;
فرهنگ و هنرهنرمندان

جورجینا زن کریس رونالدو قبل از شهرت این شکلی بوده+ عکس و داستان آشنایی

جورجینا زن کریس رونالدو قبل از ازدواج با کریس رونالدو در یکی از شعبه های گوچی فروشنده لباس بوده است. نامزد آرژانتینی کریستیانو رونالدو، برای نخستین بار از ماجرای اولین قرار عاشقانه خود و ستاره پرتغالی پرده برداشت. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان تصاویری از جورجینا زن کریس رونالدو و داستان آشنایی عاشقانه آن ها را بخوانید و ببینید. با گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: عکس هایی از قیافه واقعی زلیخا در موزه مصر

جورجینا رودریگز

آشنایی جورجینا زن کریس رونالدو

جورجینا رودریگز برای اولین بار از ماجرای نخستین قرار ملاقات خود با کریستیانو رونالدو پرده برداشت. این زوج در سال ۲۰۱۶ زمانی که فوق ستاره پرتغالی برای رئال مادرید بازی می‌کرد با هم آشنا شدند.

رودریگز در مورد اولین قرار ملاقاتشان صحبت کرد و ادعا کرد وقتی رونالدو از او درباره بیرون رفتن با او پرسید، او قبلاً غذا خورده بوده اما با این حال، او برای شام با کریستیانو بیرون رفت.

جورجینا زن کریس رونالدو1 جورجینا رودریگز2 جورجینا زن کریس رونالدو2

نامزد آرژانتینی رونالدو در این خصوص گفت: «کریستیانو به من گفت می‌ خواهی با من برای شام بیایی؟ در حالی که دو ساعت قبل شام خورده بودم، این پیشنهاد را پذیرفتم!»

کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگس مدت زیادی است که در رابطه هستند. آنها پنج فرزند با هم دارند که دو تای آنها فرزندان جورجینا هستند. این زوج در حال حاضر در ریاض پایتخت عربستان سعودی زندگی می‌ کنند.

این هم جالبه: فریبا مرتضوی بازیگر نقش تیامنی ندیمه زلیخا بعد از 15 سال+ عکس

 

آشنایی رونالدو و جورجینا

جورجینا رودریگز2

جورجینا یکی از مشهورترین همسران یک فرد معروف در روی زمین است، اما نمی‌توان گفت که همیشه زندگی لوکس و اشرافی داشته. قبل از اینکه شانس دیدار تصادفی با اسطوره فوتبال یعنی کریستیانو رونالدو به این مدل ۲۷ ساله اسپانیایی رو کند و زندگی‌اش از این رو به آن رو شود، در خانه‌ای تنگ و مشترک زندگی می‌کرد و با درآمد ماهی ۲۵۰ پوندی که از فروشندگی به‌دست می‌آورد اموراتش را می‌گذراند.

رونالدو که اکنون ۳۶ ساله است در مصاحبه‌ای که در سال ۲۰۱۹ با ITV داشت گفت که با اولین دیدار با جورجینا در فروشگاه گوچی یعنی جایی که جورجینا دستیار فروش بود، عشق حقیقی زندگی‌اش را پیدا کرد.

جورجینا زن کریس رونالدو 4 جورجینا

این هم جالبه:

داوود شیخ بازیگر نقش یهودا برادر بدجنس یوسف+ عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. خوشا بە حالت جورجینا، خوشبخت ترین زن کرەی زمین، اونوقت ما برای یە زندگی و شانس عادی،باید غصە بخوریم….پیر شدیم رفت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا