معمای تصویری را به عنوان یکی از سخت‌ترین معماهای اخیر در رسانه‌های اجتماعی ارزیابی کرده‌اند، زیرا تنها گروهی منتخب توانستند راه حل را بیابند: شبدر چهار برگی را که در دید آشکار در میان شاخ و برگ پنهان شده بود، بیابند.

توصیه می شود کل تصویر را با دقت و تمرکز مشاهده کنید و سعی کنید حواس خود را پرت نکنید. در نگاه اول، ممکن است فرآیند بسیار ساده ای به نظر برسد، اما در واقع، یافتن راه حل، کاری است که تنها تعداد کمی از آنها موفق به انجام آن شده اند .

مثل همیشه، اگر متوجه نشدید که چه اشکالی در این صحنه وجود دارد، در قسمت آخر مقاله پاسخ شما را خواهیم داد. آیا موفق به یافتن پاسخ این چالش ویروسی شدید؟ شرکت کنید و ثابت کنید که مهارت های شما بی بدیل است!

تست بینایی شبدر: آیا می توانید شبدر 4 برگ را ظرف 8 ثانیه پیدا کنید؟

.

.

.

همچنین ببینید: چیستان: آن چیست که بالا می رود و هرگز پایین نمی آید؟

.

.

تست بینایی شبدر

.

.

.

.

.

بسیاری از افراد طلسم های خوش شانسی خواهند داشت که به عقیده آنها همچنان در زندگی آنها را خوش شانس می آورد، اما جالب است که ببینید تعداد قابل توجهی خود را خوش شانس می دانند بدون اینکه برای انجام این ترفند به یک آیتم جذاب اعتماد کنند. آیا باید اعمال خوب و اخلاقی را برای به دست آوردن گل سبز انجام دهید، یا واقعاً این فقط یک شانس قرعه کشی است؟ من حدس می‌زنم که همیشه مورد بحث باشد!. این مطالعه همچنین نشان داد که 45 درصد از بزرگسالان به شانس – خوب یا بد – اعتقاد دارند و 38 درصد آنها یک طلسم خوش شانسی دارند و 69 درصد از آنها معتقدند که این برای آنها خوش شانسی به ارمغان آورده است. در حالی که 61 درصد احساس می کنند اگر طلسم شانس خود را نداشتند، شانس بدتری داشتند. داشتن یک عدد شانس، پیدا کردن یک شبدر چهار برگ و نگه داشتن یک سکه شانس، بهترین راه‌ها برای تشویق خوش شانسی بود. نگه داشتن نعل اسب، پرهیز از شکاف در سنگفرش و دمیدن بر روی تاس یا سکه قبل از انداختن یا ورق زدن نیز در این فهرست قرار داشت. اما بیش از نیمی از بریتانیایی ها بر این باورند که شانس یک فرد ممکن است تمام شود

اما 90 درصد فکر می کنند که برخی افراد به سادگی خوش شانس تر از دیگران هستند، و بیش از نیمی (52 درصد) معتقدند که شانس افراد در نهایت تمام می شود.

 

آیا هنوز پاسخ را نیافته اید؟ به پایین اسکرول کنید؟؟

.

.

.

.

.

.

 

پاسخ تست بینایی شبدر

لینک های مرتبط:

فال امروز:مهرماهی ها بهترین فرصته که عشق سابقت رو فراموش کنی!

تست بینایی عدد 8: آیا می توانید 5 تا عدد 8 را پیدا کنید؟

چهره دختر پنهان شده در گل رز را در 9 ثانیه تشخیص دهید؟

بازی فکری: آیا می توانید عدد گم شده را پیدا کنید و معادله ریاضی را حل کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا