;
تازه ها

موضع منچستر یونایتد در قبال جذب کریم بنزما مشخص شد

موضع منچستر یونایتد در قبال جذب کریم بنزما: منچستریونایتد در نقل و انتقالات ژانویه پیشنهادی برای جذب کریم بنزما از الاتحاد نخواهد داد. شیاطین سرخ به عنوان یکی از مقصدهای احتمالی مهاجم فرانسوی معرفی شدند زیرا آنها به دنبال حل مشکلات گلزنی خود هستند. با این حال، باشگاه انگلیسی تصمیم گرفته است که ستاره سابق رئال مادرید را در این ماه به دلیل سن او و دستمزد بالایش جذب نکند. با بخش تازه ها از مجله گفتنی همراه باشید.

این بازیکن 36 ساله به دلیل امتناع از حضور در مسابقات باشگاهی از اردوی تمرینی الاتحاد در دبی اخراج شده است. همچنین گفته می شود که بنزما در پایان سال گذشته تمرینات خود را از دست داده است و کمتر از یک سال پس از پیوستن به رئال مادرید در یک انتقال آزاد، می تواند از باشگاه عربستانی جدا شود.

این رو هم بخون: مهدی طارمی کاکرو تیم ملی ایران پدر شد؟ همسرش زیبایش کیست؟

موضع منچستر یونایتد در قبال جذب کریم بنزما

بنزما در 15 بازی در لیگ برتر عربستان 9 بار برای قهرمانان فصل گذشته عربستان گلزنی کرده است، اما انتظلارات باشگاه از جذب وی و سایر بازیکنان که در تابستان  آنطور که انتظار داشتند پیش نرفت. الاتحاد در این فصل از لیگ عربستان پس از 18 بازی در رده هفتم جدول قرار دارد و با 25 امتیاز کمتر از الهلال صدرنشین است. اگر مشکل بنزما با الاتحاد به زودی حل نشود، این بازیکن ممکن است تنها چند ماه پس از موافقت با پیوستن به این تیم، باشگاه را ترک کند.

این هم جالبه: دختر بدون دماغ معروف دنیا چگونه زندگی می کند | عکس ها و علت بیماری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا