;
فرهنگ و هنرهنرمندان

همسر پیام احمدی نیا بازیگر نقش های منفی کیه؟ + عکس

پیام احمدی نیا بازیگر ایرانی متولد ۴ آبان ۱۳۵۹ می باشد. وی کارش را در زمینه هنر از پشت صحنه و به عنوان دستیار کارگردان شروع نمود و تا به حال در آثار مختلف، فیلم، سریال و تئاتر حضور داشته‌است.

احمدی نیا نخستین بار در سال ۱۳۹۲ با حضور در فیلم سینمایی پایان خدمت به کارگردانی حمید زرگرنژاد، جلوی دوربین رفت. او برای اولین بار نقش اول یک فیلم سینمایی را در فیلم حمال طلا بازی کرد که در جشنواره فجر هم اکران گردید. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بفهمید همسر پیام احمدی نیا کیست؟ با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: علی سرور بازیگر برنامه اکسیژن: این برنامه رو به یاد دارید؟‌

علاقه به نقش منفی

باورپذیری نقش ها برایم مهم است و به سیاهی و سفیدی صرف نقش ها اعتقادی ندارم. از نظر من همه آدم ها خاکستری هستند و در موقعیت های مختلف واکنش های مختلفی نشان می دهند و اگر نقش مثبت صرف به من پیشنهاد دهند نه باورش دارم و نه می توانم بازی اش کنم.

پیام احمدی نیا1

این هم جالبه: آرش میر احمدی از طلبگی تا بازیگری و عکس های خانوادگی در کنار همسر و فرزندانش!

چکیده ای از بیوگرافی پیام احمدی نیا

نام: پیام احمدی نیا

تاریخ تولد: ۴ آبان ۱۳۵۹ ‏

محل تولد: تهران، ایران

حرفه: بازیگر سینما و تلویزیون

سال‌های فعالیت: ۱۳۹۲–اکنون

ازدواج پیام احمدی نیا

از زندگی شخصی و ازدواج پیام احمدی نیا اطلاعی در دست نیست. به نظر می رسد که وی هنوز مجرد است. تصویر وی در کنار مادرش را ببینید.

پیام احمدی نیا و مادرش
پیام احمدی نیا و مادرش

این هم جالبه: پسر فرانسوی ساعد سهیلی که باورت نمیشه!+ عکس

چهره های مورد علاقه

فیلم مورد علاقه اش «سوته دلان» و «کندو» است و هوتن شکیبا را هم از نظر بازیگری و هم انسانی قبول دارد و در خانم ها هم بازی «ژاله صامتی» را می پسندد. «مایکل جکسون» کاراکتور محبوب اش از دوران بچگی است.

دوره بوکس

برای ایفای نقش در سریال لژیونر در نقش بوکسوری به نام جابر، دوره های بوکس را دیده و در کلاس های بوکس شرکت کرده است. او در حین بازی در این پروژه، تمام ریزه کاری های این ورزش را آموزش دیده و تمرین کرده است.

بهترین و بدترین اتفاق زندگی

بهترین آدم زندگی اش را «مادرش» عنوان می کند و می گوید بدترین اتفاق و حسرت زندگی شخصی ام فوت پدرم بود که سال ۱۳۸۴ در ۲۳ سالگی ام اتفاق افتاد. به نظرم همه باید بدانند هیچ آدمی در زندگی مثل پدر و مادرش نمی شود.

 

این مطالب هم جالبن:

مرگ سعید راد بازیگر چشم آبی سینمای ایران: ازدواج های جنجالی و رفتن به جبهه! + عکس های خانوادگیش

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا