;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عکس های بیرون سریال دختران نورالدین خانزاده در سریال نون خ

دختران نورالدین خانزاده در سریال نون خ: بازیگران سریال نون خ به خصوص هنرپیشه های زن این سریال طنز، به موازات پخش قسمت های بیش تر این سریال از شبکه یک سیما، با طوفانی از کامنت های مخاطبان سریال در اینستاگرام خود مواجه می شوند که نشان از استقبال مردم از فصل دوم سریال نون خ می باشد.

بازیگران زن سریال نون خ را اکثرا چهره های جوان تشکیل می دهد که تحصیلات دانشگاهی به خصوص در رشته هنری دارند و بازی های خوبی از آن ها در سریال مشاهده می‌کنیم. لوکیشن سریال، کرمانشاه و روستای پریان و اورامانات و خود سعید آقاخانی نیز متولد بیجار کردستان است.

جالبه ببینید: عکس های تازه رنگی شده از زنان داخل حرمسرای ناصرالدین شاه!

عکسهای بیرون سریال دختران نورالدین خانزاده در سریال نون خ

شیدا یوسفی در نقش مرجان سریال نون خ

یکی از دختران نورالدین خانزاده است. او متولد ۲۰ آذر ماه سال ۱۳۶۵ در تهران بوده و مدرک کارشناسی کارگردانی ازدانشگاه سوره تهران دارد. نخستین فعالیت هنری او در تلویزیون مربوط به سریال بچه مهندس بود. شیدا یوسفی را تا کنون در مجموعه هایی چون: سه نفر روی خط، رگ خواب، پارادایس، نقش نگار، سگ های پوشالی و بوی گندم دیده ایم. شیدا یوسفی مجرد است.

شیدا یوسفی در مجموعه ممنوعه و سلام ٖآقای مدیری در نقش روشنک، نقش آفرینی کرده بود. او بچه آخر خانواده است و دو خواهر بزرگ تر از خودش دارد.

شاید بپسندید: تغییر خفن مهسا هاشمی بازیگر نجمه سریال سرزمین مادری / این اون نیست؟!

ندا قاسمی در نقش شیرین سریال نون خ

ندا قاسمی از دیگر هنرپیشه های سریال نون خ ، یکی از چهار دختر نور الدین خانزاده با بازی سعید آقاخانی است. ندا قاسمی، متولد خرداد ماه سال ۱۳۶۶ است و یک سال از خواهرش مرجان در سریال (با بازی شیدا یوسفی) کوچک تر است. او متولد کرمانشاه است و در رشته گریم تحصیل کرده است. او فعالیت خود را به عنوان گریمور آغاز کرده و جذب سریال های تلویزیونی شده است.

ندا قاسمی در حال حاضر، دانشجوی رشته دکتری شیمی آلی دانشگاه تهران است. عاشق تئاتر و صداپیشگی بوده و از جمله شیمیست هایی است که علاقمند به سینما و تلویزیون می باشد. این دختر کرمانشاهی قصه ما، از سن ۲۰ سالگی وارد عرصه تئاتر شد. در سال نود و شش در سریال ساخت ایران نقش آفرینی کرد و در فیلم سینمایی رخساره در سال ۹۳ نیز حضور داشت.

هدیه بازوند در نقش روژان سریال نون خ

هدیه بازوند دیگر هنرپیشه اصلی سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی است که یکی از دختران نورالدین خانزاده بوده و در نقش روژان دیده می شود. هدیه بازوند هم متولد کردستان است .

هدیه بازوند، خواهر مرجان، شیرین و کژال، یکی از چهار دختر نورالدین خانزاده در سریال نون خ ۲ است. او متولد ۲۵ مرداد ماه سال ۱۳۶۶ در دیار کرمانشاهان غیور ایران است و مثل برخی از هنرپیشه های سریال، اصالتی کرد دارد. مهیار با بازی پاشا جمالی، عاشق او شده است.

او را با لباس های رنگارنگ خوش طرح مزین شده به طرح های فرهنگ کُرد در سریال، مشاهده می کنیم. هدیه بازوند همان طور که از عکس هایش در اینستاگرام مشخص است، از نزدیکان امین تاریخ بوده و در موسسه بازیگری نقش اول به مدیریت استاد تارخ، بازیگری را آموخته است. در کلاس های سیروس الوند و بهرنگ توفیقی نیز حضور داشته است.

صبا ایزد پناه در نقش کژال در سریال نون خ

صبا ایزده پناه در نقش کژال، یکی از دختران نورالدین خانزاده است. او خواهر مرجان، شیرین و روژان بوده و متولد دی ماه سال ۱۳۵۶ در تهران است. کژال از همه خواهرهایش در سریال نون خ بزرگ تر است. دانش اموخته رشته کارشناسی ارشد بازیگری تئاتر است.

بازیگر نقش کژال در سریال نون خ (صبا ایزدپناه)، در عرصه تئاتر، تجربه های زیادی دارد. او در نمایش هایی چون: رویای یک نیمه شب، سرزمین بادکنک ها و تابستان، نقش آفرینی کرده است. جوایز زیادی هم کژال سریال نون خ در سال های اخیر کسب کرده که دیپلم افتخار جشنواره شهر سال ۱۳۸۸ برای نمایش اسارت تن از ان جمله است. او هم مثل ۳ خواهرش در سریال نون خ ، هنوز ازدواج نکرده است.

صهبا شرافتی روناک نون خ

صهبا شرافتی روناک نون خ

صهبا شرافتی متولد ۸ مهرماه ۱۳۷۷ در کرمانشاه و اصالتا کرد تبار است. روناک در سریال نون خ ۲ فعلا دانشجوست و سابقه چندان پررنگی در عرصه بازیگری ندارد. به نظر می رسد نون خ ۲ اولین حضور تلویزیونی او باشد هرچند که به گفته برخی سابقه اجرای تئاتر هم دارد.

برایتان جالب خواهد بود

تغییر چهره بازیگران خردسال سریال آوای باران+ عکس و مهاجرت به کره جنوبی

زهرا گونش خوشگلترین والیبالیست ترکیه+ عکس های جذاب و خصوصی

مهتاب زن شهاب حسینی در گناه فرشته+ عکس شوهر واقعیش

جمشید هاشم پور و آزاده زارعی بازیگر سریال آوای باران+ عکس مهمانی شبانه

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا