;
اخبار روزتازه ها

مهدی طارمی کاکرو تیم ملی ایران پدر شد؟ همسرش زیبایش کیست؟

مهدی طارمی طلای بوشهری ایرانی و بازیکن حال حاظر پورتو (تیم بعدی اش اینترمیلان) که در این روزها برای تیم ملی ایران دارد خوش می درخشد، شاید بتوان گفت بهترین مهاجم حال حاضر آسیا می باشد و این ادعا را با آمار نیز می توان اثبات کرد، چندی پیش شایعه ای مبنی بر پدر شدن مهدی طارمی شنیده شد که در مطلب امروز از اخبار تازه های گفتنی به این مورد می پردازیم.

این هم جالبه: پس از داستان فیلم ارباب حلقه ها و فرودو، عصر چهارم سرزمین میانه چگونه شد؟

مهدی طارمی پدر شد؟

چندی پیش خبری درباره او حسابی در فضای مجازی سروصدا به پا کرده است، خبری که حکایت از تولد فرزند این بازیکن و پدر شدن او داشت و البته خیلی زود هم جزییات این خبر فاش شد تا معلوم شد رنگ و بویی از واقعیت نداشته است.

با اینکه گفته شده بود طارمی به دلیل گرفتن شناسنامه برای فرزندش راهی تهران شده بود ولی طبق پیگیری‌ها از عوامل تیم ملی، ستاره ایرانی پورتو که به تازگی به عنوان سفیر یک برند انتخاب شده در زمان حضورش در تهران قرارداد خود را با این شرکت به امضا رساند و بلافاصله هم به کیش بازگشت تا از امروز در تمرینات تاکتیکی تیم ملی شرکت کند.

موضوعی که در این بین با واکنش سرپرست تیم ملی هم همراه شد و او در این باره اظهار داشت: متاسفانه اشتباه گفتم و موضوع جدایی ۲۴ ساعته مهدی طارمی از اردوی تیم ملی مساله دیگری بود و به کار شخصی ایشان مرتبط بود. طارمی برای حضور در یک کار شخصی و تبلیغاتی از کیش و با اجازه کادرفنی سفر کوتاهی به تهران داشتند و خیلی زود نیز با پایان این موضوع به اردو ملحق شدند. مساله‌ای که عنوان کرده بودم صحیح نبود و به این شکل آن را تصحیح می‌کنم.

همسر مهدی طارمی

همسر مهدی طارمی

در مدت زمانی که مهدی طارمی در پرتغال بود مورد توجه دختران پرتغالی زیادی قرار گرفت و حتی یکی از این دخترهای خارجی از مهدی طارمی خواستگاری کرد. مهدی طارمی بالاخره عکس همسر جنوبی اش را منتشر کرد.

عکسی از مهدی طارمی بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در صفحات مجازی منتشر شده است که نشان می دهد او با دختر خاله 34 ساله خود ازدواج کرده است.

 

بیوگرافی مهدی طارمی

مهدی طارمی (متولد ۲۷ تیر ۱۳۷۱) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال پورتو در لیگ پرتغال و تیم ملی ایران بازی می‌کند.

طارمی در باشگاه پرسپولیس در دو فصل ۹۵–۱۳۹۴ و ۹۶–۱۳۹۵ آقای گل لیگ برتر ایران شد و در فصل ۹۶–۱۳۹۵ بهترین بازیکن لیگ برتر ایران نیز شناخته شد. او در ادامه با انتقال به باشگاه‌های الغرافه قطر و ریو آوه پرتغال، برای هرکدام یک فصل بازی کرد و در ریو آوه در فصل ۲۰–۲۰۱۹ به صورت مشترک (با پیزی و کارلوس وینیسیوس) با زدن ۱۸ گل، آقای گل لیگ برتر پرتغال شد. طارمی پس از آن به باشگاه پورتو رفت و در سال ۲۰۲۱ گل او در لیگ قهرمانان اروپا ۲۱–۲۰۲۰ مقابل چلسی نامزد دریافت جایزه پوشکاش فیفا شد.

طارمی از سال ۱۳۹۴ سابقه بازی در تیم ملی فوتبال ایران را دارد. او در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، جام جهانی ۲۰۱۸ و جام جهانی ۲۰۲۲ در ترکیب اصلی ایران حضور داشت. او در بازی مقابل انگلیس در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ دو گل به ثمر رساند و نخستین ایرانی شد که در جام جهانی بیش از یک گل به ثمر رسانده‌ است.

خانواده

مادر مهدی طارمی

مهدی طارمی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در ۲۷ تیرماه ۱۳۷۱ در محله‌ای بنام شغاب در شهر بوشهر به دنیا آمد. مهدی طارمی کوچیک ترین فرزند خانواده است او یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خودش به نام محمد دارد که بازیکن فوتبال و درحال حاضر عضو تیم ایرانجوان بوشهر است. خواهر و برادر طارمی هر دو طرفدار تیم استقلال هستند.

تحصیلات مهدی طارمی زیر دیپلم است. وی توانست در تیم پرسپولیس دو سال پیاپی آقای گل شود. مهدی طارمی با ۵۵ گل، بهترین گلزن باشگاه پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران می‌باشد. پس از او جواد کاظمیان با ۳۰ گل قرار دارد.

 

آمار باشگاهی

باشگاهدستهفصللیگجام حذفیلیگ قهرمانانسوپرکاپ + سایرمجموع
بازیگلبازیگلبازیگلبازیگلبازیگل
شاهین بوشهرلیگ برتر۹۰–۱۳۸۹۶۱۰۰۶۱
۹۱–۱۳۹۰۲۰۰۰۲۰
مجموع۸۱۰۰۰۰۰۰۸۱
ایران جواندسته ۱۹۳–۱۳۹۲۲۲۱۲۰۰۲۲۱۲
مجموع ایران جوان۲۲۱۲۰۰۰۰۰۰۲۲۱۲
پرسپولیسلیگ برتر۹۴–۱۳۹۳۲۶۷۴۰۸۱۳۸۸
۹۵–۱۳۹۴۲۵۱۶۲۲۲۷۱۸
۹۶–۱۳۹۵۲۹۱۸۰۰۸۶۳۷۲۴
۹۷–۱۳۹۶۷۴۰۰۲۱۱۰۱۰۵
مجموع۸۷۴۵۶۲۱۸۸۱۰۱۱۲۵۵
الغرافهلیگ ستارگان۲۰۱۷–۲۰۱۸۸۵۲۰۷۵۱۱۱۸۱۱
۲۰۱۸–۲۰۱۹۲۲۸۲۲۱۱۲۵۱۱
مجموع۳۰۱۳۴۲۸۶۱۱۴۳۲۲
ریو آوهلیگ پرتغال۲۰۱۹–۲۰۲۰۳۰۱۸۴۲۳۱۳۷۲۱
مجموع۳۰۱۸۴۲۳۱۰۰۳۷۲۱
پورتولیگ پرتغال۲۰۲۰–۲۰۲۱۳۴۱۶۶۵۶۲۲۰۴۸۲۳
۲۰۲۱–۲۰۲۲۳۲۲۰۶۳۹۲۱۱۴۸۲۶
۲۰۲۲–۲۰۲۳۳۳۲۲۵۲۷۵۶۲۵۱۳۱
۲۰۲۳–۲۰۲۴۱۵۳۰۰۶۲۳۱۲۴۶
مجموع۱۱۴۶۱۱۷۱۰۲۸۱۱۱۲۴۱۷۱۸۶
مجموع آمار۲۹۱۱۵۰۳۱۱۶۵۷۲۶۱۴۵۳۹۰۱۹

 

این مطالب هم جالبه:

ازدواج سردار آزمون سوباسا تیم ملی ایران + عکس های همسر زیبایش

مجموعه اشعار برای روز پدر + از پدرهایمان تشکر کنیم!

لیست انحصاری های پلی استیشن که به زودی برای کامپیوتر عرضه می شوند!

هوش مصنوعی قهرمان جام ملت‌ها را انتخاب کرد

سه گزینه نهایی سرمربیگری پرسپولیس مشخص شدند

رونالدو با پیشی گرفتن از مسی جایزه های گلوپ ساکر را درو کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − سه =

دکمه بازگشت به بالا