;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بازیگر مادر اوشین در 76 سالگی که برای خودش خواننده هست!+ عکساش

بازیگر مادر اوشین: بعد از استقبال شما کاربران از عکس بازیگران سریال اوشین بعد از گذشت این همه سال، نوبت به چهره مادر اوشین میرسد که با دیدنش احتمالا غافلگیر شوید. با عبور از سوالاتی همچون مادر اوشین کجا کار می کرد یا اینکه مادر اوشین چکاره بود می رسیم به تغییر چهره این بازیگر زن شرقی که به جرات حالا در سن 76 سالگی، جذاب تر شده است.

این هم جالبه: همدم جدید رضا رویگری جایگزین زن جوانش+ عکس های تکان دهنده

بازیگر مادر اوشین5
پینکو ایزومی بازیگر مادر اوشین

مادر اوشین با نام واقعی پینکو ایزومی در سریال سالهای دور از خانه، نقش مادری را بازی می کرد که در کنار تلاش و انجام وظایف خانه، سعی در رشد درونی و شخصیتی دخترش اوشین داشت. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان چهره مادر اوشین را در 76 سالگی مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

عکس جدید بازیگر مادر اوشین

پینکو ایزومی در تاریخ 11 سپتامبر 1947 در شهر چوئو، توکیو، ژاپن متولد شد ودر حال حاضر 76 سال سن دارد. شغل اصلی بازیگر نقش مادر اوشین در سریال سالهای دور از خانه، خوانندگی و بازیگری است.

بازیگر مادر اوشین4 بازیگر مادر اوشین2 بازیگر مادر اوشین1 بازیگر مادر اوشین3

 

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا