;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بهنام تشکر در کنار همسر و پسرش، دکتر نیما افشار + عکس نوجوانی بهنام

بهنام تشکر در کنار همسر: دکتر نیما افشار نامی از این بازیگر توانمند که با این اسم خیلی از کاربران بهنام تشکر را با آن می شناسند، بازیگری با اکت های خاص و استایل جالب دکتر نیما افشار که در ذهن همگان ثبت گردید. در ادامه با یک مطلب جدید از بخش فرهنگ و هنر گفتنی همراه باشد.

بهنام تشکر بازیگر ، صداپیشه و دوبلور بهنام تشکر بازیگر تئاتر و تلویزیون در چهارمین روز از بهمن ماه 1355 در شهر بندر انزلی متولد شد اما اصالتی آذری داشته و پدر و مادر او از آذری زبان های کشورمان هستند که در بندر انزلی سکونت داشتند.. فارغ التحصیل لیسانس رشته اقتصاد و بازرگانی از دانشگاه آزاد فیروزکوه می باشد که از ۲۰ سالگی با تئاتر شروع کرد و مدتی بعنوان فوتبایست در پست هافبک بود.

جالب است ببینید: تغییر چهره مجری کلید اسرار بعد از 24 سال و در 55 سالگی

بهنام تشکر در کنار همسر و پسرش 2

این را هم ببینید: سریال نبرد گوریو-خیتان، 100 برابر جذابتر از جومونگ + عکس و معرفی

او چهار برادر به نام های بهروز (مجری برنامه خانواده)، بهرام (بازیگر و کارگردان تئاتر)، امیر (فعال فضای مجازی و نوازنده) و بهزاد دارد.

بهنام تشکر دارای مدرک لیسانس در رشته اقتصاد بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه است.

فعالیت تلویزیونی بهنام تشکر

اولین بار در فیلم «کوتاه اتو استاپ» بازی کرد تا اینکه در سال ۱۳۸۴ با سریال «مروارید سرخ» وارد قاب تلویزیون شد تا اینکه سال ۸۸ هم فیلم «زیر آب» را کار کرد. شهرت اصلی بهنام تشکر از سال ۱۳۹۰ با سریال «ساختمان پزشکان» شروع شد و با «دزد و پلیس» سال ۹۱ به اوج رسید و با «دودکش» سال ۹۲ دیگر رو بورس افتاد

پیشنهاد میشه ببینید: تصاویر جدید از آزاده آل ایوب خاله نرگس برنامه رنگین کمان بعد 20 سال

ازدواج و همسر بهنام تشکر

بهنام تشکر سالها قبل با همسرش آیدا یزدانی ازدواج کرده است و صاحب یک فرزند پسر به نام کاوه هستند و زندگی آرام و بدون حاشیه ای را تجربه می کند. در ادامه عکسی از بهنام تشکر کنار همسرش و پسرش مشاهده می کنید:

بهنام تشکر در کنار همسر و پسرش 1 بهنام تشکر در کنار همسر و پسرش 3

ورود بهنام تشکر به عرصه هنر

بهنام تشکر پیش از ورود به دانشگاه، در تئاتر فعالیت می کرد و پس از پایان تحصیلات خود، وارد عرصه دوبله شد، سپس در سال 1384 فعالیت خود را در رادیو آغاز کرد و به عنوان گوینده رادیو مشغول به کار شد.

بهنام تشکر علاوه بر بازیگری، دوبله و گویندگی، در خوشنویسی نیز دستی بر هنر داشته و متن های زیادی را با خط نستعلیق نوشته است.

بهنام تشکر در سال 1375 با نمایش کمدی میرزا فرفره، اولین تجربه تئاتر خود را بدست آورد، این هنرمند را می توان یکی از بازیگران مطرح عرصه تئاتر نامید چرا که در بیش از 40 نمایش، به روی صحنه رفته است.

او با سریال مروارید سرخ در سال 1383 به تلویزیون راه یافت و سالها بعد با ایفای نقش «نیما افشار» در مجموعه تلویزیونی ساختمان پزشکان و سپس حضور در مجموعه‌هایی مانند دزد و پلیس و دودکش به اوج شهرت رسید.

بهنام تشکر که اغلب با نقشهای طنز شناخته می شود در کارهای جدی نیز توانایی بالایی داشته و در آثاری همچون فیلم سینمایی لاک قرمز، سریال مختارنامه، وارش و… نقش آفرینی کرده است.

رفاقت بهنام تشکر با هومن برق نورد

بهنام تشکر و هومن برق نورد یکی از زوج های معروف بازیگری در عرصه کمدی هستند که رفاقت خود در خارج از دنیای هنر را نیز حفظ کرده اند.

این زوج که اغلب با نام لورل هاردی از آنها یاد می شود در آثاری همچون ساختمان پزشکان، دودکش، پادری، دودکش 2، دزد و پلیس، آچمز، فیلم زندانیها و برنامه جوکر در کنار یکدیگر به هنرمندی پرداخته اند.

 

این مطالب هم جالبه:

بیوگرافی سامان صفاری بازیگر سریال دلدادگان+ عکس های جدید

تغییر چهره باورنکردنی بازیگر شیرین در سریال پس از باران بعد 23 سال

تنها عکس شخصی و خانوادگی حسین رضازاده

پدر و مادر باکلاس جومونگ در واقعیت که سیاست مدار و لاکچری هستن + عکس

عکس های سارا منجزی پور از بازیگری تا شنا

رامین راستاد در 51 سالگی در کنار همسر و پسر جذابش

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا