;
تازه ها

تنهاترین گوسفند بریتانیا که پس از دو سال در دره ای در اسکاتلند نجات پیدا کرد

 تنهاترین گوسفند بریتانیا: در ارتفاعات اسکاتلند در بریتانیا، سرانجام میشی به نام “فیونا” معروف به “تنهاترین گوسفند بریتانیا” نجات یافت. در دو سال گذشته، “فیونا” در یک ساحل صخره ای زیر یک صخره به دام افتاده است. احتمالا او در آرزوی کمک بوده اما همیشه تنها و درمانده بوده است. اخیراً پنج مرد دلیر کشاورز به کمک او آمدند و با موفقیت این میش را از دردسر بیرون آوردند.

بر اساس گزارش ها، “فیونا” برای اولین بار در سال 2021 پیدا شد. در آن زمان، ترنر از علاقه مندان به قایق رانی و هم تیمی هایش میش را در حین قایق رانی در ارتفاعات اسکاتلند در پایین صخره ای شیب دار  که ساحل آن از سنگریزه بود پیدا کردند. ترنر در آن زمان زیاد به آن فکر نمی کرد و فکر می کرد گوسفند خود به خود راه بازگشت را پیدا می کند. با این حال، هنگامی که 2 سال بعد دوباره از همان مکان عبور کرد، ترنر با تعجب متوجه شد که “فیونا” هنوز آنجاست و خز او بسیار بلند شده است، که نشان می دهد او حداقل 2 سال است که تنها زندگی کرده است.

 تنهاترین گوسفند بریتانیا

ترنر با انجمن حمایت از حیوانات اسکاتلند برای جلوگیری از ظلم به حیوانات تماس گرفت. فلین، رئیس انجمن گفت که آنها معتقدند “فیونا” در خطر نیست، اما چون مرتع کافی در منطقه وجود دارد و صاحب میش شناسایی نمی شود، فعلا اقدامی نمی کنند(عملیات نجات را انجام نمی دهند)با این حال، در پایان، پنج مرد دلیر کشاورز تصمیم به کمک گرفتند و با موفقیت “فیونا” را نجات دادند.

ویلیامسون گفت که فیونا در شرایط بدنی بسیار خوبی قرار دارد. پس از معاینه جامع نمره وضعیت جسمانی وی 4.5 بود. سپس، میش به پارک مزرعه ای در اسکاتلند فرستاده می شود، جایی که دنیای بیرون می تواند هر روز آن را ببیند و دیگر هرگز احساس تنهایی نکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا