;
فرهنگ و هنرهنرمندان

آهنگ جدید رحمان و رحیم برادران رحمت در سریال پایتخت + ویدئو

رحمان و رحیم سریال پایتخت: مصطفی و مجتبی جلال حبشی که با نقش خود در سریال «پایتخت» به عنوان رحمان و رحیم، برادران دوقلوی شخصیت رحمت (با بازی هومن حاجی عبداللهی) شناخته می شوند و در زمینه ی خوانندگی هم فعالیت دارند، آهنگ جدیدی به نام «شب به شب» منتشر کرده اند. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید

این برادران دوقلوی مازندرانی که با یکدیگر گروه موسیقی دو نفره ای به نام «ریکاردو» تشکیل داده اند، پیش تر نیز چند تک آهنگ دیگر بصورت مشترک منتشر کرده بودند.

جالبه ببینید: سوتی سریال آوای باران بعد از 10 سال رو شد! آیا متوجه شده بودی؟

آهنگ جدید رحمان و رحیم سریال پایتخت

بیوگرافی رحمان و رحیم سریال پایتخت

مصطفی و مجتبی بلال حبشی متولد سال ۱۳۷۴ در تنکابن مازندران و بزرگ شده ی شهر عباس آباد مازندران هستند. این دو برادر دوقلو در سال ۹۳ با بازی در نقش رحمان و رحیم در سریال پایتخت ۳ به شهرت رسیدند.

آن ها درباره ی نحوه ی پیوستن شان به سریال پایتخت گفته اند: «همه چیز از سریال شاهگوش از سال ۱۳۹۲ شروع شد. زمان تصویربرداری می رفتیم سر صحنه کار را از نزدیک ببینیم، آقای محسن تنابنده ما را دید و برای سریال پایتخت به کارگردان، سیروس مقدم معرفی کرد.»

شاید بپسندید: تغییر خفن مهسا هاشمی بازیگر نجمه سریال سرزمین مادری / این اون نیست؟!

رحمان و رحیم سریال پایتخت

رحمان و رحیم سریال پایتخت1

آن ها همچنین گفته اند: «پدر و مادرمان اول موافق نبودند بازیگر شویم، شاید به این دلیل که اطلاع کافی از کار ما نداشتند و اجازه نمی دادند کار کنیم. ولی وقتی از بزرگان فامیل مشورت گرفتند و برخی از اقوام ما گفتند که برایشان آینده خوبی دارد راضی شدند. الان خانواده ما مشوقمان هم هستند.»

در ابتدا قرار بود تنها به عنوان بازیگر مهمان چند قسمت در سریال پایتخت حضور داشته باشند اما به دلیل توانایی شان در سریال ماندگار شدند و در فصل های بعدی هم حضور یافتند.

این دو برادر قبل از بازیگری، به عنوان موزیسین فعالیت خود را شروع کرده بودند و با ساز تخصصی خود گیتار فعالیت های حرفه ای در زمینه ی موسیقی دارند و گروه موسیقی دو نفره ای هم به نام ریکادو تشکیل داده اند.

بعد از حضور در سریال پایتخت صدای این دو برادر مورد توجه قرار گرفت و مسعود دهقان، اسپانسر محسن چاوشی آن ها را نیز مورد حمایت قرار داد و هنوز هم زیر نظر وی فعالیت هنری خود را ادامه می دهند. این دو برادر هنوز ازدواج نکرده اند و مجرد هستند.

برایتان جالب خواهد بود

همسر آلمانی رضا صادقی+ بیوگرافی و عکس های خانوادگی

جمشید هاشم پور و آزاده زارعی بازیگر سریال آوای باران+ عکس مهمانی شبانه

تصاویری از زن اول و زن دوم شهاب حسینی+ عکس های جذاب

عکس های بیرون سریال دختران نورالدین خانزاده در سریال نون خ

زهرا گونش خوشگلترین والیبالیست ترکیه+ عکس های جذاب و خصوصی

تصاویر تغییرات جالب بازیگران دردسرهای عظیم بعد 10 سال+ نوزاد چشم رنگی چه خوشگل شده!

تغییر چهره بازیگران خردسال سریال آوای باران+ عکس و مهاجرت به کره جنوبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا