;
ریپورتاژ آگهی

معرفی اسپیکر jbl 310، پرفروش ترین اسپیکر در تکنولایف

JBLیکی از تولیدکنندگان مطرح در زمینه انواع اسپیکر و بلندگوهاست که مدل‌های مختلفی را با عملکردهای متفاوت وارد بازار کرده است. پارتی باکس ۳۱۰ یکی از نمونه‌های پرطرفدار بازار است که با امکانات فوق‌العاده و ویژگی‌های منحصر به فرد خود توانسته بخشی بزرگی از فروش بازار را به خود اختصاص دهد. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی این محصول و ویژگی‌های آن بپردازیم

معرفی جی بی ال ۳۱۰

jbl 310، یکی از مدل‌های جدید تولید شده توسط جی بی ال در سال 2020 بوده و در میان انواع پارتی باکس‌ها قرار می‌گیرد. در این محصول می‌توانید یک سیستم صوتی قدرتمند را ببینید که باعث قدرت پخش صدای بالایی در آن شده و بنابراین برای مهمانی‌ها، دورهمی‌ها، کنار استخر، رستوران، کافه و … مناسب است. طراحی کلی این مدل به صورت کاملا ساده و به شکل مکعب مستطیل بوده روی بدنه‌اش آرم JBL دیده می‌شود.

استفاده از این محصول هم به صورت شارژی و هم با اتصال آن به برق مستقیم امکان پذیر است و به همین دلیل به آن اسپیکر پرتابل هم می‌گویند.

در بسته بندی جی بی ال ۳۱۰ شاهد بدنه اصلی اسپیکر خواهید بود که در قسمت بالایی آن کلیدهای تنظیمات قرار گرفته است. جی بی ال برای حمل راحت‌تر آن یک دسته بلند را هم در نظر گرفته که قابلیت تا شدن دارد و با وجود چرخ‌هایی که در زیر اسپیکر قرار گرفته می‌توانید آن را به راحتی به شکل چمدان با خود کشیده و جابه‌جا کنید. به جز دکمه‌ها و دسته مخصوص حمل یک شیار هم در این قسمت دیده می‌شود که مخصوص قرار دادن گوشی، آیپد یا تبلت‌هایی است که به آن وصل شده‌اند.

مشخصات اصلی party box 310

JBL در تولید پارتی باکس جدید خود سعی کرده ویژگی‌هایی را قرار دهد که آن را نسبت به سری پارتی‌ باکس‌های قبلی کامل‌تر کند. در ادامه به بررسی این قابلیت‌های خواهیم پرداخت:

اتصال از طریق بلوتوث

اصلی‌ترین روش اتصال دستگاه‌های پخش صدا به اسپیکر، از طریق بلوتوث است. برای اینکار کافی است بلوتوث گوشی یا تبلت خود را روشن کرده و به دنبال اسم اسپیکر بگردید، سپس اتصال را برقرار کنید.

کیفیت صدا و تنظیمات آن

کیفیت صدای پارتی باکس ۳۱۰، بر اساس ویژگی‌هایی که در مورد خروجی آن عنوان شده تعیین می‌شود. توان کلی در بلندگوی 310 برابر با 240 وات است. این صدا از طریق دو ووفر 6.5 اینچی مخصوص پخش فرکانس‌های میانی و بیس و 2 توئیتر 2.5 اینچی برای پخش فرکانس‌های بالا تولید می‌شود، که در بلندگو جاسازی شده‌اند.

یک دکمه روی بدنه اسپیکر قرار گرفته که با نام Bass Boost مشخص شده و با فشردن این دکمه می‌توانید قدرت صدا و کوبش‌ها را بالاتر ببرید.

نورپردازی ویژه

یکی از عوامل تاثیرگذار روی قیمت پارتی باکس jbl 310، نورپردازی آن است. در بدنه جلویی آن چراغ‌های ال ای دی کار گذاشته شده که متناسب با صدای پخش شده، نورپردازی می‌کنند. با استفاده از پنل تنظیمات موجود روی این اسپیکر می‌توانید نوع نورپردازی آن را تغییر دهید. این ویژگی نسبت به مدل‌های قبلی JBL، روان‌تر و متفاوت‌تر شده است و نور و روشنایی بیشتری را داخل محیط ایجاد می‌کند.

قابلیت‌های ویژه

اسپیکرparty box 310  امکان اتصال به مدل‌های مشابه خود را هم به شما می‌دهد. با این وجود خروجی نهایی صدا با قدرت بالاتری تولید خواهد شد. یک تکنولوژی ویژه دیگر هم در داخل آن دیده می‌شود که با نام کاراکوئه بوده و باعث حذف صدای خواننده در هنگام پخش موسیقی می‌شود. بنابراین شما می‌توانید لذت خوانندگی را هم تجربه کنید.

وجود باتری پر قدرت

یکی از مزایای jbl 310 استفاده از باتری است که قابلیت شارژ شدن را دارد. این باتری، پس از شارژ کامل به شما امکان استفاده تا 18 ساعت را می‌دهد. البته میزان شارژدهی ممکن است بر اساس ولوم صدا، روشن یا خاموش بودن رقص نور و طول عمر باتری تغییر کند.

مقاومت در برابر رطوبت و آب

جی بی ال برای استفاده از اسپیکر پارتی باکس ۳۱۰، در کنار استخر، دریا و به طور کلی محیط‌های خارجی، قابلیت ضد آب را با نماد IPX4 در نظر گرفته، با این وجود نگرانی بابت خراب شدن آن در برابر رطوبت و پاشش آب نخواهید داشت.

اسپیکر jbl 310 -1

کلیدهای تنظیمات اسپیکر

همانطور که در ابتدای مطلب گفته شده، دکمه‌هایی دقیقا روی سقف party box 310 قرار گرفته که مربوط به تنظیمات آن هستند. این دکمه‌ها عبارتند از:

  • BASS BOOST با 3 حالت مختلف
  • دکمه مخصوص کم و زیاد کردن صدا
  • دکمه مخصوص روش‌های مختلف کار با اسپکیر مانند بلوتوث، AUX و USB
  • دکمه تغیییر حالت رقص نور
  • دکمه‌های تنظیمات کارائوکه
  • تنظیمات TRIBLE، BASS و ECHO
  • دکمه‌های مخصوص افکت
  • دکمه مربوط به قطع و وصل فایل صوتی

بدنه پشتی اسپیکر

در قسمت پشتی اسپیکر jbl 310، درپوشی را خواهید دید که کاملا محکم روی قسمت مربوط به درگاه‌ها و پیچ‌های مخصوص قرار گرفته است. این بخش‌ها عبارتند از:

  • درگاه USB برای اتصال فلش یا شارژ کردن گوشی
  • پورت مخصوص میکروفون
  • ورودی مخصوص گیتار
  • پاور مخصوص فندکی ماشین
  • پورت‌های اتصال اسپیکر به چند اسپیکر دیگر با استفاده از کابل
  • پورت AUX برای اتصال دستگاه‌های پخش صدا از طریق سیم
  • دکمه مربوط به اتصال دو اسپیکر به هم
  • پیچ‌های تنظیم صدای میکروفون و گیتار

خروجی هوا برای خنک شدن ووفرها

جی بی ال یک ویژگی متفاوت دیگر را هم در جی بی ال ۳۱۰ قرار داده و آن هم یک خروجی بزرگ هوا در قسمت پشتی آن است. در واقع ووفرهایی که داخل اسپیکر قرار گرفته نیاز به این خروجی دارند تا بتوانند هوایی که با بیس تولید می‌شود را خارج کنند.

درگاه مخصوص شارژ

برای شارژ کردن اسپیکر باید به سراغ درگاه پاور اصلی آن بروید که در بدنه پشتی و دقیقا در زیر خروجی هوا قرار گرفته است. این قسمت نیز دارای درپوشی محکمی است و سیم شارژ به آن متصل می‌شود.

قیمت پارتی باکس jbl 3

در این مطلب به طور کلی در مورد جی بی ال ۳۱۰ صحبت کردیم و در مورد امکانات و ویژگی‌های آن اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دادیم. با وجود تمام نکاتی که در مورد محصول گفته شد، نباید انتظار قیمت‌های پایینی را از آن داشته باشید. اگر به دنبال خرید یک جنس اورجینال با کیفیت خروجی صدای بالا هستید، بهتر است فروشگاه‌هایی را انتخاب کنید که این محصول را به صورت اورجینال در اختیارتان قرار می‌دهند. اگر شما هم تجربه استفاده از مدل‌های مختلف پارتی باکس جی بی ال را داشته‌اید، تجربیات خود را در موردشان با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + یک =

دکمه بازگشت به بالا