;
سرگرمی

با حل این معادله ریاضی فست فودی در 10 ثانیه ثابت کنید که یک نابغه هستید!

تست هوش ریاضی با فست فود: اگر ریاضی را زیاد دوست ندارید، ما راهی برای شما پیدا کرده ایم که همچنان با اعداد سرگرم شوید: پازل های ریاضی! در واقع، با تست هوش ریاضی با فست فود می توانید تمرکز و مهارت های منطقی خود را با پازل های سرگرم کننده ریاضی آزمایش کنید. این مشاهدات ریاضی و تست منطق به شما امکان می‌دهد سطح هوش خود را بفهمید و بدانید که ذهن شما با چه سرعتی یک مسئله را با اعداد تجزیه و تحلیل می‌کند.

تست هوش ریاضی با فست فود علاوه بر سرگرم کننده بودن، روشی موثر برای تحریک مغز به شما می دهد! هیچ چیز سرگرم کننده تر برای اوقات فراغت شما وجود ندارد. در تصویر زیر چهار معادله دارید که مجهولات آنها فست فود است. هدف شما این است که با یک تکه کمتر، ارزش پیتزا را بیابید. آیا میتوانید آن را انجام دهید؟ برای برنده شدن، باید تا حد امکان تمرکز کنید، زیرا این تست هوش آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست.

حتمن ببینید: با پیدا کردن ارزش هر عنصر پاسخ نهایی تست هوش ما را در 10 ثانیه بیابید

تصویر تست هوش ریاضی با فست فود

تست هوش ریاضی با فست فود 1

.

.

.

 

حل بازی های فکری به طور منظم می تواند شما را روشن تر و واضح تر کند. بازی های فکری برای بهبود عملکرد شناختی و تقویت تفکر انتقادی و توانایی های حل مسئله شناخته شده است. همچنین، به عنوان یک امتیاز، آنها به شما کمک می کنند تا ذهن خود را تازه کنید و استراحتی بسیار مورد نیاز را به شما می دهند و یکنواختی را می شکند. و تکمیل این تست هوش ریاضی به شما کمک می کند ضریب هوشی (ضریب هوش) خود را بالا ببرید و هوش فرد را تعیین کنید. می توانید کرونومتر خود را بزنید تا میزان سرعت مغز شما برای حل این چالش مغزی را اندازه گیری کنید. در زیر پاسخ صحیح این معمای ریاضی و چگونگی دستیابی به آن را با استدلال صحیح ریاضی بیان می کنیم.

.

.

با پیدا کردن پلنگ کوهستان ثابت کن که چشات مثل شاهین تیزه!

.

پاسخ تست هوش ریاضی با فست فود

معادله اول ارزش یک آب میوه را به شما می دهد: 18 = مجموع 3 آب میوه ، بنابراین 6 + 6 + 6 = 18، بنابراین ارزش یک آب میوه = 6

معادله دوم به ارزش برگر منتهی می شود: 12 = 2 برگر + یک آب میوه = 2 (ارزش برگر) + 6. پس برگر = 3 به دست می آید که: 6 + 3 + 3 = 12.

معادله سوم ارزش سیب زمینی های سرخ شده را به شما می دهد: 11 = برگر + 4 سیب زمینی سرخ شده = 3 + 2 (ارزش سیب زمینی سرخ شده)، بنابراین 2 سیب زمینی سرخ کرده = 4 و یک جعبه سیب زمینی سرخ کرده = 2.

در نهایت، با آخرین معادله، ارزش یک پیتزا کامل را به صورت زیر بدست می آورید:

6 + 3 x 2 = 12

اما از آنجایی که ما به دنبال ارزش یک پیتزا با یک برش کمتر هستیم، سپس ارزش یک تکه پیتزا را کم کنید که 12/6 = 2 است، زیرا در کل 6 برش وجود دارد. پس جواب 10 است.

تست هوش ریاضی با فست فود 2

آیا تست هوش ریاضی با فست فود را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

مطالب جالب پیشنهادی:

تست شخصیت: آنچه می بینید نشان می دهد که دیگران در مورد شما چه فکر می کنند!

آیا می توانید در کمتر از 15 ثانیه مار را در بین زرافه ها ببینید؟

ویدیوی تیتراژ آنشرلی با موهای قرمز و صدای بی نظیر نصرالله مدقالچی+ ویدیو

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. جواب ۱۵ نیشود زیرا جواب ۶+۳×۲ میشود ۱۸ و وقتی ۱۸ تقسیم بر ۶ شود میشود ۳ که یعنی هر اسلایس ۳ است پس ۱۸ منهای ۳ میشود ۱۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − سه =

دکمه بازگشت به بالا