;
فرهنگ و هنرهنرمندان

اعترافات عجیب بازیگران هالیوود که تا به حال نمی دانستید!

اعترافات عجیب بازیگران هالیوود: شاید بتواند بخش مهمی از این حقیقت را فاش کند که هیج انسانی کامل نیست. تعداد کمی از مردم از آنچه در آینه می بینند 100% راضی هستند.

سلبریتی ها هم ناامنی هایی در مورد خود و ظاهرشان دارند. برخی از آنها از اعتراف به این مسئلخ خجالت نمی کشند. شاید اگر متوجه شویم که سلبریتی مورد علاقه مان که به نظر ما بی نقص به نظر می رسد، چیزهایی هم در مورد خودش دارد که آنها دوست ندارد، راحت تر با کمبود‌های خود کنار بیاییم.

ما در این بخش از فرهنگ و هنر مجله گفتنی چند نمونه از اعترافات عجیب بازیگران هالیوود را پیدا کرده‌ایم که چیزی را در مورد ظاهر خود دوست ندارند و از به اشتراک گذاشتن آن با کل جهان خجالت نمی کشند.

شاید جالب باشد: بلا حدید: عفونت دندانم باعث تشدید بیماری ام شده! دردسر بزرگ بخاطر یک دندان!

اسکارلت جوهانسون

اعترافات عجیب بازیگران هالیوود: اسکارلت جوهانسون

ستاره دنیای مارول اعتراف کرد که بدنش را دوست ندارد: “من ران‌هایم، وسط تنم را دوست ندارم.” در عین حال، اسکارلت در بین 10 زن زیبای تمام دوران قرار دارد و بسیاری از زنان دوست دارند اندامی مانند او داشته باشند.

حتما نگاهی بیندازید:جذب زنان: چه کارهایی باعث جلب توجه زن مورد علاقه می شود؟

ایان سامرهالدر

اعترافات عجیب بازیگران هالیوود: ایان سامرهلدر

یکی دیگر از رازهای بازیگران هالیوود که تقریباً غیرقابل باور است! ستاره Lost and The Vampire Diaries ، بلوند چشم آبی، ایان سامرهالدر، به دلیل گوش های نوک تیزش دچار مشکلات عزت نفس بود. به احتمال زیاد به این دلیل است که پدرش او را «فیل» صدا می‌کرد.

از دست ندهید: جذب غیر مستقیم مردان: فوت و فن های جذب پسران را یاد بگیرید!

آنجلینا جولی

اعترافات عجیب بازیگران هالیوود: آنجلینا جولی

ظاهر آنجلینا جولی کاتالیزور حسادت زنان در سراسر جهان بوده است. اما معلوم می شود که حتی او فکر می کند که اشکالاتی دارد و آنها را دوست ندارد.

او گفت: “من همیشه با عزت نفس پایین دست و پنجه نرم می کنم! من فکر می کنم همه این کار را می کنند. من خیلی با خودم اشتباه دارم من قیافه عجیبی دارم گاهی اوقات فکر می کنم شبیه یک پاپت بامزه به نظر می رسم.”

کارآگاه ها از دست ندین: آزمون هوش مامور الکی کیه؟ کدوم خودشو دروغکی جا زده؟!

سیندی کرافورد

اعترافات عجیب بازیگران هالیوود: سیندی کرافورد

بله ! سیندی کرافورد، سوپرمدل معروف که هم اکنون دختر او نیز مانند خودش یک مدل حرفه ای است یکی دیگر از رازهای بازیگران هالیوود را برای ما فاش کرد.

او گفت که یک بار با دیدن عکس هایی که توسط پاپاراتزی ها از خود گرفته شده بود، شوکه شد و در عکس های نمادین خود چیزی شبیه به معمول نبود و گفت: “گاهی اوقات، فشار برای برآورده کردن انتظارات صنعت مد بسیار زیاد است.” او آشکارا اعتراف می کند که با گذشت زمان، کمرش پهن تر شده است.

شاید جالب باشد: استوری های عجیب زینب کوچاک درباره جدایی دمت اوزدمیر و ادعایی تکان دهنده!

جولیا رابرتز

اعترافات عجیب بازیگران هالیوود: جولیا رابرتز

جولیا رابرتز بارها روی جلد مجلات قرار گرفته است و به عنوان یکی از زیباترین زنان روی کره زمین انتخاب شده است. اما برای مدت طولانی، این بازیگر به ناامنی هایی که در جوانی داشت فکر می کرد. او فکر می کرد دهان زشت بزرگی دارد و موهای مجعدش زیبا نیست.

وقتی 50 ساله شد، اعتراف کرد : “من می خواهم زندگی ام را به عقب برگردانم تا آن را با اعتماد به نفس بیشتری شروع کنم.”

شاید جالب باشد: پارتی بازی شاهرخ خان برای دخترش باعث خشم مردم هند شد!

رابرت پتینسون

اعترافات عجیب بازیگران هالیوود: رابرت پتینسون

باور کردن این موضوع سخت است، اما رابرت پتینسون، که به عنوان جذاب ترین مرد جهان لقب گرفت، به خاطر بدن تیلور لاتنر (لاوتنر همکار او در گرگ و میش ) از برداشتن پیراهنش خجالتی بود . رابرت می‌گوید: «تا به‌حال این‌قدر نگران این موضوع نبودم، اما بعد از اینکه دیدم تیلور چقدر برای فیلم‌ها کار می‌کند، شروع به فکر کردن به موقعیت‌هایی کردم که می‌توانم ماهیچه‌هایم را منقبض کنم».

اوما تورمن

اعترافات عجیب بازیگران هالیوود: اما تورمن

اوما تورمن با پاهای دراز و زیبا، 14 سال اول زندگی خود را با این باور گذراند که ظاهرش افتضاح است. او صریحاً گفت: «می‌دانم نوجوانی برای همه دردناک است، اما دوران نوجوانی من کاملاً عجیب بود. مدرسه‌ها بدون وقفه تغییر می‌کردند، هیچ دوستی نداشتند، و فقط برای پنهان شدن پشت سرشان عمل می‌کردند… حتی امروز هم که مردم به من می‌گویند زیبا هستم، حتی یک کلمه از آن را باور نمی‌کنم.»

کایرا نایتلی

اعترافات عجیب بازیگران هالیوود: کیرا نایتلی

کایرا نایتلی گفته است که عزت نفس بسیار پایینی داشته است. حتی وقتی اسکار گرفت، نمی توانست تمجید را جدی بگیرد. این بازیگر در ابتدای کار خود متوجه شد که افراد لاغر دیگری مانند خودش نیز مشکلات اعتماد به نفس دارند .

او یک بار به او گفت: “من یک زن شگفت انگیز نیستم. من مشکل عزت نفس دارم هرکس این کار را می کند. می دانید، افراد لاغر اجازه دارند نسبت به خود احساس بدی داشته باشند. متوجه شده ام لاغر بودن در افرادی که لاغر نیستند خشم ایجاد می کند. مردم دوست دارند ناامنی های خود را به گردن دیگران بیندازند.»

شکیرا

اعترافات عجیب بازیگران هالیوود: شکیرا

این خواننده زیبا اعتراف کرد که از اندامش خوشش نمی آید، «ای کاش قد بلندتر، پاهای بلندتر، باسن باریک تر، پایین تر و حتی موهای صاف تر داشتم. من درست مثل همه زنان هستم – ما برای انتقاد از خود به دنیا آمده ایم.

در سال 2001، شکیرا تحت درمان قرار گرفت تا نگرش خود را نسبت به خود تغییر دهد. من با آنچه هستم خیلی راحت تر شده ام. در دهه بیست سالگی، زنان سعی می کنند کسی باشند که نیستند و سعی می کنند خود را به چیزی متفاوت تبدیل کنند. اکنون من در سی سالگی هستم، از چیزی که هستم بسیار راضی هستم.

نیکول کیدمن

اعترافات عجیب بازیگران هالیوود: نیکول کیدمن

این هنرپیشه هالیوود که افراد زیادی او را دوست دارند، یک بار در مورد ظاهر به ظاهر عالی خود چیزی بسیار غیرمنتظره گفت: “من دوست دارم اندامی مانند جنیفر لوپز داشته باشم. من صادقانه می خواهم. جنیفر زرق و برق دار است و سوفیا لورن کسی است که من همیشه به خاطر اندام خمیده اش از او یاد کرده ام. شما با چیزی که با آن متولد شده اید متولد می شوید.»

و همچنین نیکول کیدمن اعتراف کرد که بسیار خجالتی بود تا زمانی که همسرش، کیت اوربان، نوازنده، به او در مورد عزت نفس او کمک کرد، “او فقط با مهربانی و درک بسیار به من اعتماد به نفس داد.

مطالب جالب برای دیدن:

همچنین ببینید: سریال هری پاتر در غیاب بازیگران قدیم به اندازه کافی جذاب خواهد شد؟

خیلی جالبه: معمای تصویری اردک: به غواص ها کمک کنید اردک را بیابند!

جذاب ترین مرد دنیا از گروه BTS که سوپرمن را شکست داد!

خیلی جالبه: اشتباهات تصویری دیو و دلبر را پیدا کنید اگه دنیای دیزنی رو مثل کف دست می شناسی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا