;
سرگرمی

آزمون هوش تشخیص اشتباه؛ در تصویر اگه گفتی چه چیزی اشتباهه؟7 ثانیه بیشتر وقت نداری.

آزمون هوش تشخیص اشتباه؛ در تصویر آزمون هوش تشخیص اشتباه ما دختر خانمی را مشاهده میکنیم که قراره به یک مهمونی بره و برای همین جلوی آینه ایستاده و با گوشی از خودش عکس میگیره تا ببینه لباسی که پوشیده بهش میاد یا نه؟

در این تصویر اشتباهی نهفته است که فقط یک آدم نکته سنج میتونه متوجهش بشه،اگر شما خودتون را یک نکته سنج می دونید آزمون هوش تشخیص اشتباه را در 7 ثانیه حل کنید.

ببینید: بازی جالب با چوب کبریت؛ با حرکت دادن یک چوب کبریت معادله را درست و تیزهوشی خودتان را ثابت کنید.

تصویر آزمون هوش تشخیص اشتباه

آزمون هوش تشخیص اشتباه 1

شاید بپسندید: آیا آنقدر که فکر می کنید صادق هستید؟ جرات دارید آن را با تست شخصیت محیط طبیعی بررسی کنید؟

.

.

.

سوالات هوش تصویری توانسته اند به خوبی جای خود را در میان ما باز کنند. شما می توانید میزان هوش، نبوغ و حتی مهارتهای شناختی خود را با این سوالات محک بزنید. برای بهبود مهارت های منطقی خود و افزایش قدرت مغز باید هر روز زمانی را برای انجام بازی های فکری در نظر بگیرید. این بازی های در حکم ورزش مغز می باشند.

.

.

.

جالبه: آزمون هوش شناخت صاحب سگ؛ آیا می توانید بگویید کدام زن دارای یک سگ می باشد؟

پاسخ آزمون هوش تشخیص اشتباه

همان طور که در تصویر مشخص کرده ایم ما دو اشتباهی که در آزمون هوش تشخیص اشتباه وجود دراد را علامت گذاری کرده ایم.آیا اشتباه دیگری هم وجود دارد؟ میتوانید در بخش نظرات آنها را نام ببرید.

آزمون هوش تشخیص اشتباه 2

آیا آزمون هوش تشخیص اشتباه را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

عجیب و خواندنی: عجیب ترین زن دنیا که در یک لحظه چهره اش از زیباترین به زشت ترین تبدیل شد!

تست هوش چیست و چه انواعی دارد؟

تست هوش معنای گسترده ای دارد و روانشناسان زیادی روی این مساله کار کرده اند. سوال اصلی این است که تست هوش کامل که همه ابعاد ذهنی افراد را بسنجد، چه خصوصیاتی دارد و چه مواردی را مورد سنجش قرار میدهد.

به نظر میرسد ابعادی که باید در یک تست هوش کامل افراد را مورد سنجش قرار دهند حداقل دارای 10 قسمت از موارد ذیل باشد. برخی از این ابعاد شامل مواردی همچون تست حافظه، تست استدلال کلامی، تست استدلال عددی، تست هوش تصویری، تست هوش ریاضی، تست هوش درک لغات و معانی، تست ادراک، تست ادراک بصری، تست درک ارتباط اعداد، تست درک جزئیات، تست استنتاج و منطق، تست تجسم فضایی و تست خلاقیت است.

شاید جالب باشه: تست شناسایی مأمور آتش نشان واقعی: آتش نشان غیرواقعی را شناسایی کنید!

نقش تست های هوش

این تست‌های IQ به این منظور است که ذهن ما را به کار بیاندازد و هوش ما را بفهمد. علاوه بر این، آنها تفکر تحلیلی و عقلانی را توسعه می دهند و به ما کمک می کنند تا در هنگام جستجوی پاسخ برای داده های “مشکل” خود را کشف کنیم. در حین حل این تست ها، ذهن ما در تصمیم گیری درست حتی در زندگی روزمره بسیار آموزش می بیند.

بازی‌های ذهنی تمرین‌های مغزی عالی هستند، علاوه بر آموزش سرعت پردازش اطلاعات توسط مغز، بازی‌ها می‌توانند به بهبود حافظه نیز کمک کنند.

چرا باید تست هوش و معما حل کرد؟

درست مانند ماهیچه های ما، مغز ما نیز نیاز به تمرین دارد و در وضعیت خوبی قرار دارد  البته، یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که به طور منظم قدرت مشاهده خود را آزمایش کنیم.

حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند. بازی های پازل مغز شما را برای دیدن رویکردهای مختلف برای مشکلات آموزش می دهند. و در آخر تست ها و معماها به تمرین عضلات چشم شما کمک می کنند.

مطالب پیشنهادی ما:

آزمون هوش ریاضی شیرینی ها؛ اگه ادعا داری ریاضیت خوبه معادله آخر رو در 10 ثانیه حل کن.

تست بینایی ایموجی متفاوت عصبانی؛ میتونی در 7 ثانیه ایموجی که با بقیه فرق میکنه رو پیدا کنی؟

حکایت لک لک و روباه،از مجموعه داستانهای کلیله و دمنه!

اگه تست شناسایی ربات در میان جمع رو حل کنی خیلی نابغه ایی!

چشماتون اگه تیزبینه !شناسایی 3 خوک بدون کلاه رو در مدت 6 ثانیه انجام بده!

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. فاصله اش توی آیینه جوری که انگار چسبیده به آیینه و عکس گرفته…ولی خیلی از آیینه دوره….پس باید توی آیینه هم عقب تر دیده می شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا