;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عکس خانوادگی محمود کریمی مداح معروف!

عکس خانوادگی محمود کریمی: با شروع ایام محرم و تکرار پخش نوحه های کریمی، در فضای مجازی عکس های خانواده محمود کریمی مداح معروف بیشتر دیده شده و مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان عکس خانوادگی حاج محمود کریمی از همسر و فرزندان این مداح مشهور مشاهده می کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: افشاگری مازیار لرستانی در اینستاگرام: حقیقتی که مردم نمی دانستند!

عکس خانوادگی محمود کریمی

محمود کریمی مداح پرطرفدار متولد سال 1347 در یک خانواده مذهبی است، پدر او یکی از معتمدهای محل بود و پس از شروع جنگ ایران و عراق به جبهه رفت و در سال 1361 در جنگ ایران و عراق و در عملیات فتح‌المبین مفقودالاثر شده و برادرش در سال 1365 در عملیات کربلای 5 در شلمچه شهید شده است.

عکس خانوادگی محمود کریمی3
پدر محمود کریمی

این هم جالبه: بازیگر آهوی پیشونی سفید کیه؟ + عکسهای بدون گریم و روابط عاشقانه اش در زندگی واقعیش!

او به جز برادر شهیدش سه برادر دیگر نیز به نام های احمد، محمد کریمی و حسین دارد.

عکس خانوادگی محمود کریمی2
مادر محمود کریمی

محمود کریمی در اوایل دهه هفتاد یعنی زمانی که حدود 23 سال داشت، ازدواج کرد،حاصل ازدواج او دو فرزند یک پسر و یک دختر است که پسر ایشان داوود کریمی نیز به راه پدر ادامه داد.

عکس خانوادگی محمود کریمی1
پسر محمود کریمی

کریمی مداح، نوحه‌خوانی را از سن 7 سالگی آغاز کرد و بیشتر شعرهای نوحه‌هایش را خود می‌گوید.

تقدیر وزیر بهداشت از محمود کریمی

شهریور ۱۳۹۹، وزارت بهداشت در پیام تقدیر سعید نمکی از کریمی نوشت: «امشب صحنه‌های جانسوز مصیبت شهدای کربلا را که در کوچه پس کوچه‌های شهرمان برای عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین که توان آمدن به روضه حضرتش را نداشتند، می‌خواندید، از سیمای جمهوری اسلامی ایران دیدم و همگام با اهالی محل که از ایوان‌ها و پشت پنجره‌ها و درگاه خانه‌ها در عزای حسینی آتشی بر نیستان جانشان افتاده بود، گریستم و درونم سرشار از سپاس و قدردانی شد از عزیزی که اینگونه به فرمان رهبری و با طرحی نو برای برپایی محرمی باشکوه و تعظیم شعائر الهی راهی خیابان‌ها و کوچه‌ها شده‌است تا فریاد مظلومیت شهدای کربلا در هر کوی و برزن برآورد و نگذارد در عزای حسین، هوادارش بیمار و رنجور شود. به عنوان سرباز کوچک نظام سلامت و کسی که از کودکی عشق حضرت اباعبدالله با یکایک سلول‌هایش درآمیخته از آن عزیز ارجمند و همه بزرگوارانی که در این روزها یاری می‌کنند تا عطر یاد و نام حسین رساتر و گیراتر از محرم‌های گذشته مشام جان همه عشاق حضرتش را پر کند و همکاران خدمتگزارم نگران موج جدیدی از بیماری نباشند، با تمام وجود سپاسگزارم.»

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + نه =

دکمه بازگشت به بالا