;
فرهنگ و هنرهنرمندان

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند: حقیقت پشت پرده چیست؟!

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند: این روزها به نظر می رسد تقریباً همه در رسانه های اجتماعی هستند .

بیایید به برخی از افراد مشهور و دلایلی که آنها برای عدم تمایل به داشتن حساب توییتر، اینستاگرام یا فیس بوک ارائه می کنند نگاهی بیندازیم.

1- اما استون

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند عکس1: اما استون

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند: اما استون از رسانه‌های اجتماعی خوشش نمی‌آید و از آن انتقاد کرده است و می‌گوید پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام مردم را تشویق می‌کنند تا تصویری نادرست از زندگی خود ایجاد کنند.

او در مصاحبه ای با لس آنجلس تایمز گفت: «به نظر می رسد که همه زندگی خود را در اینستاگرام یا در اشکال مختلف رسانه های اجتماعی پرورش می دهند و عکس هایی که در روزگارشان به نظر می رسد بهتر است .

شاید بپسندید: هرگز بشقاب خود را در چین کامل نخورید!

2- دنیل رادکلیف

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند عکس2: دنیل رادکلیف

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند: ستاره هری پاتر که به خودی خود بازیگر بزرگی نیز هست، طرفدار رسانه های اجتماعی نیست و می‌گوید اگر از فیس بوک، توییتر و دیگر پلتفرم ها استفاده کند، به درخواست های او برای حفظ حریم خصوصی احترام گذاشته نخواهد شد.

او گفت که مکان‌هایی مانند توییتر و اینستاگرام نیز او را «ناراحت» می‌کنند و حتی با وجود اینکه او گاهی اوقات دوست دارد به‌صورت ناشناس در توییتر بچرخد، رادکلیف به مجله People گفت : «نمی‌دانم چرا کسی در موقعیت من هرگز در آن قرار می‌گیرد».

3- ادی مورفی

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند عکس3: ادی مورفی

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند: ادی مورفی – که فیلم جدیدش Coming 2 America اواخر امسال اکران می شود – مردی کاملاً خنده دار است، اما طرفدار رسانه های اجتماعی نیست. مورفی گفت: «نیازی ندارم در شبکه‌های اجتماعی با هواداران ارتباط برقرار کنم و توییت کنم که فقط توت فرنگی خوردم.

او کسانی را مسخره کرد که احساس می کنند به طور مداوم به روز رسانی های زندگی خود را ارسال می کنند و به دنبال جلب توجه هستند.

مورفی توضیح داد : “من هیچ کدام از این کارها را انجام نمی دهم . ”

4- کیت بلانشت

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند عکس4: کیت بلانشت

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند: ممکن است کیت بلانشت را با بازی ناک اوت او در نقش آدری هپبورن در فیلم هوانورد در سال 2004 یا بازی دلخراش و برنده جایزه اسکار در فیلم یاس آبی در سال 2013 بشناسید.

اما این بازیگر با استعداد از رسانه های اجتماعی مانند طاعون اجتناب می کند.

بلانشت در مصاحبه با یاهو بیوتی درباره دیدگاه‌های خود گفت: «نقاط منفی رسانه‌های اجتماعی این است که مردم را خیلی سریع تقسیم می‌کند و رقابت و حسادت را ایجاد می‌کند و حس زندگی در آنجا بهتر از زندگی در اینجاست .

5- ساندرا بولاک

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند عکس5: ساندرا بولاک

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند: ساندرا بولاک احساس می‌کند رسانه‌های اجتماعی باعث ترویج عدم صداقت در مورد ما می‌شوند. من سلفی نمی‌گیرم که نتوانم آن را پاک کنم. من هیچ یک از این کارها را پست نمی‌کنم یا انجام نمی‌دهم،» او در گذشته گفته است . رسانه های اجتماعی بعد از آن به مقداری کرم سوختگی نیاز دارند. ساندرا دریغ نمی‌کند، و او به وضوح با دادن زمان از روز به رسانه‌های اجتماعی تمام شده است. هاردکور!

6- رابرت پتینسون

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند عکس6: رابرت پتینسون

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند: رابرت پتینسون در زمان ساخت فیلم های گرگ و میش مورد توجه بسیاری از پاپاراتزی ها قرار گرفت، اما اکنون او پیرتر شده و از کارهای قبلی خود لذت می برد. او خوشحال است که دور از مرکز توجه است و می تواند زندگی کند و بازیگری خود را در آرامش دنبال کند.

به علاوه، پتینسون استدلال می کند که به هر حال طرفداران علاقه ای به این موضوع ندارند.

او به نیویورک تایمز توضیح داد : «من پیر و خسته کننده هستم»

برخی از طرفداران او ممکن است مخالف باشند.

7-جنیفر آنیستون

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند عکس7: جنیفر آنیستون

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند: ستاره و هنرپیشه محبوب Friends رسانه های اجتماعی را هم افسرده و هم ترسناک می داند. او به یاد می‌آورد که پس از اجرای موقت اینستاگرام برای شرکت آرایشی خود Living Proof و یافتن آن تجربه‌ای کمتر از لذت، احساس استرس شدیدی می‌کرد.

آنیستون همچنین می‌گوید دیدن دائماً جوانان در تلفن‌هایشان او را «غمگین» می‌کند و اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی و فناوری را یک مشکل نگران‌کننده می‌داند.

8- کامرون دیاز

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند عکس8: کامرون دیاز

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند: کامرون دیاز قبلاً به رسانه های اجتماعی علاقه زیادی داشت اما چند سال پیش از این کار کناره گیری کرد. فقط این کار را برای او انجام نمی داد. دیاز گفت که او احساس می‌کند رسانه‌های اجتماعی نوعی «آزمایش دیوانه‌کننده در جامعه» هستند.

او آنچه را که دیگران در آن می‌یابند دریافت نمی‌کند و فکر می‌کند که این راهی پرخطر برای جستجوی خودشکوفایی و عزت نفس شماست.

9- میلا کونیس

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند عکس9: میلا کونیس

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند: میلا کونیس از رسانه‌های اجتماعی دوری می‌کند، زیرا آن را بی‌ربط و بیش از حد مزاحم می‌داند و می‌گوید مردم. او به دیلی تلگراف توضیح داد: “فقط فکر نمی کنم مردم نیازی به دانستن زمان رفتن من به دستشویی داشته باشند . ”

او قبلاً در رسانه های اجتماعی اشتون کوچر حضور داشته است، اما وقتی نوبت به درگیر شدن می رسد، کونیس آن را احساس نمی کند.

10- جیمز فرانکو

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند عکس10: جیمز فرانکو

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند: جیمز فرانکو در گذشته چیزی شبیه یک معتاد رسانه های اجتماعی بود اما از بوقلمون سرد کنار رفت. پس از چند جنجال ناشی از توییت‌هایش، ستاره متوجه شد که شروع به تأثیرگذاری بر روی حرفه او و استرس او کرده است.

فرانکو به دیوید لترمن گفت: «شرکت‌های خاصی که با آن‌ها کار می‌کنم با من در مورد آنچه می‌گویم تماس گرفتند» و اضافه کرد که زمان آن رسیده است.

11- آلیشیا ویکاندر

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند عکس11: آلیشیا ویکاندر

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند: آلیسیا ویکاندر یک ستاره در حال ظهور است که با عمق و اشتیاق بازیگری خود مخاطبان را شگفت زده کرده است، اما رسانه های اجتماعی فقط فنجان چای او نیستند.

ویکاندر قبلا وارد اینستاگرام شد و یک حساب کاربری ایجاد کرد، اما شروع به پایین آوردن او کرد.

بعد از حدود یک ماه او همه چیز را حذف کرد.

ویکاندر جزئیات حذف خود را توضیح نداده است اما به هارپرز BAZAAR گفته است که «رسانه های اجتماعی برای من خوب نبودند. من شخصاً لذتی را در آن نیافتم.»

12- جیک جیلنهال

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند عکس12: جیک جیلنهال

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند: جیک جیلنهال، ستاره Nightcrawler، به USA Today گفت که نمی‌خواهد در خارج از صفحه نمایش در کانون توجه قرار گیرد.

این یک روش شیوا برای گفتن است که او نمی‌خواهد با رسانه‌های اجتماعی کاری داشته باشد و تنها سلبریتی نیست که چنین احساسی دارد.

13- جرج کلونی

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند عکس13: جرج کلونی

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند: ماری کلر گزارش می دهد که این بازیگر 54 ساله در مصاحبه ای به ورایتی گفته است: «خدا نکند قرص خواب بخوری و از خواب بیدار شوی و جملاتت هم معنی ندارند. چه ایده وحشتناکی… من به راحتی می‌توانم چیز احمقانه‌ای بگویم، فکر نمی‌کنم که شما نیازی به در دسترس بودن داشته باشید.»

امل همسر کلونی نیز از شبکه های اجتماعی دوری می کند.

14- کریستن استوارت

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند عکس14: کریستن استوارت

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند: کریستن استوارت بازیگر و مدل آمریکایی به دلیل تحقیر نور عمومی شهرت دارد. او در شبکه های اجتماعی نیست. در یک جلسه پرسش و پاسخ برای تبلیغ فیلم جدیدش، خریدار شخصی، این بازیگر به بازار گفت که چرا زندگی شخصی خود را آنلاین به اشتراک نمی گذارد.

او گفت: «ما همدیگر را تعقیب می‌کنیم، من مردم را تعقیب می‌کنم، من تحت تعقیب قرار می‌گیرم، همه ما تحت تعقیب قرار می‌گیریم،» او افزود که «تفاوت زیادی» بین آنچه واقعی است و آنچه در وب می‌بینیم وجود دارد.

15- اسکارلت جوهانسون

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند عکس15: اسکارلت جوهانسون

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند: بازیگر فیلم Avengers گفته است که علاقه ای به در میان گذاشتن جزئیات زندگی روزمره خود با طرفداران ندارد. او حساب فیس‌بوک یا توییتر ندارد و می‌گوید نمی‌داند چه احساسی نسبت به اشتراک‌گذاری چیزی که به تازگی برای شام خورده است در رسانه‌های اجتماعی دارد و این نوع اشتراک‌گذاری را «پدیده‌ای بسیار عجیب» می‌خواند.

16- جنیفر لارنس

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند عکس16: جنیفر لارنس

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند: ستاره Hunger Games نه حساب توییتر دارد و نه حساب اینستاگرام دارد.

او به رادیو بی بی سی گفت: «من هرگز توییتر را دریافت نخواهم کرد. من در تلفن یا فناوری خیلی خوب نیستم. واقعاً نمی‌توانم با ایمیل‌ها هماهنگ باشم، بنابراین ایده توییتر برایم غیرقابل تصور است.»

و او به طرفداران اخطار زیادی می‌دهد: «اگر فیس‌بوک، اینستاگرام یا توییتر را دیدید که بگوید من هستم، مطمئناً اینطور نیست. من آن یکی را قفل کردم. زیرا اینترنت من را بسیار تحقیر کرده است.»

17- جولیا رابرتز

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند عکس17: جولیا رابرتز

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند: این بازیگر 47 ساله به Vanity Fair گفت : «[شبکه های اجتماعی] به نوعی مانند آب نبات پنبه هستند. . خیلی جذاب به نظر می رسد و شما نمی توانید در مقابل وارد شدن به آنجا مقاومت کنید، و سپس فقط با انگشتان چسبنده به پایان می‌رسید.

18- بردلی کوپر

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند عکس18: بردلی کوپر

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند: بازیگر 40 ساله یکی از سلبریتی هایی است که از شبکه های اجتماعی استفاده نمی کند. اما کوپر دلیل دیگری برای دوری از رسانه‌های اجتماعی دارد: او نگران است که این موضوع بر نحوه درک طرفدارانش از او در فیلم‌ها تأثیر بگذارد.

او نگران است که اگر طرفداران بیش از حد در مورد او بدانند، در یک فیلم قانع کننده نباشد زیرا طرفداران باید برای لذت بردن از نقشی که او در فیلم بازی می کند فراموش کنند که او واقعا چه کسی است.

19- آنجلینا جولی و برد پیت

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند عکس19: آنجلینا جولی و برد پیت

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند: آنجلینا جولی و سابقش، برد پیت، اهل فن آوری نیستند و اعتراف کرده اند که رسانه های اجتماعی را درک نمی کنند.

آنجلینا جولی البته در دو سال اخیر وارد اینستاگرام شده. او هدف خود را کمک به دختران افغانستان که زیر سایه طالبان از آموزش محروم شده اند اعلام کرد و از رسانه اش برای انعکاس اخبار آن ها و پناهندگان دیگر استفاده می کند.

20- کایرا نایتلی

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند عکس20: کایرا نایتلی

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند: این بازیگر از شر حساب توییتر خود خلاص شد زیرا از رقابتی بودن آن خوشش نمی آمد. او به هارپرز بازار انگلستان گفت: “این باعث شد که من کمی احساس کنم که در یک زمین بازی مدرسه هستم و محبوب نیستم و در حاشیه ایستادم و به نوعی “ارگ” می روم.”

21- بندیکت کامبربچ

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند عکس21: بندیکت کامبربچ

ستاره هایی که در شبکه های اجتماعی نیستند: بازیگر شرلوک طرفداران بسیار اختصاصی در سراسر شبکه های اجتماعی دارد، اما خودش هیچ پروفایلی در شبکه های اجتماعی ندارد. او به رادیو تایمز گفته است که توییت کردن یک مهارت است و او استعدادی در آن ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

دکمه بازگشت به بالا